Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř zář 25, 2013 10:34 pm
- Bydliště: Ohrobec
- Kontaktovat uživatele:
Olej ve vodě je výměník. TGL,TGM,TGA,TGX,TGS... u všech je v bloku pod olejovým filtrem. Vyrobili jsme i tlakovou zkoušečku na výměníky - a nic.
Orig. MAN zadal zákazku vyskumáku aby nasimulovali přesné hodnoty = teplota vody, teplota oleje na testování výměníku. Ale zapoměli jim dát hodnoty tlaku vody v okruhu a tlaku oleje. Tak prvních 10 výměníku jim vrátili, že jsou OK. Když některej z nich znova namontovali, olej ve vodě byl znova. Vyměnit ho je v celku sranda, to udělám na ulici. Ale výplach celé chladíci soustavy - to je jen prdel. Ta "sračka" je všude:v bloku motoru, potrubí, chladič, radiátor topení... Ale už máme na to systém a kvalitní chémii. cca 2 hodky práce a chémie za 1500.- českých. v MANu v ČR za to berou i s výměníkem 20 bez dph.v Německu kolem 2100 éček. Zduř...
Orig. MAN zadal zákazku vyskumáku aby nasimulovali přesné hodnoty = teplota vody, teplota oleje na testování výměníku. Ale zapoměli jim dát hodnoty tlaku vody v okruhu a tlaku oleje. Tak prvních 10 výměníku jim vrátili, že jsou OK. Když některej z nich znova namontovali, olej ve vodě byl znova. Vyměnit ho je v celku sranda, to udělám na ulici. Ale výplach celé chladíci soustavy - to je jen prdel. Ta "sračka" je všude:v bloku motoru, potrubí, chladič, radiátor topení... Ale už máme na to systém a kvalitní chémii. cca 2 hodky práce a chémie za 1500.- českých. v MANu v ČR za to berou i s výměníkem 20 bez dph.v Německu kolem 2100 éček. Zduř...
Trucks & Cars service, Zemědělská 108, Zdiby, vč. plně vybaveného servisního vozu Iveco Daily 50C18, Diagnostika všech značek vozidel i návěsů. www.tc-service.cz, 776 444 141.
Re: olej ve vodě
Navazuji na toto staré téma, protože to bude pro někoho aktuální. Olej ve vodě, takže kupuji nový výměník (chladič oleje v motoru) a pak začne čištění za provozu. Dostal jsem radu na vyzkoušený postup. Dát čistou vodu a do ní dvě tablety do myčky a nechat zahřát motor. Průběžně z expanzky z hladiny odebírat olej a doplňovat vodu. Postup ještě jednou zopakovat a až je hladina úplně čistá, tak vypustit a naplnit nemrzkou...
V příštím týdnu mě to čeká, tak snad bude vše v pořádku.
V příštím týdnu mě to čeká, tak snad bude vše v pořádku.
Re: olej ve vodě
nevím co je v tabletách do myčky ale dělali jsme to úspěšně sodou
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: olej ve vodě
Já jsem jeste na F2000 dal vodu a do ní tak 10 litru ředidla C6000 , byla to prasečinka ale fungovalo to
Re: olej ve vodě
Toho ředidla bych se bál. C 6000 je nitro - tedy aceton. Mám zkušenost, že když namočíš silikonový "O" kroužek do technickýho benzínu, tak dokáže jednou tolik napuchnout a když ho tam necháš přes noc tak taky třikrát. Co s tím dokáže aceton nevím, ale já bych se osobně bál.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů