Stránka 6 z 10

Napsal: sob led 29, 2011 7:29 pm
od Fido5
harry a nebyl na tom Brenneru nahodou zakaz predjiždeni?jináč si to nedovedu predstavit :lol:
VOLVO je volvo.jezdil jsem s kdes čím.
volvo-nej.prevodovka(lesák)
scania-motor(lesák)
atd.....muj nazor na věc

Napsal: sob led 29, 2011 7:59 pm
od harry78
ano je tam zákaz ale když před tebou jedou dvě volva jako slimáci tak je předjedu.
nešlo to za nima jet.
V poho já jen napsal svůj názor.
ty máš takovou zkušenost a já zase takovou.
jako už jsem tu napsal hlavně záleží na tom mezičlánku mezi sedadlem a volantem.a kdo s tou mašinou jezdí atd.dvě auta nejsou stejná
a pokud máš jak říkáš něco odjeto tak to přece chápeš.tvůj názor je že volvo je nej.v pohodě.
Otázka tak chceš mi řict že volvo je nej a man či scanie či daf na to volvo nemá?????????
nezapomeň mě že záleži kdo s tím autem od novoty jezdí a jak to auto zajede atd.atd že???

Napsal: sob led 29, 2011 8:01 pm
od harry78
plus další případ několikrát do kopce tři pruhy a předjíždím Volvo.Né jenom na brenneru.
Pro mne 1-MAN
A hodně kamarádů kteří přešli z Volva do Manu mi řikali že Man je lepši.
Ve Volvu jsem najezdil cca 4měsíce ano není to moc ale na názor si udělat si myslím stačí.

Napsal: sob led 29, 2011 8:16 pm
od Fido5
pro me volvo je nej...myslim motoristicky:wink:
nebudem tu resit kraviny.stejne to sem nepatri.kazdymu sedne neco jinyho.mej se

Napsal: sob led 29, 2011 10:05 pm
od harry78
jo jo já to tu tak napsal.že každém je to co se mu líbi je to stejné jako s ženskýma jednomu blond druhému brunetka.
taky měj se a dobrý dolet

Napsal: pát kvě 06, 2011 11:37 pm
od artur30
pánové už jste někdo viděl tu 680 v jiném podvozku než 4x2 :?:

Napsal: sob kvě 07, 2011 10:31 am
od david
Ano, stavební firma Integra Liberec má 5 ks tahačů TGX 33.680 6x4. Fotku nemám.

Napsal: sob kvě 07, 2011 7:34 pm
od Safky
Měl jsem to štěstí a vyzkoušel si za volantem všechny sériově existující varianty podvozků:
tahač 4x2 TGX 18.680 BLS s kabinou XXL, rozvor 3600 nebo 3900 mm (pouze frajeřina)
podvozek 6x4 TGX 33.680 BL, kabina XL, XLX, XXL, rozvory 4465 a 4765 mm (hlavně jako lesák Finsko + Švédsko)
tahač 6x4 TGX 33.680 BLS, kabina XL, XLX, XXL, rozvory 3190 a 3890 mm (střední nadrozměry do 90 ti-tun)
těžký tahač podvalníků 8x4/4 TGX 41.680 BBS a BLS, kabiny XL a XXL, rozvor 2600 mm (teprve u tohoto tahače do 250-ti tun celkové hmotnosti ukáže V8 svůj potenciál a spolu s Tipmaticem a WSK měničem je radost s tím jezdit - zkoušel jsem soupravu s celkovou hmotnstí 110 tun a byl jsem nadšen, známý jel s 540 taky s podobnou hmotností a to byla v porovnání s V8 680 tragédie = špatně to řadilo, motor se trápil, není to ono).
Kromě výše jmenovaných se sériově jiné typy nedělají, ale vím že Toni Maurer upravuje tahač 8x4/4 na 8x6/4 přidáním přední poháněné nápravy + přídavná převodovka (pro Švýcarsko: viz. foto firmy Senn AG), Estepe 8x4/4 to předělává na tahač 10x4-6 a ještě vím o podvozku 4x2 asi přestavba z tahače 4x2.
Fotky všech existujících konfigurací podvozků (kromě kombinací kabin):

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:00 pm
od artur30
safky
6x4 s hydrem terenní podvozek? nebo 6x2 s hydrem opět terenní?

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:29 pm
od Safky
to artur30:
Není mi jasné co myslíš :?: Pokud jde o V8 680 koní s hydrem neexistuje (úprava od Toni Maurer na 8x6/4 má kardan) a 6x4 tahač a 6x4 podvozek pro lesák je klasická nízká 6x4 + nápravy s redukcemi v kolech (jde poznat podle toho, že se dá namontovat plastikový nárazník, na vysoký podvozek to nelze).
S 6H6 (6x4 vysoký + Hydro) jsem jezdil s tahačem v Německu, s 6x2 + Hydro jsem jezdil v ČR na Kipper Show minulý rok, u té vysoké 6H6 (6x4 vysoká + Hydro) ten rozdíl oproti klasické 6x4 nejde moc poznat (hlavně u plného auta), u 6H4 (6x2 + Hydro) je to hodně znát u prázdného auta (podobně jako u 4H4 čili 4x2 + Hydro). Myslím tím přínos přední poháněné nápravy = HydroDrive.

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:35 pm
od artur30
to jsem myslel V8 680 s hydrem
safky jaký je cenový rozdíl mezi motory 44O a 540?
kdyby každý majitel při nákupu nového vozu přemýšlel jako ty to by bylo štastných řidičů :lol:

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:37 pm
od Safky
6x2 s hydrem existuje pouze v nízkém provedení (vzadu lze dát pouze hypoidní náprava a vpředu pouze zalomená přední náprava se světlovu výškou cca. 250 mm pod nápravou, ocelový nárazník ale pouze s přední podjezdovkou). Viz. foto 6x2 + Hydro nízká a 6x4 + Hydro vysoký tahač bez podjezdovky. Můžu se zeptat co přesně řešíš :?:

Obrázek Obrázek

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:49 pm
od Safky
No není to úplně pravda (myslím tím šťástného řidiče), abych auto postavil podle svých představ (ocelový nárazník, zesílené péra ....), tak musím šetřit na motoru, takže u nás se většinou objedná 350 nebo 360 koní :( , ale chlapi si už zvykli, tak mi nenadávají, dá se s tím jezdit, my to máme ve sklápěčkách a s plným autem jezdíme jen 50% celkových kilometrů, tak se to dá (skoro nemáme zpátečky, jezdíme většinou do obratu 60 km, někdy i hodně sólo).
Jinak rozdíl mezi 440 a 540 koňovým motorem je cca. 6000,- EUR bez DPH, ale k 480 je to jen 2200,- EUR, jinak u MANu platí poučka 40 koní výkonu stojí cca. 2200,- EUR nahoru i dolů (od 320 koní až po 480 koní).

Napsal: sob kvě 07, 2011 8:56 pm
od artur30
ok děkuji za podrobné vysvětlení zase jsem o něco v popředí

Napsal: pát zář 09, 2011 8:42 pm
od Charlie Č.B.
Přihodím sem pár krasavců :)
Obrázek Obrázek Obrázek