Stránka 79 z 89

Re: MAN TGX

Napsal: stř dub 26, 2017 3:43 pm
od Zradylko85
čau chlapci chci se zeptat na Mana 480 do sklápěcího návěsu 50M jakou mate spotřebu ?,,,,,,,,? jak jsou na tom brzdy děkuji

dařba

Napsal: stř kvě 10, 2017 7:09 pm
od milanf22
tento týden 2x prasklej píst
Man TGX 440 E5 570 000 km
Man TGA 430 E3 980 000 km
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: MAN TGX

Napsal: sob kvě 13, 2017 9:18 am
od Der Sankte
Tak po 14 dnech na TGX mě napadá pár otázek. Je to rok 2011 najeto 680 tis., manuál. Vzhledem k tomu, že jsem přešel z MANu ME, který měl skoro 1 600 000 tak si přijdu, jak ve fungl nové káře, ale i tak je pár věcí, které mi přijdou divné.

Řazení na můj vkus jde trochu těžko, přirovnal bych to k Actrosu 2004, který má ale 1 400 tis.. Samozřejmě že se na to dá zvyknout, jen si říkám, jestli tedy není něco špatně a není na místě to nějak řešit?
Po ránu, ale při teplotách cca 5 stupňů, to nechce řadit půlky na některých kvaltech. Po cestě cca 25 min. na nakládku už ok. Ale když si představím, jak to bude vypadat v zimě až bude i přes den pod nulou, co s tím?

Během dne už pak vše funguje jak má. Auto je z Německa údajně po 2. majiteli.

Jsme menší rodinná firma, takže rada typu odvez to servisu a dej jim týden na to ať to opraví je k ničemu :D

Re: MAN TGX

Napsal: sob kvě 13, 2017 10:51 pm
od Ivan Hofman
Nové bovdeny a skontrolovat zdali posilovač správně posiluje , ohledně půlek jednou mi pomohlo do hadičky co jde k půlkám vstříknout trochu oleje aby se promazala gumička na půlkách , když to de nasucho tak by se mohla stříhnout. Nevím jak u 440 ale u 430 je dobré každých 90 tis přejít vůle na ventilech .

Re: MAN TGX

Napsal: pon kvě 15, 2017 11:48 am
od Michelin999
ObrázekObrázekObrázek

Re: MAN TGX

Napsal: pon kvě 15, 2017 6:08 pm
od milanf22
doporučil bych bovdeny u převodovky a pod kabinou odpojit a zkusit jestli jdou volně ( pokud teda nemáš hydraulicke řazení) , bovdeny mají na sobě značky a měly by být spravně vedeny , jeden bovden v náhradě stojí cca 2000
Já ted měnil jeden na našem tgx , a drhnul jen když byl trochu ohlej . když jsem ho narovnal tak chodil celkem pěkně . Pokud je nemaš očividně rezave nebo prodřené, tak bych je preventivně nechál prokápnout něčím vhodnným.
To co psal Ivan je taky dobra rada, + ještě trošku promáznout spojkový valec neuškodí.
Máš najeto 680 000 . olej se děla co 320 000 takže výměna by měla být před 40 000. jestli výš že byl měněnej, tak aspon zkontroluj hladinu. Pokud máš intarder tak bych výměnu dělal co 100 000 ... jelikož ho vypustíš jen asi polovinu.
Ted už jen záleží jestli máš E4 nebo E5 :D at víš na co se připravit :)

Re: MAN TGX

Napsal: stř čer 07, 2017 8:56 pm
od Alešák
Nové mezinpraváky...
Obrázek Obrázek

Re: MAN TGX

Napsal: pát čer 09, 2017 9:05 am
od david
Alešák: a pak že to na lowdecka nejde, že? :-) To jsou ty české co používá Kochman Trans (nebo jak se ten přepravce kontejnerů jmenuje)...?

Re: MAN TGX

Napsal: pát čer 09, 2017 7:04 pm
od Alešák
david: jj dělá jim to tam jeden pán. Tohle jsou jeho prní na lowdecka.

Výplň dveří

Napsal: ned zář 17, 2017 5:27 pm
od Sith
Nevíte jestli jde sundat jen ta textilní výplň dveří zvlášť nebo jestli to je součást celýho toho plastu na dveřích? Mám koupenou koženou výplň, tak jak ji tam co nejlíp napasovat. Díky.

Re: MAN TGX

Napsal: úte zář 19, 2017 7:41 pm
od milanf22
jen vycvaknout ;)

Re: MAN TGX

Napsal: čtv říj 12, 2017 9:24 pm
od 141.Luta

Re: MAN TGX

Napsal: sob lis 11, 2017 5:56 pm
od 141.Luta

Re: MAN TGX

Napsal: čtv led 25, 2018 6:24 pm
od tonyy
kluci jakou máte zkušenost s tgx 480 rok 2015?

Mam elkem slušnou nabídku ale minimální zkušenost s tgx..

na co dat pozor či naopak co je dobre? co počítat zhruba spotřebu pri cca 10-15t na vnitru?

rozhoduji se mezi tgx a actrosem mp4 2014

díky za každý tip

Re: MAN TGX

Napsal: pát led 26, 2018 4:13 pm
od milanf22
o motorech bych mohl vydat knížku, ale víceméně je to furt dokola. Měnit častěji palivové filtry. Duvod jízdy v nouzáku je spousty, od senzoru teploty katu přes ad blue až po vstřiky. Největší bolest je ovšem že praskají pístní kruhy a motor ti potom začne dýchat a brát olej, nehledě na to že za poslední 2 roky jsem z 20 aut řešil 3 krát prasklej píst. Občas praskají hlavy... no a prostě je toho hodně. Ale z druhé stránky, mám tu hodně aut na kterých se zatím nic velkého nezk.urvilo.