Napsal: čtv pro 19, 2013 1:00 am
Ahoj,v tomhle počasí mi po ránu žhavení jen blikne-svítí vteřinu,dvě a pak zhasne,já otočím klíčkem,počkám až pozhasínají kontrolky,a pak normálně natočím
S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly
Nicméně Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší
Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce
Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit
P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není
A koukej přidat foto
S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly
Nicméně Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší
Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce
Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit
P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není
A koukej přidat foto