Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Prečo by to nemalo zvládnuť?? Tie motory sú skvelé, je to euro 4 mali sme také 3 v TGLkách, tie 240tky boli maxilmálne spoľahlivé. Na jednom aute sme spravili od nova 704 000 km to bol ročník 2007 a tomu motoru nič nebolo. O tom C sa hovorí že je to do kolony taká pomalá jednotka. Inak ak chceš bez adblue v kľude TGM aj euro 5 a EEV tiež je bez adblue, obrovská výhoda oproti konkurencii
Díky za odpověď, no slyšel jsem že v tom euro 5 je už dost elektroniky navic oprot čtyřce
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
Neřešil jste někdo jestli jdou na TGM 15.240 dát 22,5 kola?
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
Re: MAN TGM
Nazdar pánové,
budu kupovat MAN 18.250 a je na něm kontejnerová nástavba, chci se především zeptat, vím že je tato verze motoru nejslabší. Máte někdo zkušenosti s tímto výkonem nebo autem je to model 2012. Budu na něm vozit standartní věci písky, kamenivo, bagry (váhově cca 7 - 10 t). Vše nejčastěji do 100 km kolem komína. Jak je to s výkonem stačí nebo s toho budu zklamaný. Kluk co na tom jezdí mi říkal, že s 9 t nákladem, jezdí po silnici na velkou řadu (prý malou na silnici ani nepotřebuje, pouze při rozjezdech atd.) a že s problém s výkonem nemá, prý má motor dobrý krouták. Budu rád za jakékoliv info. Je to muj první man. Ted mám dafa 12 t také kontejner 6-ti váec 180 koní a jede jak blbý, jsem s ním max.spokojen.
budu kupovat MAN 18.250 a je na něm kontejnerová nástavba, chci se především zeptat, vím že je tato verze motoru nejslabší. Máte někdo zkušenosti s tímto výkonem nebo autem je to model 2012. Budu na něm vozit standartní věci písky, kamenivo, bagry (váhově cca 7 - 10 t). Vše nejčastěji do 100 km kolem komína. Jak je to s výkonem stačí nebo s toho budu zklamaný. Kluk co na tom jezdí mi říkal, že s 9 t nákladem, jezdí po silnici na velkou řadu (prý malou na silnici ani nepotřebuje, pouze při rozjezdech atd.) a že s problém s výkonem nemá, prý má motor dobrý krouták. Budu rád za jakékoliv info. Je to muj první man. Ted mám dafa 12 t také kontejner 6-ti váec 180 koní a jede jak blbý, jsem s ním max.spokojen.
Re: MAN TGM
Zdar, já mám TGM ko 15.240 a těch 240 koní je dle mého tak akoraát. Na 18ti tunu už mi to příjde málo.
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
Re: MAN TGM
Zajímalo by mne zda jde nějak zobrazit udaje z tachografu na dispeyi na palubovce?
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
Re: MAN TGM
TGM 18.250 e5 máme v práci ako odťahovku vozíme plošiny a stavebné stroje, je to 8-kvalt manuál ale výkon nič moc ... ale asi je tam zle zvolený prevod v diferáku , lebo máme takéto aj ťahače 12 kvalt automat a to ide slušne
Re: MAN TGM
Kluci, díky za info. Zdá se mi to taky málo (kdyby bylo více nezlobil bych se), protože chcu řešit ještě 12 t a tam chcu 6-ti válec s 250 koni, takže si myslím, že to bude stejný motor a převodovka. No, ale zkusím to, je to e5 se 130 000km v dobrým stavu, zachovalým tak uvidím a dám vědět. Kámoš má taky 18 t s 250 konama, ale cf75 dafa a říkal, že ho výkon nenechal ještě ve štichu, ale kdyby byly ještě 1/2 v převodovce nezlobil by se. No uvidím.
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: MAN TGM
Zdravím.Je tu někdo s Manem tgm 15.290 E6-zajímá mě v jak vysokých otáčkách běží motor a jak dlouho když se vypaluje filtr při stání?A ještě jáká je spotřeba při jěždění kolem komína
Re: MAN TGM
to Sportback:
Máme TGS 26.320 6x2/2 BLS + ramenový nosič kontejnerů Fornál, jezdíme pouze po železárnách, DPF filtr se nám nepodařilo vypálit za jízdy, po 8.000 km jsme vypalovali ručně, venku bylo 10 C, olej měl 80 C, na začátku byly otáčky motoru 1200 ot/min, ke konci se to zvedlo na 1600 ot/min, vypalovalo to přesně 60 min. a sežralo to +/- 12 litrů nafty ...
Máme TGS 26.320 6x2/2 BLS + ramenový nosič kontejnerů Fornál, jezdíme pouze po železárnách, DPF filtr se nám nepodařilo vypálit za jízdy, po 8.000 km jsme vypalovali ručně, venku bylo 10 C, olej měl 80 C, na začátku byly otáčky motoru 1200 ot/min, ke konci se to zvedlo na 1600 ot/min, vypalovalo to přesně 60 min. a sežralo to +/- 12 litrů nafty ...
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: MAN TGM
Zdravím safky.Té nafty je celkem dost.Tak to se děsím nového auta.
MAN TGM 15.240
Zdravím,
mám MANa 2008, chtěl bych teď vyměnit motorový olej. Poradil by mi prosím někdo jaká specifikace oleje tam příjde? Děkuji moc
mám MANa 2008, chtěl bych teď vyměnit motorový olej. Poradil by mi prosím někdo jaká specifikace oleje tam příjde? Děkuji moc
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGM
Je to Euro4 bez AdBlue? V tom případě tipuji olej splňující normu M3477. Nicméně to dávám z hlavy, doporučuji to ještě ověřit.
Tady je jinak nějaký soupis olejů splňující normu M3477: www.truckstar.com.ua/man%20blatt/M%203477_en.pdf ( http://www.truckstar.com.ua/fullmengen_man_tgm_en.html )
Tady je jinak nějaký soupis olejů splňující normu M3477: www.truckstar.com.ua/man%20blatt/M%203477_en.pdf ( http://www.truckstar.com.ua/fullmengen_man_tgm_en.html )
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů