Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Já jsem to nejdříve nakytoval a obrousil, potom nastříkal dvousložkovým plničem, lehce obrousil pod vodou a nastříkal dvousložkovým průmyslovým akrylátem (jsem amatér). Stříkali jsme to venku před garáží, bylo asi 6 stupňů a asi 100 vlhkost, ale nebyl čas za tři dny byla Kamionshow.
Jinak co šlo sundat tak jsem nechal opískovat a pozinkovat (kabinu né)a už to nekoroduje.
Garážové G.O před deseti lety
Jinak co šlo sundat tak jsem nechal opískovat a pozinkovat (kabinu né)a už to nekoroduje.
Garážové G.O před deseti lety
Jardo Š,takže máš motor bez intercooleru,ale čerpadlo s turbokorektorem,to by mělo už trošku jet
Z té fotky to není moc jasné,ale kam ti přesně vede ta hadička z vršku čerpadla?
Správně má být ta hadička napojená mezi tlakovou větěv z turba a sání auta,je tam od toho když turbo zatlačí,tak aby čerpadlo přidalo naftu a jelo to,takhle to vypadá skorem jako kdybys jí měl napojenou na obtokový ventil čerpadla,ale to by byla velká blbost,ten je tam jen na omezení maximálního tlaku turba...
Na všech autech jsem měl tu hadičku co nejkratší a napojenou z nějakého plastového dílu odbočkou ze sání,nikdy mi nevedla od Turba jako u Tebe,můžeš nafotit turbo,a místo kam je ta hadička připojená ?
Z té fotky to není moc jasné,ale kam ti přesně vede ta hadička z vršku čerpadla?
Správně má být ta hadička napojená mezi tlakovou větěv z turba a sání auta,je tam od toho když turbo zatlačí,tak aby čerpadlo přidalo naftu a jelo to,takhle to vypadá skorem jako kdybys jí měl napojenou na obtokový ventil čerpadla,ale to by byla velká blbost,ten je tam jen na omezení maximálního tlaku turba...
Na všech autech jsem měl tu hadičku co nejkratší a napojenou z nějakého plastového dílu odbočkou ze sání,nikdy mi nevedla od Turba jako u Tebe,můžeš nafotit turbo,a místo kam je ta hadička připojená ?
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv led 17, 2013 10:41 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
pěkný.....já to stříkal jen základem,pak plnič,lehce přebrousit a jednosložkou na průmyslový konstrukce. Vypadá to celkem dobře,ale jsem taky amatér Když jsem se začal zajímat o tvou multinu,na fotky z kamionshow jsem narazil a musim říct že pěkný na mý šásko čeká černej Alkyton. Jediný s čím zatím extra bojuju s korozí jsou zadní blatníky,zjišťuju že je pohromadě drží jen bandáž na sádrokartony a nějakej tmel. Uvidíme co s nima vykouzlim....To ani spodek korby není tak shnilej,tam bylo asi 5 vrstev různejch barev,takže se to jen pěkně loupe....Zítra čeká Multikáru koupel v podobě Militu a wapky,tak jsem zvědav jak prokoukne
Krásná kabina, ty blatníky jsem taky kytoval a ladil, ale po první zimě vykvetli, koupil jsem plasťáky cca 1100Kč kus a byl klid.
Juray, fotku udělám zítra, ta trubička vede do kolena co je na potrubí sání (mezi turbem a sáním). Vyzkoušel jsem na trubičku dát téčko a tlakoměr do kabiny a při vytočení motoru po rovině a s kopce tlačil 0,8-0,9, ale v kopci tak 0,5. Šel jsem za čerpadlářem, jestli by mě nepoladil čerpadlo a on řekl, že chce nejdřív prověřit turbo a potom teprve bude ladit čarpadlo.
Aby toho nebylo málo, měl jsem mít dnes 120 km točku, ale jen jsem vyjel tak mě auto netáhlo a tlačilo mě to k jedné straně, začaly smrdět destičky tak jsem zastavil a úplně rudej kotouč. Nechal jsem to vychladit, vrátil jsem se domu, sundal brzdiče na kotoučích a byly komplet zarezlé válečky, to znamená, že ta zvýšená spotřeba a netah může trochu souviset s těma brzdama. O vánocích to čtrnáct dní stálo a pak jsem hned vyměnil motor a od té doby to nebylo ono, ale nebyl čas
Juray, fotku udělám zítra, ta trubička vede do kolena co je na potrubí sání (mezi turbem a sáním). Vyzkoušel jsem na trubičku dát téčko a tlakoměr do kabiny a při vytočení motoru po rovině a s kopce tlačil 0,8-0,9, ale v kopci tak 0,5. Šel jsem za čerpadlářem, jestli by mě nepoladil čerpadlo a on řekl, že chce nejdřív prověřit turbo a potom teprve bude ladit čarpadlo.
Aby toho nebylo málo, měl jsem mít dnes 120 km točku, ale jen jsem vyjel tak mě auto netáhlo a tlačilo mě to k jedné straně, začaly smrdět destičky tak jsem zastavil a úplně rudej kotouč. Nechal jsem to vychladit, vrátil jsem se domu, sundal brzdiče na kotoučích a byly komplet zarezlé válečky, to znamená, že ta zvýšená spotřeba a netah může trochu souviset s těma brzdama. O vánocích to čtrnáct dní stálo a pak jsem hned vyměnil motor a od té doby to nebylo ono, ale nebyl čas
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv led 17, 2013 10:41 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
díky,snažil jsem se dneska jsem starý blatníky odřezal a jsou špatný jen ve dvouch místech,jinak ještě docela jdou. Nový stojej 2000,- ať plast či plech,to mi zas přijde škoda vyhazovat tolik,i za cenu toho že bych si při nejhoršim pohrál se svářečkou a vyrobil si je sám.....Dál jsem sundal korbu a wapkou odstranil loupající se barvu zespoda a při tý příležitosti jsem objevil 3 místa kde byl shnilej jekl,tak jsem ho povařil a koupil jsem novou baterku.
Jinak jsem dneska zgenerálkoval wapkou a militem motor a převodovku a když jsem byl v tom,tak mě napadlo zkusit milit na motory i na sedačky a výsledek je naprosto úžasnej,sedačky neskutečně prokoukly,sice budou tak 3 dny schnout,ale stojí to zato
A chci se zeptat zkušenějších,dle klíče mi přijde že do Multikáry pasuje spínací skřínka ze Škodovky 120,viděl jsem že snad i z Favorita,je to tak?
A dál mě zajímá zda je stejnej tisícihran jako u Favorita? Na netu jsem našel volant z fáčka v multikáře,nebo se musí dát i kus řídící tyče?
Jo a kdyby měl někdo doma páku ruční brzdy a oba dva dveřní zámky (oba pokud možno na jeden klíč) tak bych měl zájem to odkoupit....
Jinak jsem dneska zgenerálkoval wapkou a militem motor a převodovku a když jsem byl v tom,tak mě napadlo zkusit milit na motory i na sedačky a výsledek je naprosto úžasnej,sedačky neskutečně prokoukly,sice budou tak 3 dny schnout,ale stojí to zato
A chci se zeptat zkušenějších,dle klíče mi přijde že do Multikáry pasuje spínací skřínka ze Škodovky 120,viděl jsem že snad i z Favorita,je to tak?
A dál mě zajímá zda je stejnej tisícihran jako u Favorita? Na netu jsem našel volant z fáčka v multikáře,nebo se musí dát i kus řídící tyče?
Jo a kdyby měl někdo doma páku ruční brzdy a oba dva dveřní zámky (oba pokud možno na jeden klíč) tak bych měl zájem to odkoupit....
Jardo,tak hadičku máš zapojenou správně,teď už jen aby nebyla nějaká vyměklá nebo v ní nebyla prasklina,já tam dával dvouvrstvou opletenou a měla by být co nejkratší.Turbo sice netuším jak na motoru od VW,ale na motoru Peugeot 1,9TD tlačilo v tahu v kopci 0,9 bar,pokud plyn jen šudláš tak to bude tlačit málo,ale v kopci pod plynem by to mělo letět nahoru až na 0,9
Ještě mně napadlo,co výfuk,nemůže být nějak zabetonovanej? Turbomotor potřebuje jinej tlumič aby to líp odvádělo plyny,jdou tam pod větším tlakem a když bude nějakej přicpanej,bude ti to turbo brzdit
Ještě mně napadlo,co výfuk,nemůže být nějak zabetonovanej? Turbomotor potřebuje jinej tlumič aby to líp odvádělo plyny,jdou tam pod větším tlakem a když bude nějakej přicpanej,bude ti to turbo brzdit
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv led 17, 2013 10:41 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak to tady zas trošku oživím a pochlubím se jak jsem pokročil. Všechny fotky co mám směřuju na:
http://krausic.rajce.idnes.cz/Renovace_Multicar_M25#
mám hotov kompletné rám (obroušení,základ a vrch)
spojku
komplet brzdy (prasátka,pakny,pružinky,stočený bubny) včetně vedení (veškeré kostky co M25 má jsem sehnal prvovýrobový,né ty druhovýrobní hliníkový co se po čase rozdrolej)
kabina nasazená
vyčištěná nádrž
vyměněný veškerý filtry
zbývá natáhnout novou elketriku,dostrojit kabinu a vše za chodu doštelovat
http://krausic.rajce.idnes.cz/Renovace_Multicar_M25#
mám hotov kompletné rám (obroušení,základ a vrch)
spojku
komplet brzdy (prasátka,pakny,pružinky,stočený bubny) včetně vedení (veškeré kostky co M25 má jsem sehnal prvovýrobový,né ty druhovýrobní hliníkový co se po čase rozdrolej)
kabina nasazená
vyčištěná nádrž
vyměněný veškerý filtry
zbývá natáhnout novou elketriku,dostrojit kabinu a vše za chodu doštelovat
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv led 17, 2013 10:41 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
ahoj,omlouvám se za delší odmlku,nějak nebylo moc času,jen jsem nahrál fotky a šel spát. Mám téměř hotovo,ještě obrousit a natřít kola,zítra hodím sedačky a dveře a hurá jezdit po dvoře,aby si brzdy sedly. Určitě pak dáme někdy sraz a okoukneme si stroje. Mám papíry v depozitu a technickou 3 roky propadlou,takže až se vylepší počasí,tak hurá na TK. Určitě se chystám na letošní obnovu kamionshow (Truck may day). Jinak jsem tě tuhle (měsíc zpět) viděl lítat po Jablonci. Až budu mít komplet hotovo,napíšu a hodim foto a dohodnem nějakej ten sraz
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv bře 06, 2008 9:29 pm
- Bydliště: Bratislava
to jsem rád Tomino, že jedeš na Truck may day to se potkáme, já jsem celou zimu laboroval s tím turbovým motorem ( velká spotřeba, kouřil, netáhnul) až jsem se naštval a turbo vytáhnul, vrátil čerpadlo a vstřiky ze starého motoru a je klid, ale bohužel zase jen 40 KW. Při vyndání turba jsme zjistily, že je z 1,6 motoru, což asi nebude dobře, tak že až seženu turbo z 1,9 tak ho nechám vyzkoušet vč. čerpadla a vstřiků a půjde znovu do auta. Teď jsem rád, že se spotřeba vrátila na těch cca 12 litrů a že to nekouří
Změna na 4x4
Dotaz za kámoše (nemá momentálně přístup): Je možné legálně změnit Multicar Magma 4x2 na 4x4? Vzadu má jednomontáž s uzávěrkou a chtěl by to řešit přední nápravou, převodovkou a kardanem ze 4x4.
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů