Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
david píše:Hmm...koukám podlě čísel, že to asi není česká firma. Nevíte o někom, kdo HydroDrive má...a jaký s tím má zkušenosti?
Má je firma Švestka,zkusím je v týdnu nafotit S jedním řidičem jsem mluvil , mají to pár dní ,tak ještě nemůžou moc hodnotit.Jinak dá se to zapnout za jízdy a funguje to tuším do 28km/hod,pak se to samo vypne.
Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře.
Ještě jsem se pokusil něco nafotit ,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
Ještě jsem se pokusil něco nafotit ,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
rummi píše:Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,
když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání
a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře.
Ještě jsem se pokusil něco nafotit ,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
jj..to sem čet někde ve SM měli to tam namontovaný na motorce na Dakar
bylo to vlastně hydromotor a u motoru měla motorka navíc čerpadlo
a psali že to funguje vlastně tak že když začne zadní kolo prokluzovat (vůči přednímu)
tak se vlastně díky čerpadlu zvýší tlak tý kapaliny a ta roztočí ten h.motor na předním kole
(vlastně furt vyrovnává otáčky se zadním kolem aby byli stejně)
tohle bude asi na stejným principu
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=8670
no zkušenosti s hydrodrive jsou jenom pozitivní, jenom takový malý detail že pokud se ti hydraulický olej ohřeje častým používáním nebo stálým pohonem tak se vypne.david píše:Mno...děkuji za obrázky hydrodrivů....ale to není nic novýho:-/ . Spíš bych já osobně potřeboval nějaký praktický zkušenosti řidičů. Jestli budete s někým takovým mluvit, co s tím jezdí, dejte vědět co oni na to.
jinak se dá zařadit za jízdy otočným spínačem ovšem na první pozici je uzávěrka= takže to chce s citem a né v tahu, chování auta se nemění jenom se mi zdálo jakoby nedotáčivý -nechtělo se mu do zatáčky ale to je spíš uzávěrkou. Jak se zvedá nebo nezvedá spotřeba nevím, používali jsme to opravdu jenom na stavbě nebo v lomu. Dokázal jsem vyjet 12° stoupání po hlíně s naloženýma 30t hlíny a s návěsem skoro bez vzduchu praskla mi hadice od měchu a musel jsem zpět na nakládku-ale složit
Úplně ideální to bylo na namoklé hlíně, když se udělá ten sajrajt- všichni stály a my jezdili okolo jenomže pak zastavili stavbu
abych to ještě doplnil: sám se vypne při 28km/h ale pořád tam zůstane uzávěrka, ale na přístrojovce ti to krásně svítí že ho máš zapojený,
pro příklad co to umí - léto 07- stavba hotelu na Budějovický-Praha- hrabali se podzemní garáže - hodně hluboko na malým prostoru- kdo neměl 4x4 nevyjel a po nás už jenom 8x8, na 25m si musel překonat převýšení 7m, hned nahoře odbočit o 90°okolo stromu a pořád po hlíně!!!
Byl to docela adrenalin když jsem tam přijel poprvý kluci z firmy to hned vyblafali do CB že přijel někdo mladej a tak všichni čuměli na mě co s tím provedu
ale napoprvý a bez skákání
pro příklad co to umí - léto 07- stavba hotelu na Budějovický-Praha- hrabali se podzemní garáže - hodně hluboko na malým prostoru- kdo neměl 4x4 nevyjel a po nás už jenom 8x8, na 25m si musel překonat převýšení 7m, hned nahoře odbočit o 90°okolo stromu a pořád po hlíně!!!
Byl to docela adrenalin když jsem tam přijel poprvý kluci z firmy to hned vyblafali do CB že přijel někdo mladej a tak všichni čuměli na mě co s tím provedu
ale napoprvý a bez skákání
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů