Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

Zdarec chlapy nejde mi vypnout topení,teplá voda jde neustále přes radiátor i když točím kolečkem ovládání jakkoli nereaguje.Po otevření kapoty je na vodním vedení nějaký jako ventil ale elektrický je to ten ventil který zavírá přívod k radiátoru??Je to tam nějak nepřehledně vedený tak se ptám.
čtv dub 19, 2012 5:16 pm

Pítrs1
Příspěvky: 223
Registrován: ned pro 26, 2010 2:03 pm
Bydliště: Radnice

Příspěvek

Jo, to je ono, já s tím měl taky problém, mě pak nešla ani klima. Určitě ho vyměň a budeš mít klid, bohužel cenu už si nevzpomenu.
Tatra forever!
čtv dub 19, 2012 7:25 pm

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

Fajn díky za info.
čtv dub 19, 2012 8:04 pm

Uživatelský avatar
Tomino
Příspěvky: 498
Registrován: pát led 26, 2007 6:03 pm
Bydliště: Slavičín

Příspěvek

cena by měla být nějak do 4000kč, právě dnes mi ho taky měnili, ráno jdu pro auto do servisu. Taky jsem pořád topil
čtv dub 19, 2012 8:41 pm

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

Chlapy já ale dneska zjistil že tomu ventilu asi nic neni měl sem ho venku a když připojím proud tak normálně zavírá jen sem nepochopil jak vlastně funguje to jako když má být zavřenej tak je pořád pod proudem????
Mám to auto teprve od jara tak nevím upľně vše kolem něho doufám že se bavíme o stejný věci??Když otevřu masku tak je ten ventil cca mezi topením a pedálama a jdou z něho 3 vývody na hadice a jde k němu kabel.Jen mě zaráží že sem ten kabel měl rozpojenej.
Dallší otázka je zda je ovládanej tím kolečkem na ovládání teploty.
pát dub 20, 2012 3:16 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Trefa do černýho :lol:
pát dub 20, 2012 5:53 pm

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

No nevim co myslíš tou trefou já tomu moc nerozumim!!Ten ventil je vlastně elektromagnet který aby zavřel musí být neustále pod proudem a to my nějak nesedí nebo je to snad normální.Dokázal by mi to někdo srozumitelně vysvětlit na jakym principu to funguje???Díky
pát dub 20, 2012 6:41 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ten ventil funguje takhle:
Pokud mas kolecko nastavene na teplo,tak je ventil bez proudu a tudiz propustny pres radiator..Jak zacnes tocit do modreho pole,tak se zacne ventil puslovanim privirat. Az to otocis uplne nadoraz na chladno,tak se uzavre uplne a voda leti do zpatecky.Ten ventil dela vlastne takovy bypass.Takhle to funguje jen pod zapnutym klickem.To jen aby te neprekvalilo,ze po vypnuti klicku budou vsechny vyvody ventilu stejne teple. Voda po zhasnuti motoru jeste nejakou dobu sama cirkuluje.
čtv kvě 03, 2012 9:58 am

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

Tak že když auto chcípnu vypnu klíček tak voda má otevřenou cestu do radiátoru to je teda blbě udělaný ten radiátor se po vypnutí klíčku ohřeje a když zase nastartuju tak to bude chvilku topit než se radiátor ochladí.A ještě otázka když to funguje jak píšeš tak tomu elektromaagnetu co to vlastně ovládá nevadí že je pořád pod proudem??(když mám kolečko na chladno)
čtv kvě 03, 2012 9:02 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Ventil topeni MAN

Příspěvek

JJ,chova se to stejne jak popisujes. Ventilu to trvale pritazeni nevadi. Naopak v zime musis obcas /cca 1x za tyden/ nastavit ovladac na studeno a sledovat jestli radiator prestane topit. Obcasne procvaknuti ventilu zabranuje zalepeni sedla ventilu a nestane se to jak bylo popsano v predeslych prispevcich,ze ventil prestal makat.
čtv kvě 03, 2012 9:59 pm

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

No víš co my když to auto přivezli tak byl el.kabel od toho ventilu odpojenej a já myslel že je rozbitej protože když sem zkusil kablik připojit tak to cvaklo to znamená že zavřel(při zapnutým klíčku)ale bylo mi právě divný že to je pod proudem pořád když je klíček zapnutý,s tím kolečkem jsem to nezkoušel.A co myslíš šlo byto vyzkoušet ho připojit a otáčet kolečkem z červený do modrý a měl by ventil nějak reagovat mám pravdu,?
pát kvě 04, 2012 5:30 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jak budes pootacet do modreho,tak by ten ventil mel pocvakavat rychlrji a rychleji.Az das uplne do modreho,tak se pridrzi uplne.Je mozne,ze je to ovladani v haji a venti drzzi porad.Proto to bylo asi odpojene.
pát kvě 04, 2012 5:54 pm

Uživatelský avatar
44honza
Příspěvky: 72
Registrován: sob čer 27, 2009 8:57 pm
Bydliště: Mělník

Ventil topení Man F2000

Příspěvek

To mětaky napadlo ale pokud to má fungovat jak si mi popisoval tak bych to mohl prostě zapojit a bude furt zavřeno stejně by bylo když bude léto ne??Jen dofám že to opravdu nevadí když to bude pořád pod proudem teda když bude zapnutej klíček.
pát kvě 04, 2012 8:27 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ne,neboj. Ten ventil je na trvale zapnuti konstruovany. Mimochodem jsem ty ventily pouzival na specielni zapojeni bufiku na bagrech ktere sly do ruska.To byly ventily z Iveca. Jsou stejne,jen maji trochu jinaci vyvody. Kdyz se podivas na tu civku,tak je tam vyrazene logo BOSCH. Civka je stejna na vsech ventilech,jen se lisi prumery a usporadani vyvodu.
pát kvě 04, 2012 10:32 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů