Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
crafter_van
Příspěvky: 143
Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
Bydliště: Nachodsko

Příspěvek

8) tak ta spotreba na mastru vypada velice hezky ma nekdo zkusenosti se spolehlivosti 2.3dci?
sob črc 13, 2013 11:14 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

2,3 DCi ma vraj oproti 2,5 DCi o cca 1 liter väčšiu spotrebu no ale ako je na tom spoľahlivostne to neviem poznam zatial len auto čo ma len cca 220 000-km čo je podľa mňa na súdenie spoľahlivosti malo
sob črc 13, 2013 12:53 pm

Uživatelský avatar
crafter_van
Příspěvky: 143
Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
Bydliště: Nachodsko

Příspěvek

8) uvidis jak to bude na 500 000.
sob črc 13, 2013 12:56 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no aspoň 500 000-km :-) :lol:
ned črc 14, 2013 10:33 am

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak sem dotankoval znovu do plna a spotreba byla 12,5 ltr. jel sem tak 90 - 100km v hod. nemam ani ctit na strese tak to mohlo byt vetsi :lol:
jo lubo je to skoro stejny jak jumper :lol: ten mi bere 10,3
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
ned črc 14, 2013 3:12 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

nie je to rozdiel 2,2 Litra na 100-km na 10 000-km to je 222-L paliva a to je už rozdiel :-)
ned črc 14, 2013 3:31 pm

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no uvidime kolik to bude mlsat po meste jak ja jezdim :lol:
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
ned črc 14, 2013 9:10 pm

Uživatelský avatar
Voody79
Příspěvky: 324
Registrován: pon led 04, 2010 5:52 pm
Bydliště: Olomouc

Motory do Mastera..

Příspěvek

Jj, já jsem jezdil na pár Masterech 2,5 dci 120k, spotřeba když se to moc nehonilo, tak super..teď mám kolegu co denně jezdí rozvozy Zlín - Valmez - Rožnov a zpět (cca 20-25 adres), nájezd 200km/den, spotřeba kolem 8L :) Já míval po městě tak 9-9,5L, dálnice do 100km/h klidně i kolem 8-8,5 L kombinovaná (tam plnej, zpět prázdnej) :) Ale když se to hnalo na doraz, tak klidně i těch 11-12 L (ale to bylo furt levej a pryč..holt expreska, no) :(

No a nový model? Za mě nebrat! Motor 2,3 má sice papírově podobné hodnoty, ale v reálu víc "žere" a míň "jede"!

Ověřeno několikrát při spolujízdě dvou stejných aut (obě 5-pal., obě plně naložené, tj. 1400kg), jedno nový model (2,3 dCi 125k) a jedno starší model (2,5 dCi 120k) na stejné trase, auta jedoucí za sebou a starší "dá" kopec (např. Bludovský - u Šumperka) relativně v klidu, bez nutnosti podřazení a výrazného zpomalení, novější nee.. Další den jsme zkoušeli stejné, jen se prohodili řidiči (já s kolegou), obě auta zajížděl on, takže tam taky nebyl rozdíl..a novější fakt "nejede" a přitom bere o cca litr víc!
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici

..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost) :D

#JáTaky
pon srp 26, 2013 1:02 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

Ahojik,tak jsem prodal medvědici 313cdi. Dnes jsem jezdil po inzerátech na jiný auto..potřebuji jeden předohrab...tak jsem jich pár projel a ve zrychlení a předjiždění se nevyrovná sprintakovi nic...zkoušel jsem 2,8 jtd...to je lenochod,zatím nevím co 2,8 Hdi,ale kde se schovává těch 94kw to fakt nevím

K tomu sprinterovi...313 spodek žádnej,až 1800ot...nejlépe k 3000 a to se mi zdá ,že se rozpadne.ale jinak zavodnička,ale prázdná

LT mi vyhovuje nejvíc,jede konstantně stejně,i dole i na hoře,ale o 2 litry vic než 313,asi jako byvalá 312D..to bylo nej. auto,ale doba jde dopředu a km taky

Taky nechápu ty prasata co s těmi auty dělaji,Master rok07..do****ny jako nic...oklepane auta jsou všechny co jsem projel, jako v autorodeu,,,asi jako můj řidič,6x boural za 3 měsíce....neviděl za sebou sloup.zástavku apod.nechápu...stane se ,že utrhnu zástěrku..3dny si nadávám a pak to opravím.Ale oni ne...nejdou stěrače,nesvítí to,prahy pokřivené,kliky utrhané,polička upadla,sedadlo polite..no ty voe,bych to mlátil

Jo měl jsem Transit 2,5d spotřeba 7,5 ,ale od 180 tis. pořád v servisu

celkem jsem překvapeny a nevím co si koupit. Mám v tom dobrý hokej
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
úte lis 12, 2013 9:56 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

2.8 jtd a 2.8 HDi žádnej rozdíl nebude, protože to je jeden motor.
BES - běs
stř lis 13, 2013 7:56 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Pokud se ti zdálo,že mercedes cdi jede tak nějak "normálně",a že 2,8hdi nejede,tak v tom případě bude pro tebe lenochod už jakákoliv dodávka :lol:
Za sebe bych doporučil staršího Transita TDDi,předohrab jako mám - je to lenochod v porovnání s ostatníma,ale spotřeba pořád +-8,a servis nepotřebuje,pořád jede :wink:

Jinak jeden známý má Sprintera 316 cdi,a ještě má dlouhej zadek,auto chválí kudy chodí,sice se pod 10 litrů nedostane,ale prej mu jen málokterej osobák ujede a je to kladivo na TDIčka :lol: Nicméně byl za posledního půl roku 3x nepojízdný na odtah :oops:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř lis 13, 2013 10:22 pm

Uživatelský avatar
hečr
Příspěvky: 63
Registrován: sob dub 30, 2011 4:02 pm
Bydliště: Morava-West, EU a přilehlé asijské destinace

Příspěvek

Já už nějakej pátek jezdím s Ivecem Daily skříň, nicméně vyrábí se i jako klasický furgon, motor 3.0, řetěz místo rozvodového řemene a maxiální spokojenost. Není to tedy na žádné létání a trhání rychlostních rekordů, ale uveze toho fakt dost a servis není finančně náročný.
Ale i tak zastávám názor, že asi záleží jakej kus zrovna vybereš, na značku nehledě....
Tak popojedem....
čtv lis 14, 2013 6:34 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

JiRaY ...tak to mám blbe...neboť Man je rychlejší :o
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
čtv lis 14, 2013 6:48 pm

netas
Příspěvky: 228
Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

spotřeby :)

Příspěvek

Kluci, když tady tak řešíte spotřeby, nedá mi to....

MB 311 je dravec, ale ne s plachtou nebo s nástavbou..... Nicméně furgonek mi jezdil za 8,5l .....

A 316 má dlouhodobou spotřebu 12,3l/100 naloženo pořád kolem 1t a rychlost 110.... skříňové frigo 6 pal ..... a je faktem, že žádný TDi před sebe nepustí ..... :lol: :lol: :lol:

A co jsem jezdíval s 316 plechovkou než jsem začal soukromničit, tak sem jezdil cca 120 a spotřebou na 9,5l :)

Nevim, ale nedám na medvěda dopustit :)
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
sob lis 16, 2013 11:57 am

Jozynek
Příspěvky: 196
Registrován: pát úno 15, 2008 10:52 pm
Bydliště: Košice-Slovakia

Příspěvek

Ja mám Ducato 07, 2.3jtd 88kw, jazdíme len po meste na balíkoch, časté štartovanie, jazdí na tom jeden šofér a spotreba je stále plus mínus 10L.
Škoda 130 LR 1984
Fiat Ducato 2.3JtD 2005
Fiat Ducato 2.3JtD 2007
Fiat Ducato 2.3JtD 2009
sob lis 16, 2013 9:23 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů