Stránka 1 z 7
Napsal: ned úno 25, 2007 6:59 pm
od Petr
tga hydro drive.
Napsal: ned úno 25, 2007 7:10 pm
od cuisine
u nás s jedním takovým tahačem odváželi jeden návěs ale bohužel jak s tím zkušenosti měl tak to nevím páč mi to bylo jen prostředkováno že se tam to auto objevilo
Napsal: ned úno 25, 2007 7:18 pm
od rummi
david píše:Hmm...koukám podlě čísel, že to asi není česká firma. Nevíte o někom, kdo HydroDrive má...a jaký s tím má zkušenosti?
Má je firma Švestka,zkusím je v týdnu nafotit
S jedním řidičem jsem mluvil , mají to pár dní ,tak ještě nemůžou moc hodnotit.Jinak dá se to zapnout za jízdy a funguje to tuším do 28km/hod,pak se to samo vypne.
Napsal: pon úno 26, 2007 5:54 pm
od rummi
Tady je ten Švestka s Manem HydroDrive.
Napsal: úte bře 06, 2007 8:54 am
od david
Mno...děkuji za obrázky hydrodrivů....ale to není nic novýho:-/ . Spíš bych já osobně potřeboval nějaký praktický zkušenosti řidičů. Jestli budete s někým takovým mluvit, co s tím jezdí, dejte vědět co oni na to.
Napsal: úte bře 06, 2007 4:05 pm
od Mack
muze te me nekdo vysvetlit co t je ten hydrdrive???
Napsal: úte bře 06, 2007 6:14 pm
od rummi
Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře.
Ještě jsem se pokusil něco nafotit
,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
Napsal: stř bře 07, 2007 10:09 pm
od Olda
rummi píše:Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,
když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání
a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře.
Ještě jsem se pokusil něco nafotit
,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
jj..to sem čet někde ve SM měli to tam namontovaný na motorce na Dakar
bylo to vlastně hydromotor a u motoru měla motorka navíc čerpadlo
a psali že to funguje vlastně tak že když začne zadní kolo prokluzovat (vůči přednímu)
tak se vlastně díky čerpadlu zvýší tlak tý kapaliny a ta roztočí ten h.motor na předním kole
(vlastně furt vyrovnává otáčky se zadním kolem aby byli stejně)
tohle bude asi na stejným principu
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=8670
Napsal: čtv bře 08, 2007 7:13 pm
od rummi
Ty brďo tak to teda čumim na tu motorku,to maj ještě vic vymakaný jak na tom manu,protože se to spíná samo
Napsal: pát úno 08, 2008 7:49 am
od FireMAN
david píše:Mno...děkuji za obrázky hydrodrivů....ale to není nic novýho:-/ . Spíš bych já osobně potřeboval nějaký praktický zkušenosti řidičů. Jestli budete s někým takovým mluvit, co s tím jezdí, dejte vědět co oni na to.
no zkušenosti s hydrodrive jsou jenom pozitivní, jenom takový malý detail že pokud se ti hydraulický olej ohřeje častým používáním nebo stálým pohonem tak se vypne.
jinak se dá zařadit za jízdy otočným spínačem ovšem na první pozici je uzávěrka= takže to chce s citem a né v tahu, chování auta se nemění jenom se mi zdálo jakoby nedotáčivý -nechtělo se mu do zatáčky ale to je spíš uzávěrkou. Jak se zvedá nebo nezvedá spotřeba nevím, používali jsme to opravdu jenom na stavbě nebo v lomu. Dokázal jsem vyjet 12° stoupání po hlíně s naloženýma 30t hlíny a s návěsem skoro bez vzduchu
praskla mi hadice od měchu a musel jsem zpět na nakládku-ale složit
Úplně ideální to bylo na namoklé hlíně, když se udělá ten sajrajt- všichni stály a my jezdili okolo
jenomže pak zastavili stavbu
Napsal: pát úno 08, 2008 8:07 am
od FireMAN
abych to ještě doplnil: sám se vypne při 28km/h ale pořád tam zůstane uzávěrka, ale na přístrojovce ti to krásně svítí že ho máš zapojený,
pro příklad co to umí - léto 07- stavba hotelu na Budějovický-Praha- hrabali se podzemní garáže - hodně hluboko na malým prostoru- kdo neměl 4x4 nevyjel a po nás už jenom 8x8, na 25m si musel překonat převýšení 7m, hned nahoře odbočit o 90°okolo stromu a pořád po hlíně!!!
Byl to docela adrenalin
když jsem tam přijel poprvý kluci z firmy to hned vyblafali do CB že přijel někdo mladej a tak všichni čuměli na mě
co s tím provedu
ale napoprvý a bez skákání
Napsal: pát úno 08, 2008 10:38 am
od riko
kámoš to má na lesovozu,předtím měl normální předek, a říkal že když jede z lesa z kopce po blátě tak si přiřadí předek aby mu to brzdilo motorem na všechny kola, tak předtím to brzdilo lépe,že ten hydrodrive je v tomto horší
Napsal: pát úno 08, 2008 1:15 pm
od Petr
kdyz se zahreje olej a potom to vypne tak to bych nemohl mit kolikrat v lese hrabu tak dlouho ze bych vlastne nic nevyjel.
Napsal: pát úno 08, 2008 4:06 pm
od FireMAN
na nějaký trial to nebude, přeci jenom je to hydraulický pohon, ale na stavby a do lomu je ideální, ani jedno auto jsem za půl roku neviděl že by ho tahaly
ale v lese stejně používáš 6x6, čím víc náprav tím víc rozneseš váhu
Napsal: sob bře 22, 2008 4:50 pm
od david