Stránka 1 z 7

Napsal: ned úno 25, 2007 6:59 pm
od Petr
Obrázek tga hydro drive.

Napsal: ned úno 25, 2007 7:10 pm
od cuisine
u nás s jedním takovým tahačem odváželi jeden návěs ale bohužel jak s tím zkušenosti měl tak to nevím páč mi to bylo jen prostředkováno že se tam to auto objevilo :roll: :cry:

Napsal: ned úno 25, 2007 7:18 pm
od rummi
david píše:Hmm...koukám podlě čísel, že to asi není česká firma. Nevíte o někom, kdo HydroDrive má...a jaký s tím má zkušenosti?

Má je firma Švestka,zkusím je v týdnu nafotit :wink: S jedním řidičem jsem mluvil , mají to pár dní ,tak ještě nemůžou moc hodnotit.Jinak dá se to zapnout za jízdy a funguje to tuším do 28km/hod,pak se to samo vypne.

Napsal: pon úno 26, 2007 5:54 pm
od rummi
Tady je ten Švestka s Manem HydroDrive.
Obrázek

Napsal: úte bře 06, 2007 8:54 am
od david
Mno...děkuji za obrázky hydrodrivů....ale to není nic novýho:-/ . Spíš bych já osobně potřeboval nějaký praktický zkušenosti řidičů. Jestli budete s někým takovým mluvit, co s tím jezdí, dejte vědět co oni na to.

Napsal: úte bře 06, 2007 4:05 pm
od Mack
muze te me nekdo vysvetlit co t je ten hydrdrive???

Napsal: úte bře 06, 2007 6:14 pm
od rummi
Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře. :)
Ještě jsem se pokusil něco nafotit :oops: ,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.
ObrázekObrázek

Napsal: stř bře 07, 2007 10:09 pm
od Olda
rummi píše:Dneska jsem pozoraval ty Maňasky od Švestky na skládce ,protože je nutili couvat na vysypáni v docela měkým terénu,
když mu to začalo dost hrabat ,tak to zapnul za stálého hrabání
a mańaska hrabat přestala,takže to funguje asi dobře. :)
Ještě jsem se pokusil něco nafotit :oops: ,ta náprava je prostě obyč tuhá a do nábojů kol vedou tyhle tlustý hydraulický hadice.

jj..to sem čet někde ve SM měli to tam namontovaný na motorce na Dakar
bylo to vlastně hydromotor a u motoru měla motorka navíc čerpadlo
a psali že to funguje vlastně tak že když začne zadní kolo prokluzovat (vůči přednímu)
tak se vlastně díky čerpadlu zvýší tlak tý kapaliny a ta roztočí ten h.motor na předním kole
(vlastně furt vyrovnává otáčky se zadním kolem aby byli stejně)
tohle bude asi na stejným principu

http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=8670
Obrázek

Napsal: čtv bře 08, 2007 7:13 pm
od rummi
Ty brďo tak to teda čumim na tu motorku,to maj ještě vic vymakaný jak na tom manu,protože se to spíná samo :shock:

Napsal: pát úno 08, 2008 7:49 am
od FireMAN
david píše:Mno...děkuji za obrázky hydrodrivů....ale to není nic novýho:-/ . Spíš bych já osobně potřeboval nějaký praktický zkušenosti řidičů. Jestli budete s někým takovým mluvit, co s tím jezdí, dejte vědět co oni na to.
no zkušenosti s hydrodrive jsou jenom pozitivní, jenom takový malý detail že pokud se ti hydraulický olej ohřeje častým používáním nebo stálým pohonem tak se vypne. :?
jinak se dá zařadit za jízdy otočným spínačem ovšem na první pozici je uzávěrka= takže to chce s citem a né v tahu, chování auta se nemění jenom se mi zdálo jakoby nedotáčivý -nechtělo se mu do zatáčky ale to je spíš uzávěrkou. Jak se zvedá nebo nezvedá spotřeba nevím, používali jsme to opravdu jenom na stavbě nebo v lomu. Dokázal jsem vyjet 12° stoupání po hlíně s naloženýma 30t hlíny a s návěsem skoro bez vzduchu :o praskla mi hadice od měchu a musel jsem zpět na nakládku-ale složit
Úplně ideální to bylo na namoklé hlíně, když se udělá ten sajrajt- všichni stály a my jezdili okolo 8) jenomže pak zastavili stavbu :roll:

Napsal: pát úno 08, 2008 8:07 am
od FireMAN
abych to ještě doplnil: sám se vypne při 28km/h ale pořád tam zůstane uzávěrka, ale na přístrojovce ti to krásně svítí že ho máš zapojený,

pro příklad co to umí - léto 07- stavba hotelu na Budějovický-Praha- hrabali se podzemní garáže - hodně hluboko na malým prostoru- kdo neměl 4x4 nevyjel a po nás už jenom 8x8, na 25m si musel překonat převýšení 7m, hned nahoře odbočit o 90°okolo stromu a pořád po hlíně!!!
Byl to docela adrenalin :roll: :D když jsem tam přijel poprvý kluci z firmy to hned vyblafali do CB že přijel někdo mladej a tak všichni čuměli na mě :oops: co s tím provedu
ale napoprvý a bez skákání :wink: :oops: :lol:

Napsal: pát úno 08, 2008 10:38 am
od riko
kámoš to má na lesovozu,předtím měl normální předek, a říkal že když jede z lesa z kopce po blátě tak si přiřadí předek aby mu to brzdilo motorem na všechny kola, tak předtím to brzdilo lépe,že ten hydrodrive je v tomto horší

Napsal: pát úno 08, 2008 1:15 pm
od Petr
kdyz se zahreje olej a potom to vypne tak to bych nemohl mit kolikrat v lese hrabu tak dlouho ze bych vlastne nic nevyjel.

Napsal: pát úno 08, 2008 4:06 pm
od FireMAN
na nějaký trial to nebude, přeci jenom je to hydraulický pohon, ale na stavby a do lomu je ideální, ani jedno auto jsem za půl roku neviděl že by ho tahaly

ale v lese stejně používáš 6x6, čím víc náprav tím víc rozneseš váhu

Napsal: sob bře 22, 2008 4:50 pm
od david
Obrázek