Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ahoj,v tomhle počasí mi po ránu žhavení jen blikne-svítí vteřinu,dvě a pak zhasne,já otočím klíčkem,počkám až pozhasínají kontrolky,a pak normálně natočím :wink:

S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly :evil:

Nicméně :!: Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší :wink:

Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce :wink:

Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit :wink:

P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není :lol:
A koukej přidat foto :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv pro 19, 2013 1:00 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ahoj vypadá to že problém byl v zalisování bowdenu do koncovky :lol: :lol: :lol: trochu jsem to pomačkal kleštěmi na stříháni armovacího železa a dost dobré, ale raději asi po svátcích koupím lanovody nové :lol: :lol: :lol:
sob pro 21, 2013 5:24 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Tak to mě dneska na jedničku zahrabal, ale chtělo by to tenhle motor, ale ne do tý mojí kastle :)


Obrázek
BES - běs
sob pro 21, 2013 6:19 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Podle techničáku bych tam měl mít 74kw ale to se mi nezdá. když např. jedu za autem co odbočuje, podřadím dvojku auto přede mnou uhne a já mám před sebou volno tak po zvyku ze starého auta šlápnu plyn na podlahu, tak aniž bych se dotkl spojky akcelerace mě vmáčkne do sedačky a auto začne tančit ( v závislosti na tom že kola střídavě hrabou a pískají i na suchém asfaltě) tak že je problém to udržet na cestě.Předchozí majitel mi dokladoval nedávnou výměnu vstřikovacího čerpadla a řekl bych že tam ať už omylem či záměrně dali pumpu ze silnější verze :lol: :lol: :lol:
Obrázek
ned pro 22, 2013 10:05 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Pokud je to TDDi 2.0, tak nejsilnější verze je právě 74kW, silnější už byl CR.

Koukám, že to máš nad oknem sejně schnilý jako já :)
Potřeboval bych okno vyměnit, ale to nový nebude kam nalepit :?
BES - běs
ned pro 22, 2013 2:33 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak tím se vysvětluje,proč mi to nehrabe,páč mám jen 63kw :lol:
Kterou koncovku jsi rozlisovával,na převodovce,a nebo v krabičce pod autem? Mě nějak není jasné,co by tam šlo rozmáčknout,páč tam jsou taková plastová očka nacvakávací na kuličkách a na tom holt vznikají vůle :wink:

Taky mám ta lana obě vytahaná a v očkách plastových jsou vůle,nicméně když jsem se dozvěděl cenu za ty lana,tak jsem si řekl že ty vůle přežiju :lol:

Nad oknem to kupodivu mám zdravé,zato mi chytá dost střecha ve spojích,prahy,lemy,a stupačka u řidiče už je taková nějaká... zralá vyvařit :D


Obrázek
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned pro 22, 2013 8:27 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

na ohebném bowdenu je nalisovaná trubička s koncovkou která se ukotvuje na stěnu té krabičky :lol: :lol: :lol: nemluvím o lanku ale o bowdenu a ten spoj stářím povolil
ned pro 22, 2013 8:39 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

kluci nevíte někdo jaká jsou ložiska v tom mém babolapu v posuvných dveřích?
úte dub 29, 2014 9:11 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Nevím jak v tvém, ale v mém jsou vytlučený :cry:
BES - běs
úte dub 29, 2014 9:18 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já je mám jak nový :D Zato podlaha a podběhy opět prorezly naskrz a prasknul mi jeden řadící bowden u té krabičky,takže sice řadím,ale vůle se zvětšuje a výměna mě nemine :x

Jinak na aukru jsem viděl ty rolny do bočních dveří prodávat fungl nový a za celkem přijatelný ceny :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř dub 30, 2014 12:31 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Fordem tam...


Obrázek
BES - běs
čtv čer 12, 2014 8:49 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
BES - běs
úte zář 16, 2014 9:04 am

Uživatelský avatar
JOSEF 15
Příspěvky: 551
Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
Bydliště: Velka Biteš

Příspěvek

Na čerpadle transita 1994 2.5 td je toto zařízení s utrženým lankem. k čemu to je? Motor běží dobře.
Obrázek Obrázek
stř zář 24, 2014 5:29 pm

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to samy jsem mel na jumperu 2,5d taky sem zkoumal k cemu to je,mel sem obavu ze v zime nenastartuju ze to je utrzeny nejaky sytic ci co. ale prdlajs, v zime sem startoval normalne, tak sem to pak vymontoval a zahodil :lol:
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
stř zář 24, 2014 6:14 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
BES - běs
pon říj 27, 2014 8:36 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti