Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Zdar...potreboval bych poradit...s prkotinkou...mám na autě volezlou šaltrpáku...nějakej specialista si ji vomotal čímsi..a po tom co jsem to z toho seškrábal tak je to hnus....jde me o to jestli můžu namontovat tu hlavici (s vypínačema)...z novějšího modelu...mám tu strší verzi co má půlky řazený jak u tatry tím přepínačem co chodí zleva doprava....chtěl.bych tu novější....a tak nevím jestli tam bude pasovat...jak mechanicky tak elektro konektor....
..případně díky za radu...
..případně díky za radu...
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon říj 07, 2013 7:39 pm
- Bydliště: cz
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
..tak ja už s many jezdil...počkej teď to davam dohromady co to bylo za auta....takže f90 myslim 18.280..kontejner....to bylo bez půlek..takový jednoduchý auto....převod byl docela do pomala..a moturek malej...ale...auto spolehlivý..doslova....
..pak fungl nágl (teda mělo to myslim 4000km..ale.sedačky zabalený ještě)...26.430 6×6 sklopka S3....euro 3 2006tka už s digitálním tachoušem...auto moc dobrý...tahavý....akorát nebyl bufík a v zimně když jsme ruzně se motali po.stavbách tak.nic moc....akorát když jsem do teho poprvé vlezl tak jsem byl zvláštně sklamanej ztoho ovládání..a kabiny...přesed jsem z mercedesu actrosu..a ten měl třeba menší volant, lepší rejd i když to byl taky 6x6, neprohrabávali mu kola protože mněl ještě stálej pohon 6x6 s mezinápravovým difecem, z kabiny bylo líp vidět, řazení uplně jiný..teligent versusu zf16...no a tak no..ale zvykl jsem si rychle auto jsem měl moc rád...závady všehovšudy nic..krom tekoucích gufer z nohavice přední nápravy na pravý straně...
..pak jsem měl 26.510tku tahače chvíli ale to byl šrot po bouračce...akorát měl všade kůžu béžovou i na podlaze..sedačky..všecko..i strop....krása..ale bylo to po čurákovi..a nic nefungovalo.
..pak byl 26.530tka 6x2 s podvalem hlubinou bylo to auto z německa od firmy steinle (metalíza oranžovo modrá...rampy..rámy trubky.....byla tady někde i fotka . Mělo to převodovku astronik..a výkon originál na 590koní...vybavený..taky fest...
..pak jsem měl zpátky lesáka 26.480 e3...6x4ka souprava s vlekem...auto katastrofe...brzdy furt v pici...retarder žádnej...stav otřes..ale jel dobře...tam jsem se naučil opravovat s kamošem nàpravy(diferáky) v lese na cestě...aj motor se mu propálil píst a poloodborně pod dohledem odborníku jsem skoro rozebral celej motor...
..no pak byl tahač lesák...26.480 6x4 nebojak to napsat....s hydropohonem....byla to už e4ka...docela se.to.sralo...díky udržbě...mělo to pritarder..ten vodní retarder....chcala z toho voda furt...dávali tam zelenej fridex a to tomu asi neprizpívalo....takže ráno vytáhnout vanu s vychcanou vodou z podauta..a přelejt vodu hnusnou špinavou zpátky....nic na tom nnefungovalo...ani ten hydropohon v mrazech nešel...asi nějakej ventil elektro...protože vždycky kolem poledne když jsem to skoušel zapínat a vypínat..tak se to chytlo...bylo to takový putovni auto....zrcátka nevyhřívali..ostřikovač nešel..v zimně to byla chuťovka...jinak jako typově to bylo dobře postavený auto....
..takže jsem zažil snad všechny druhy kabin...aj ruznejch verzí podvozků...motorů..volantů...řazení
..veskrze jsem nejvíc nakonec jezdil s manem jakože z cizích aut..tak mně ani tento můj stroj nějak nepřekvapuje....akorát..že je to v celkově hodně zachovalím stavu...krom pár prkotin se kterejma jsem to už koupil...taky musím poděkovat kolegovy..kamošovi co to byl semnou obhlídnout a spolu ty auta vždycky probíráme..že mně trochu k tomu nakop...
..jinak po stránce ovládání..je to prostě starej dobrej man....uplně jinde než stará dobrá tatra
..pak fungl nágl (teda mělo to myslim 4000km..ale.sedačky zabalený ještě)...26.430 6×6 sklopka S3....euro 3 2006tka už s digitálním tachoušem...auto moc dobrý...tahavý....akorát nebyl bufík a v zimně když jsme ruzně se motali po.stavbách tak.nic moc....akorát když jsem do teho poprvé vlezl tak jsem byl zvláštně sklamanej ztoho ovládání..a kabiny...přesed jsem z mercedesu actrosu..a ten měl třeba menší volant, lepší rejd i když to byl taky 6x6, neprohrabávali mu kola protože mněl ještě stálej pohon 6x6 s mezinápravovým difecem, z kabiny bylo líp vidět, řazení uplně jiný..teligent versusu zf16...no a tak no..ale zvykl jsem si rychle auto jsem měl moc rád...závady všehovšudy nic..krom tekoucích gufer z nohavice přední nápravy na pravý straně...
..pak jsem měl 26.510tku tahače chvíli ale to byl šrot po bouračce...akorát měl všade kůžu béžovou i na podlaze..sedačky..všecko..i strop....krása..ale bylo to po čurákovi..a nic nefungovalo.
..pak byl 26.530tka 6x2 s podvalem hlubinou bylo to auto z německa od firmy steinle (metalíza oranžovo modrá...rampy..rámy trubky.....byla tady někde i fotka . Mělo to převodovku astronik..a výkon originál na 590koní...vybavený..taky fest...
..pak jsem měl zpátky lesáka 26.480 e3...6x4ka souprava s vlekem...auto katastrofe...brzdy furt v pici...retarder žádnej...stav otřes..ale jel dobře...tam jsem se naučil opravovat s kamošem nàpravy(diferáky) v lese na cestě...aj motor se mu propálil píst a poloodborně pod dohledem odborníku jsem skoro rozebral celej motor...
..no pak byl tahač lesák...26.480 6x4 nebojak to napsat....s hydropohonem....byla to už e4ka...docela se.to.sralo...díky udržbě...mělo to pritarder..ten vodní retarder....chcala z toho voda furt...dávali tam zelenej fridex a to tomu asi neprizpívalo....takže ráno vytáhnout vanu s vychcanou vodou z podauta..a přelejt vodu hnusnou špinavou zpátky....nic na tom nnefungovalo...ani ten hydropohon v mrazech nešel...asi nějakej ventil elektro...protože vždycky kolem poledne když jsem to skoušel zapínat a vypínat..tak se to chytlo...bylo to takový putovni auto....zrcátka nevyhřívali..ostřikovač nešel..v zimně to byla chuťovka...jinak jako typově to bylo dobře postavený auto....
..takže jsem zažil snad všechny druhy kabin...aj ruznejch verzí podvozků...motorů..volantů...řazení
..veskrze jsem nejvíc nakonec jezdil s manem jakože z cizích aut..tak mně ani tento můj stroj nějak nepřekvapuje....akorát..že je to v celkově hodně zachovalím stavu...krom pár prkotin se kterejma jsem to už koupil...taky musím poděkovat kolegovy..kamošovi co to byl semnou obhlídnout a spolu ty auta vždycky probíráme..že mně trochu k tomu nakop...
..jinak po stránce ovládání..je to prostě starej dobrej man....uplně jinde než stará dobrá tatra
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Jednotka ZBR
Neví někdo, kde se nachází jednotka ZBR? Odešlo mi centrální mazání, motorek vyměněn a stále hlásí chybu ZBR 04401-05. Motorek je funkční, tak se chci mrknout na jednotku.
centralni mazani
nejdřiv bych zkontroloval pojistky než jednotku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů