Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
Sportback
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 23, 2014 11:56 am
Bydliště: Zlin

Příspěvek

To bagr.tgm-tgl myslim ze nejprostornejsi kabina v dane kategorii.fl katastrofa nechapu kdo to navrhl a fe taky zadna hitparada.V novem ategu se mi taky libilo.
pát pro 05, 2014 12:37 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kdo navrhl Volvo FL? Přeci Renault+Daf, je to stejná kabina.
pát pro 05, 2014 2:14 pm

tomas.ktm
Příspěvky: 88
Registrován: sob lis 03, 2012 10:41 pm
Bydliště: luhačovice

Příspěvek

Kabina techto tri jmenovanych znacek je naproste nestesti. Takze pokud majitel trochu souciti s ridicem, tak mu tohle nekoupi..))
pát pro 05, 2014 9:18 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

Kabína síce oproti MANu je nešťastie ale ak by to bolo o autách do 12 t, tak LF ma skoro o 1 tonu lepšiu užitočnú a cca 1,5 až 2,5 litra lepšiu spotrebu. A na to treba pozerať tiež. Mame na firme TGL, TGM aj LF Tak že to viem porovnať. Pre vodiča MAN :) pre firmu LF.

naše TGM
Obrázek

Obrázek
ned pro 07, 2014 12:10 pm

Sportback
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 23, 2014 11:56 am
Bydliště: Zlin

Příspěvek

Vn2000.Prosimtě mužeš mi napsat konkrétní čisla ohledně tonáže a spotřeby u toho fl včetne váhy prázdneho auta?Dík
ned pro 07, 2014 4:16 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

dam ti to vlákna DAF LF keďže toto je Man TGM
ned pro 07, 2014 5:06 pm

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 629
Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Příspěvek

pát pro 19, 2014 6:57 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To by mě zajímalo co ta firma DS Brno dělá, že si kupuje takový ekonomický nesmysl jako je sólo 4x4 E6 a to ještě 3 ks? :shock:
Tatra + MAN = Superstroj!
pát pro 19, 2014 9:45 pm

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 629
Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Příspěvek

Hlavně tramvajové tratě a silnice http://www.dsbrno.cz/
pát pro 19, 2014 9:51 pm

Malča
Příspěvky: 126
Registrován: čtv lis 27, 2014 7:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Dělají praci hlavně po Brně kde má problém se stočit šestikola,ekonom.nesmysl to až tak není jak si myslíš
sob pro 20, 2014 10:32 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Safky je to tom,že nedělají autodopravu,ale jezdí sami pro sebe,ve městě,pod malýma bagříkama a ten přední náhon potřebují,páč jezdí sypat výkopky na černovickou skládku... :wink: Každopádně to u nich bude s těma E6tkama asi zajímavý,ty auta se v tom jejich režimu práce nemají šanci zahřát...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob pro 20, 2014 9:00 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No když jsem koukal na DS Brno a přečetl si co dělají, tak bych šel asi do natahováku kontejnerů na podvozku 6x2 + hydropohon přední nápravy nebo 6x4-4 (je to klasická 4x4 + vlečená natáčecí a zvedací náprava). Spotřeba nebude o tolik větší, ale naložím o cca. 4 t víc než na 4x4, pokud bude mít 3-osý podvozek krátký rozvor (2900 mm), je poloměr otáčení 13,9 m, oproti 15,0 m u 4x4. 3-osé auto bude delší jen o 35 cm, takže ani celková délka nebude problém. No a natahovák má výhodu, že se může použít i kontejner s vysokými bočnicemi, protože se položí na zem a naloží ho i malý bagr, může se odložit na místo, a auto dělat jinou práci. Kontejner se dá použít i jako přepravník malé stavební mechanizace místo přívěsu, který bude potřebovat ta 4x4 sklápěč.
Pro představu výkresy (TGM 4x4, TGS 6H4-4 BL, TGS 6H4-2 BLS, TGS 6x4-4 BL):
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 0225_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2961_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2943_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2891_1.pdf
Tatra + MAN = Superstroj!
ned pro 21, 2014 7:59 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...moc se neorientuju v cenách Manů,ale nevyšlo by jedno takové auto stejně draho,jako dvě tady ty 4x4 s Molčíkem? Navíc pro ně je ideál co nejnižší auto,dělají pod trolejema běžně za plného provozu,takže málo místa na zbytečné sundávání kontíku,pak při navážení pod troleje zpátky určo sypou do boku,takže ten kontík až zas tak ideál nebude.Nevím jestli to tak funguje pořád,ale co jsem viděl tak si do Brna na plac naváží písky,skrývky a štěrky soupravou Man 8x4+tandem a to pak dle potřeby nakládají na sóla jezdící po stavbách.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
ned pro 21, 2014 9:03 pm

Malča
Příspěvky: 126
Registrován: čtv lis 27, 2014 7:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Safky natahovák už mají,tyhle tři sklápěče jsou náhrada za Liazky.Viš v jednoduchosti je síla
pon pro 22, 2014 1:27 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Natahovák s kontejnerém S3 existuje, dělá ho Meiller, ale levné to nebude ... No a pokud jde o podvozek 4x4 s celkovou 18 tun, asi si špatně nevybrali, MAN TGM 18 t 4x4 je asi nejlehčí co jde koupit na trhu, Iveco Trakker bude těžší, MB Arocs cenově asi mimo mísu, Scania a Volvo asi to samé, Renault nevím.
Ekonomicky si pořád myslím, že ta 4x4 je úplný úlet, ale musím uznat, že už asi nenajdou dopravce co by jim to jezdil za 400,- Kč/hod. Když bych to vzal čistě ekonomicky a hodně radikálně, možná by vyšlo lépe pořídit traktor s přívěsem (pokud jezdí jenom po Brně), spotřeba asi horší, ale pořizovací cena by měla být lepší a legislativně je to úplně v pohodě (chybí tachograf, E6 není třeba, ...).
Tatra + MAN = Superstroj!
pon pro 22, 2014 9:44 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů