Stránka 21 z 22

Napsal: čtv pro 19, 2013 1:00 am
od JiRaY
Ahoj,v tomhle počasí mi po ránu žhavení jen blikne-svítí vteřinu,dvě a pak zhasne,já otočím klíčkem,počkám až pozhasínají kontrolky,a pak normálně natočím :wink:

S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly :evil:

Nicméně :!: Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší :wink:

Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce :wink:

Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit :wink:

P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není :lol:
A koukej přidat foto :wink:

Napsal: sob pro 21, 2013 5:24 pm
od lubossss
Ahoj vypadá to že problém byl v zalisování bowdenu do koncovky :lol: :lol: :lol: trochu jsem to pomačkal kleštěmi na stříháni armovacího železa a dost dobré, ale raději asi po svátcích koupím lanovody nové :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob pro 21, 2013 6:19 pm
od Pavel Šebek
Tak to mě dneska na jedničku zahrabal, ale chtělo by to tenhle motor, ale ne do tý mojí kastle :)


Obrázek

Napsal: ned pro 22, 2013 10:05 am
od lubossss
Podle techničáku bych tam měl mít 74kw ale to se mi nezdá. když např. jedu za autem co odbočuje, podřadím dvojku auto přede mnou uhne a já mám před sebou volno tak po zvyku ze starého auta šlápnu plyn na podlahu, tak aniž bych se dotkl spojky akcelerace mě vmáčkne do sedačky a auto začne tančit ( v závislosti na tom že kola střídavě hrabou a pískají i na suchém asfaltě) tak že je problém to udržet na cestě.Předchozí majitel mi dokladoval nedávnou výměnu vstřikovacího čerpadla a řekl bych že tam ať už omylem či záměrně dali pumpu ze silnější verze :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Napsal: ned pro 22, 2013 2:33 pm
od Pavel Šebek
Pokud je to TDDi 2.0, tak nejsilnější verze je právě 74kW, silnější už byl CR.

Koukám, že to máš nad oknem sejně schnilý jako já :)
Potřeboval bych okno vyměnit, ale to nový nebude kam nalepit :?

Napsal: ned pro 22, 2013 8:27 pm
od JiRaY
Tak tím se vysvětluje,proč mi to nehrabe,páč mám jen 63kw :lol:
Kterou koncovku jsi rozlisovával,na převodovce,a nebo v krabičce pod autem? Mě nějak není jasné,co by tam šlo rozmáčknout,páč tam jsou taková plastová očka nacvakávací na kuličkách a na tom holt vznikají vůle :wink:

Taky mám ta lana obě vytahaná a v očkách plastových jsou vůle,nicméně když jsem se dozvěděl cenu za ty lana,tak jsem si řekl že ty vůle přežiju :lol:

Nad oknem to kupodivu mám zdravé,zato mi chytá dost střecha ve spojích,prahy,lemy,a stupačka u řidiče už je taková nějaká... zralá vyvařit :D


Obrázek

Napsal: ned pro 22, 2013 8:39 pm
od lubossss
na ohebném bowdenu je nalisovaná trubička s koncovkou která se ukotvuje na stěnu té krabičky :lol: :lol: :lol: nemluvím o lanku ale o bowdenu a ten spoj stářím povolil

Napsal: úte dub 29, 2014 9:11 pm
od lubossss
kluci nevíte někdo jaká jsou ložiska v tom mém babolapu v posuvných dveřích?

Napsal: úte dub 29, 2014 9:18 pm
od Pavel Šebek
Nevím jak v tvém, ale v mém jsou vytlučený :cry:

Napsal: stř dub 30, 2014 12:31 pm
od JiRaY
Já je mám jak nový :D Zato podlaha a podběhy opět prorezly naskrz a prasknul mi jeden řadící bowden u té krabičky,takže sice řadím,ale vůle se zvětšuje a výměna mě nemine :x

Jinak na aukru jsem viděl ty rolny do bočních dveří prodávat fungl nový a za celkem přijatelný ceny :wink:

Napsal: čtv čer 12, 2014 8:49 pm
od Pavel Šebek
Fordem tam...


Obrázek

Napsal: úte zář 16, 2014 9:04 am
od Pavel Šebek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř zář 24, 2014 5:29 pm
od JOSEF 15
Na čerpadle transita 1994 2.5 td je toto zařízení s utrženým lankem. k čemu to je? Motor běží dobře.
Obrázek Obrázek

Napsal: stř zář 24, 2014 6:14 pm
od Tom-Oaza
to samy jsem mel na jumperu 2,5d taky sem zkoumal k cemu to je,mel sem obavu ze v zime nenastartuju ze to je utrzeny nejaky sytic ci co. ale prdlajs, v zime sem startoval normalne, tak sem to pak vymontoval a zahodil :lol:

Napsal: pon říj 27, 2014 8:36 pm
od Pavel Šebek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek