Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Jednou jse mohl porovnat odolnost tohoto typu Manu proti veteránu T813 (813ku řídil občan bývalé NDR ne ČECH ) při přejezdu velkých kamenů v kamenolomu.U Manu praskla přední náprava bez varování.Tatra no problem.Tento speciál vypadá dost drsně pouze na silnici.Od té doby ho takhle vidím já.Pavel M. píše:Paráda!
http://img527.imageshack.us/img527/7122 ... shlzq3.jpg
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
myslim ,že na kontrolu inženýrskejch sítí snad
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
to asi nebude jeho auto co? kolikrát je nezbytné jezdit po stavbách tak že se auto jen láme přes hrby až to praští ale dělat takové hňupiny zbytečně? ten MAN ujede v terénu to samé co tatra možná ještě víc díky sile motoru, teda pokud se nezahrabe ale jaká je životnost těchto strojů? praskají na tom pera, pomocné rámy....
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: pon led 22, 2007 12:22 am
Prý v jejich firmě mají několik takových MANů a tenhle je jediný, který pořád jezdí. Ale je pravda, že už nějakou chvíli má prasklé jedno pero (snad to teď přes zimu opraví).
Jako tahle situace je jedna z těch lehčích, protože někdy si opravdu plete práci s trucktrialem. Ono se na to hezky dívá, ale jindy se trochu bojím, že to do někoho našije.
Jako tahle situace je jedna z těch lehčích, protože někdy si opravdu plete práci s trucktrialem. Ono se na to hezky dívá, ale jindy se trochu bojím, že to do někoho našije.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů