Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Netopí bufík
Zdarec chlapi , mám takový problém, nastavím bufík , přijdu do auta s dojmem že tam budu mít teplo , zima jak v ruském filmu , bufík svítí odpočítává zbytek času topení ale netopí.... a když vyjedu , vypnu ho , zapnu a začne topit až po hodince jízdy.. neumí mi někdo poradit?
Re: Netopí bufík
chtělo by napsat jaký máš typ bufíku. Nejlépe udělat diagnostiku. Muže ti padat nafta , mít špatné nebo přicpané podávací čerpadlo, ale nejčastější závada je přicpaná ( zakarbonizovaná kotelna ). to hlavně poznáš že při nabíhání strašně kouří a vypíná během topení
Re: Netopí bufík
Bufík je Eberspachër .Tak to bude kotelna , protože je pravda že to strašně kouří když bufík zapnu , a stává se mi i že se často vypínal .. takže rozebrat a vyčistit to celé jo ?
Re: Netopí bufík
kotelna rozebrat nejde, musíš ji rozřezat fričkou , vyčistit a potom svařit, jinak nová stojí necelejch 3000 kč a pokud to neplatíš ty tak si radši kup novou vevnitř je jakoby vata, která už bude strvdlá, a to čištění bys mohl dělat cca co rok nebo dva , určitě ale budeš potřebovat papírové těsněné které je vždycky popraskané, a při demontáži občaas praská trubka od výfuku
Re: Netopí bufík
Chápu to dobře že kotelna je spalovací komora jakoby jo ? Šéf mi koupil novou spalovací komoru tak doufám že to bude ono
Re: Netopí bufík
Jojo , je to spalovací komora k ní ale budeš potřebovat to klingeritové těsnění ( viz foto ) . Přidávám pár fotek jak vyčistit spalovací komoru pro eberspacher D4S. Postup je jednoduchý, rozřezat mezi sváry . Vyškrábat karbon, zkontrolovat ( vyčistit/vyměnit sítko ) v otvoru kde se montuje žhavička. Popřipadě potom ještě komoru vypálit dle možností a pečlivě zavařit .
Re: Netopí bufík
Supeeer , těsnění mám , a novou spalovací komoru taky tak už jen to vyměnit !! Díky moc za pomoc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů