Stránka 2 z 2

Napsal: pon říj 17, 2016 8:25 pm
od motor-head
Nějaké zkušenosti? Po delší době, s touhle motorizací. D 38. předem díky.

Napsal: pon říj 17, 2016 8:36 pm
od vašek
tohle ti nestačilo?

Ahoj,mám TGX 18.520 D38 ve 3900km olej do vody (výměník). Nyní mám problém s oranžovou kontrolkou se symbolem motoru (diagnostika) sem tam se rozsvítí a za nějakou dobu opět zhasne. Děje se nám to u třech tahačů a servis nějak moc neví co s tím... Máte někdo podobnou zkušenost?





poptám se mechošů od nás z dědiny, dělají v Manu, ale zatím pokaždý co jsem se ptal na nějakýho mana co bych event chtěl koupit tak řekli jen že poslední MAN DAS AUTO byl Comander EURO3

Napsal: pon říj 17, 2016 9:02 pm
od motor-head
Vašku , píšu po delší době. Začátek nové motorizace, jsem tak nějak očekával v tomhle duchu. Já jezdím s Manama od 2002 TGA 410 E3 R.V. 2002 najeto 900 000 tkm. opouštěl jsem ho ve 300 000 tkm,TGA 430 E3 R.V. 2005 najeto 750 000 tkm a teď poslední co mám je TGS 440 E6 R.V. 2016 najeto 16 000 tkm. A ty E3 jezdí do dnes, kolem komína bez větších investic. Na motorách vše původní vstřiky,čepadla, kompresory. A fa mi nabídla že po 16 letech strávených u nich si mám zkusit nakonfigurovat vozidlo. No a samozřejmě zase Mana.
Budu samozřejmě rád za jakékoli informace od tvých kamarádu mechaniků. Ohledně téhle motorizace.
Zatím díky