Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, Leoš H

Odpovědět
Mechoš
Příspěvky: 178
Registrován: čtv úno 04, 2010 5:57 pm

Re: TGL 12.220 vs 12.250

Příspěvek

Označení podvozku BB - list.péra - list.péra, BL - list.péra - měchy, BLS list. péra - měchy (tahač)
úte črc 17, 2018 6:33 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5739
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TGL 12.220 vs 12.250

Příspěvek

Ano čtyřválec 220tka má dvě turba.

Důležité na kvalifikovanou odpověď je vědět, kolik to auto bude vozit. Pokud víc, tak raději šestiválec 250k, z důvodu větší životnosti a s rostoucím zatížením i stejná či menší spotřeba než s 220k. Ale pokud bude vozit lehký věci (a zpátky prázdnej) a pokud bude vhodná a pěkná 220tka za dobrou cenu, tak bych se toho úplně nebál. Nicméně větší životnost bude mít šestiválec.
čtv črc 19, 2018 7:24 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5739
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN TGL

Příspěvek

Jo a jakej vlek by to mohlo/mělo časem tahat? Jednoosý tandem? Se spodním závěsem? Nebo horním (horní závěs zkracuje možnou ložnou plochu).
čtv črc 19, 2018 7:27 pm

vanhouten
Příspěvky: 4
Registrován: čtv srp 31, 2017 10:04 am

Re: MAN TGL

Příspěvek

díky za odpověď.

Jelikož si zboží vozíme pro sebe a auto samo na sebe nevydělává přímo, tak u nás bude jezdit fakt dlouho. Z toho důvodu chceme ať je co nejspolehlivější, i proto bysme raději brali ten 6ti val. Co se týče váhy, tak to je hodně individuální. Veze to tolik, kolik toho lidi objednají :-) Někdy jsou 3 palety po 200 kg (na to máme Iveco Dailinu s plachtou), někdy máme i 25 palet po 350 kg/ks :-) , takže i z toho důvodu chceme raději ten 6val. Vlek to snad nebude tahat nikdy (pevně v to věříme :-) ). Na těch pár dní v roce, kdy by ho bylo potřeba, může řidič otočit trasu na 2x (vlek by víceméně krom vánoční sezony stál na place).
pát črc 20, 2018 2:23 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 463
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Re: MAN TGL

Příspěvek

Ty dlouhy kusy 20 a 22 palet jsem videl hlavne ve Francii a obcas Italii.
pát črc 20, 2018 4:00 pm

vanhouten
Příspěvky: 4
Registrován: čtv srp 31, 2017 10:04 am

Re: MAN TGL

Příspěvek

to už je trochu z ruky. V německu se taky dají sehnat a je tam i nějaký výběr. Pár kusů jsem našel i v holandu.
pát črc 20, 2018 4:21 pm

kaviscz
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 08, 2014 7:27 pm
Bydliště: Horní Benešov

MAN TGL 10.180 zkušenosti

Příspěvek

Zdravím pánové,
mám možnost koupit TGL 10.180 , Je v tom 4-válec D0834, euro5. Nejezdíte s tím někdo? Zajímá mě spolehlivost motoru, náklady , spotřeba , co můžu čekat že se podělá, na co se mám při koupi podívat apod. Doteď jezdím na DAFu 45 se šestiválcem a nějak se mi do toho 4hrnku nechce...
Děkuji.
čtv zář 20, 2018 1:02 pm

Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 123
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: MAN TGL

Příspěvek

Na firmě máme 3x12.240 skříň na 24 palet bez čela. Nosnost 5,2t, spotřeba okolo 20 na 100 na dálkách. Jen ty manévrovací schopnosti jsou horší. Kde se otočí autobus nebo návěs má m problémy. Vstřiky tak 300tkm auta mají jen běžnou údržbu, ale vcelku drží. To 8.180 je něco jinýho věčně řeším nějaký problémy s čidlama na cokoliv. Asi opravdu kus od kusu.
ned zář 23, 2018 10:50 am

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: česan a 2 hosti