Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
To neni vubec tak jednoduchy, povinnost provedeni Euro 6 je pro vsechna vozidla REGISTROVANA od 1.1.14 ... nejake vyjimky samozrejme budou, ale jestli jich kazdy vyrobce dostane 100 nebo 1000 nebo 10 ? To zatim neni uplne jasne....
jinak, rozvazkovy auta asi takovej problem nebudou, stavebni taky ne... je jen otazka, jak narocny bude zakaznik a jak moc se bude chtit danemu skladu prizpusobit (hahá, uz vidim Safkyho, jak si kupuje sklad )
jinak, rozvazkovy auta asi takovej problem nebudou, stavebni taky ne... je jen otazka, jak narocny bude zakaznik a jak moc se bude chtit danemu skladu prizpusobit (hahá, uz vidim Safkyho, jak si kupuje sklad )
Mňa zaujalo , že pre výkon 440 koní už bude motor o obsahu 12,4L oproti stávajúcemu 10,4L myslím . Aky je tam prosím vás momentálne cenový rozdiel medzi týmito dvoma motormi ak niekto viete . Ďakujem .
http://www.profivodic.sk
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
Ruční regenerace filtru (po rozsvícení kontrolky emisí) = zvýšený volnoběh cca. 750 ot/min po dobu 30 min., to jsem zvědavý kdo nám zaplatí naftu na tu ekologii ...
P.S.: Jestli můžu pár dotazů mimo OT k Tridemu Scania:
- problémy s couváním jsou u točnicového vleku?
- jak funguje Anfahhilfe, jde u naloženého auta zvednou poslední nápravu?
- jak funguje Tridem 8x4-4 v měkkém terénu oproti klasické 8x4 (je to horší)?
- jak je na tom Scania cenově, nejlevnější MAN, pak Volvo a nejdražší Scania?
Jestli se nic nepokazí mohl by se Tridem TGS objevit jako sklápěč S3 na Ostravsku ještě do konce roku ...
P.S.: Jestli můžu pár dotazů mimo OT k Tridemu Scania:
- problémy s couváním jsou u točnicového vleku?
- jak funguje Anfahhilfe, jde u naloženého auta zvednou poslední nápravu?
- jak funguje Tridem 8x4-4 v měkkém terénu oproti klasické 8x4 (je to horší)?
- jak je na tom Scania cenově, nejlevnější MAN, pak Volvo a nejdražší Scania?
Jestli se nic nepokazí mohl by se Tridem TGS objevit jako sklápěč S3 na Ostravsku ještě do konce roku ...
Tatra + MAN = Superstroj!
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
wlado, přesně ti to nepovím, ale rozdíl 440 a 480 je teď plus mínus 2t eur
Safky:
- jasně, to jsem nenapsal, točnicový vlek
- jak funguje ta pomoc při rozjezdu už si uplně přesně nepamatuju, určitě nešla náprava manuálně zvednout, ale jestli tam byl nějakej mód či automatika jako u MAN už si nevybavím, zas tak často jsem tím autem nejezdil :X
- u toho tridemu bude určitě výhoda v lepším rozložení hmotnosti. čistě teoreticky. čistě prakticky nebude u klasiky problém zadní dvojnápravu přeložit a tím zvýšit přilnavost. Já měl za kabinou celkem těžkou HR, proto se to stavělo tak, aby byly nápravy zatíženy co nejvíc rovnoměrně. V praxi netuším, moc mimo silnici se to auto nepodívalo.
- s tou cenou... nejlevnější MAN, to myslíš vážně? viděl bych to spíš Volvo - Scania - - - - MAN
...oprav mě, ale nepamatuju si, že by někdo jiný uváděl v Čechách do provozu nový tridem MANu? Já k tomu předloni neměl vůbec daleko, nicméně, osud tomu nepřál
Safky:
- jasně, to jsem nenapsal, točnicový vlek
- jak funguje ta pomoc při rozjezdu už si uplně přesně nepamatuju, určitě nešla náprava manuálně zvednout, ale jestli tam byl nějakej mód či automatika jako u MAN už si nevybavím, zas tak často jsem tím autem nejezdil :X
- u toho tridemu bude určitě výhoda v lepším rozložení hmotnosti. čistě teoreticky. čistě prakticky nebude u klasiky problém zadní dvojnápravu přeložit a tím zvýšit přilnavost. Já měl za kabinou celkem těžkou HR, proto se to stavělo tak, aby byly nápravy zatíženy co nejvíc rovnoměrně. V praxi netuším, moc mimo silnici se to auto nepodívalo.
- s tou cenou... nejlevnější MAN, to myslíš vážně? viděl bych to spíš Volvo - Scania - - - - MAN
...oprav mě, ale nepamatuju si, že by někdo jiný uváděl v Čechách do provozu nový tridem MANu? Já k tomu předloni neměl vůbec daleko, nicméně, osud tomu nepřál
Globe
Ďakujem . Neviem prečo , ale myslel som si viac .
http://www.profivodic.sk
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
Tridem je ještě tajný, my to ale bohužel nebudeme
Pokud jde o ceny Tridemu v základu bych to tak viděl kolem 90 tis. EUR, Scania u nás byla ve výběrovkách vždy nejdražší, Volvo bylo lehce dražší než MAN, tak si myslím, že u Tridema to bude podobné.
to Globe:
O té Scanii Tridem píšeš v minulém čase, Vy už ji nemáte?
Pokud jde o ceny Tridemu v základu bych to tak viděl kolem 90 tis. EUR, Scania u nás byla ve výběrovkách vždy nejdražší, Volvo bylo lehce dražší než MAN, tak si myslím, že u Tridema to bude podobné.
to Globe:
O té Scanii Tridem píšeš v minulém čase, Vy už ji nemáte?
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů