Stránka 1 z 5

poruchy F2000?

Napsal: čtv črc 05, 2007 10:38 pm
od JanDiesel
vie mi niekto povedat,ake zavady sa vyskytuju u tychto tahacov?

Napsal: sob srp 04, 2007 10:16 pm
od pavel trucker
čau f200 byly bezporuchový dobrý auta ale záleželo odkuď bylo nejlepší byly z německa protože man dělá serie pro německo a západní staty(benelux rakousko francie atd..) ty jsou dobrý a pro východ ty byly blbý ale i tak to byly bezporuchový auta

Napsal: sob srp 04, 2007 11:10 pm
od JanDiesel
dikes moc,nevies nahodou,ako na tom boli so spotrebou oproti novym TGA?Aky mali system vstrekovania?Cerpadlo-potrubie-tryska?Alebo uz PD-zdruzene vstrekovace?

Napsal: ned srp 05, 2007 1:08 pm
od Petr
meli cerpadlo potrubi tryska.

Napsal: ned srp 05, 2007 1:23 pm
od JanDiesel
ako sa da rozpoznat verzia pre zapad a pre vychod?

Napsal: ned srp 05, 2007 4:08 pm
od rummi
Někde jsem četl že Many z německa mají rám nýtovaný a z Rakouska šroubovaný :wink:

Napsal: ned bře 02, 2008 8:35 pm
od pavel trucker
JanDiesel píše:ako sa da rozpoznat verzia pre zapad a pre vychod?
Nejendoduší způsob je ten že kde bylo auto koupený nebo v autorizovaným servisu přes počítač a VINko ti řeknou z čeho to auto bylo poskládaný.Ale vzhledem k tomu že F2000 má dnes již minimálně 7 let tak to poznáš že na kabině pro česko sem viděl i rez.A další drobnosti pak když ho kucháš tak třeba v převodovce jsou ložiska daewo :( a další takové detaily.Ty šrouby a nýty jsou fakt blbost auta pro čr i německo mněly ramy částečně nýtovaný aji šroubovaný třea u tojkové řady nástavec na točnu byl nýtovanej a příčka před točnou šroubovaná a věci na rám v tomto nic nenajdeš.A krom toho jak sem už řekl auta pro rakousko a německo atd. jsou ty lepší a jsou stejná rozdily v nich nejsou.Většina dealeru to popře ale já než novy v čr tak 3 letý z německa!!!Další takovej důkaz je ten že u návěsu Köegel Foxx po 3 měsících se začaly rozpadat zadní vrata dale praskala konstrukce boční čast plachty se začala trhat jak jdou dolů v plachtě ty pasy kterejma se plachta upevňuje tak vedle každýho je prasklina=v česku nový je vždy šmejd

Re: poruchy F2000?

Napsal: čtv dub 03, 2008 6:02 pm
od Misus
JanDiesel píše:vie mi niekto povedat,ake zavady sa vyskytuju u tychto tahacov?
čusík,zatím nejčastější porucha je elektroinstalace(ne celá),pod přední kapotou jsou svazky.Nejčastěji se prodřou o izolaci(husi krk)je to někdy drbačka nato přijít,ale jde to.Další takovou banalitkou je ventil topení nebo radiator(topení),další věc jestli si to opravuješ sám,nebo servis?

Re: poruchy F2000?

Napsal: ned dub 06, 2008 11:30 am
od Pegos
jj to mohu jenom potvrdit poslední dobou mám s elektrikou jen problémy.Sice to není nic vážného,ale blbě se to hledá.Jinak to jezdí pořád mám najeto 1 530 000 vše původní dělané jen střiky a těsnení pod hlavou.

Re: poruchy F2000?

Napsal: úte dub 15, 2008 10:02 pm
od Misus
A počkej to není všechno,až se ti začné kazit el.instalace úplně,pravidelně skoro každý týden opravujeme tyto závady,blikající světla,nefunkční ukazatele na přístrojové desce,to a ještě víc(všechno elektrika),dělám to už 5let-ne v servisu,a můžu říct jsou to držáky auta,opravdu spolehlivé.

Napsal: stř dub 16, 2008 8:58 am
od david
pavel trucker píše:Nejendoduší způsob je ten že kde bylo auto koupený nebo v autorizovaným servisu přes počítač a VINko ti řeknou z čeho to auto bylo poskládaný.Ale vzhledem k tomu že F2000 má dnes již minimálně 7 let tak to poznáš že na kabině pro česko sem viděl i rez.A další drobnosti pak když ho kucháš tak třeba v převodovce jsou ložiska daewo :( a další takové detaily.Ty šrouby a nýty jsou fakt blbost auta pro čr i německo mněly ramy částečně nýtovaný aji šroubovaný třea u tojkové řady nástavec na točnu byl nýtovanej a příčka před točnou šroubovaná a věci na rám v tomto nic nenajdeš.A krom toho jak sem už řekl auta pro rakousko a německo atd. jsou ty lepší a jsou stejná rozdily v nich nejsou.Většina dealeru to popře ale já než novy v čr tak 3 letý z německa!!!
dovolím si nesouhlasit....viděl si někdy jak se vyrábí auta? Třeba škodovka, nebo MAN, nebo cokoliv jinýho? Na těch autech na pásu je nálepka určeno pro ČR - Udělejte horší antikorozní ochranu apod.? Možná to trochu ženu do absurdna, ale...to je fakt při dnešním tempu a logistice výroby nereálný tohle zorganizovat!!! A pokud jo, byšlo by to výrobce dráž, než kdyby vyráběli všechny auta stejný!

Napsal: stř dub 16, 2008 9:54 am
od nero
Nevím, jak to funguje ve Škodovce ani továrně MAN, ale mám zkušenosti z BMW v Mnichově, kde jsem byl jednou v létě na brigádě. Dělal jsem v lakovně na úseku linky, kde se opravovaly chyby v laku (takový, který nebyly na první pohled vidět). Když jely auta na export do USA, tak tam vždycky byla cedulka. A ty auta se dělaly pořádně. A pak tam taky jezdily auta pro policajty, ty byly taky označený. Na ty se ani nehráblo. A věřím, že tuto politiku praktikovali nejen na té jedné lince. Takže ta možnost dělat míň kvalitní auta pro určitej typ zákazníků tady opravdu je. Kámoši dělali i v MANu, tak se jich zkusím někdy zeptat, jak to bylo tam.

Napsal: stř dub 16, 2008 10:49 am
od david
nero píše:Dělal jsem v lakovně na úseku linky, kde se opravovaly chyby v laku
Ok Ok...a standartně vyrobený auta (u kterých se neopravoval lak) byly taky nějak označený?

Napsal: stř dub 16, 2008 7:06 pm
od nero
Cedulku měly všechny karoserie, nejenom ty chybový. Už si to moc nepamatuju, možná byly dvě. Standardně jedna s číslem barvy a pak ev. ještě jedna s označením USA apod. Dostaly ji podle mě už v karosárně, protože byly ve stejný barvě a taky nalakovaný. Kde se to sundávalo nevím. Ale min. v lakovně věděl každej, co mu jede pod rukama. Teď už stojí pár let lakovna nová, tak to už může být jinak.

Napsal: pát dub 18, 2008 9:04 pm
od pavel trucker
Nevim co seš jetli dealer kterej se snaží mlžit nebo jen o tom nic nevíš nebo tak něco a je mně to vcelku jedno.Já kolem manů dělám od roku 2000 a už sem toho viděl dost a nikdo mně to nevymluví třeba sem kuchal převodovku ZF16 a v autě pro čr byla ložiska Daewo a v autě pro němce Daewo najednou nebylo že by náhoda?NE pravidlo ve více převodovkách pro němce nebylo daewo Proč?Protože daewo je levnější než značkový ty si ale řekneš že rozdíl na celkové cenně auta nebude tak velkej ale i třeba nehorázně malej rozdíl si vynásob počtem aut produkovaných to už jsou pak docela zajímavý čísla že?
Nebo další a další rozdíly třeba v elektroinstalaci jak v samotném provedení až po jednotlivý dráty .U motoru neni taková výdrž .Pořád tvrdíš blbost že to v továrnách nedělaj třeba u Krone já tam několikrát byl nevim jestli někdo tady z vás taky kdyžtak to potvrdí že návěsi už hotové nebo poskládané na sobě pro převoz atd prostě už hotovky mají na sobě nálepky kam jdou(D,A,CZ,PL,EST,RO,HU, atd)na nápravách jsou různě barevne tečky a spousta další znaku.Podotýkám že jsem myslel návěsy bez už určených majitelstály a čekaly na převoz na dealerstvý.Nebo Schmitze koupené v čr a v rakousku od LKW Walter stejný rok výroby šílený rozdíl v kvalitě uplně jiné díly ve vzduchotechnice.Atd takže ať si povída kdo chce co chce ale rozdíly jsou