Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Míro, nebudem se tu hádat, jsme lidi a ne dementi, myslel jsem to jako že se bavíme o V8 motorech ve Scanii a abych zůstal u tématu, tak rozdíl u Manu s V8 a 6ti hrncem bude taky jednoznačnej. Můžu jen podotknout, že se těšim na Kamionshow, jestli David zase dotáhne V8 co tam byl loni, určitě budu ve frontě o svezení, loni mi to uteklo a doteď toho lituju, jen mi prostě trochu zaujal názor o tom že Scania s V8 je sračka, nikdy bych třeba nenapsal, že Magnum v pětikilu je sračka, určo chápeš, jak to myslím. Nebudem to tu ale zasírat blbejma řečma, co se sem nehodí že jo, Prostě MAN s V8 bude určitě vyjímečný auto na tahání i když jsem v tom nikdy nejel.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tak to čumim prosím Tě Míro, mohl by jsi mi nějakej řadovej vosmihrnec ukázat??? já ještě žádnej neviděl a to jsem motorář ...teda byl sem ,abych si doplnil vzdělání...mirazapletal píše: A nejlepší motory jsou beztak 12válce, pak řadové 8 válce a nakonec
Zdendo Man V-8 je uměleckej kus, ale bohužel má dost vad na kráse pokud trefíš blbej kus ....vůbec když už, tak many, jako motory jsou hodně náchylný na chování k nim, oproti jiným značkám...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
No řadový 8 válec byl trochu vtip, něco jak modrý svišť Ale úplně mimo to není, v páč jsem to viděl v nějakém pořadu, Jey Leno měl ve sbírce nějakou limuzínu z 30tých let, aspoń co jsem vyrozuměl co anglicky moc neumím tak to byl řadový osmiválec a byl to dlouhý motor jak týden před výplatou Ale asi se to neujalo.... Jinak že 8 válce u manů bývají poruchovější jsem taky slyšel ikdyž nemyslím že by to měl být nějaký extrém.... u těch vozů bývá hlavní problém v tom, že se jich dělá málo (kolik jich člověk potká?) a výrobky z malých serií jsou vždycky takové náchylnější než motory kterých se dělají desetitisíce, hodně věcí musí být specifických - převodovky, programy, nápravy a nemusí to vždy ideálně sednout, stejně tak jsem zas od chlapů s Dafama slyšel hanět 530ky oproti 480tkám. A je to taky o štěstí na jaké auto člověk natrefí.....
Zdar chalani. Jsem ,,štastným,, řidičem Manu TGX V8 680... Naše firma většinou vozí těžké náklady, takže tyto stroje jsou potřeba. První dojem když jsem do něj sedl byl kladný (prostorná kabina, vše přehledné) ale motoricky oproti Volvu FH 660 které jsem jezdil předtím hodně ztrácí. Man má motor V8 se dvěma turby, ale co do tahu se tomu Volvu prostě nevyrovná.. Toť mé zkušenosti s tímto tahačem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů