Stránka 43 z 44

Re: TGL 12.220 vs 12.250

Napsal: úte črc 17, 2018 6:33 pm
od Mechoš
Označení podvozku BB - list.péra - list.péra, BL - list.péra - měchy, BLS list. péra - měchy (tahač)

Re: TGL 12.220 vs 12.250

Napsal: čtv črc 19, 2018 7:24 pm
od david
Ano čtyřválec 220tka má dvě turba.

Důležité na kvalifikovanou odpověď je vědět, kolik to auto bude vozit. Pokud víc, tak raději šestiválec 250k, z důvodu větší životnosti a s rostoucím zatížením i stejná či menší spotřeba než s 220k. Ale pokud bude vozit lehký věci (a zpátky prázdnej) a pokud bude vhodná a pěkná 220tka za dobrou cenu, tak bych se toho úplně nebál. Nicméně větší životnost bude mít šestiválec.

Re: MAN TGL

Napsal: čtv črc 19, 2018 7:27 pm
od david
Jo a jakej vlek by to mohlo/mělo časem tahat? Jednoosý tandem? Se spodním závěsem? Nebo horním (horní závěs zkracuje možnou ložnou plochu).

Re: MAN TGL

Napsal: pát črc 20, 2018 2:23 pm
od vanhouten
díky za odpověď.

Jelikož si zboží vozíme pro sebe a auto samo na sebe nevydělává přímo, tak u nás bude jezdit fakt dlouho. Z toho důvodu chceme ať je co nejspolehlivější, i proto bysme raději brali ten 6ti val. Co se týče váhy, tak to je hodně individuální. Veze to tolik, kolik toho lidi objednají :-) Někdy jsou 3 palety po 200 kg (na to máme Iveco Dailinu s plachtou), někdy máme i 25 palet po 350 kg/ks :-) , takže i z toho důvodu chceme raději ten 6val. Vlek to snad nebude tahat nikdy (pevně v to věříme :-) ). Na těch pár dní v roce, kdy by ho bylo potřeba, může řidič otočit trasu na 2x (vlek by víceméně krom vánoční sezony stál na place).

Re: MAN TGL

Napsal: pát črc 20, 2018 4:00 pm
od fahrer
Ty dlouhy kusy 20 a 22 palet jsem videl hlavne ve Francii a obcas Italii.

Re: MAN TGL

Napsal: pát črc 20, 2018 4:21 pm
od vanhouten
to už je trochu z ruky. V německu se taky dají sehnat a je tam i nějaký výběr. Pár kusů jsem našel i v holandu.

MAN TGL 10.180 zkušenosti

Napsal: čtv zář 20, 2018 1:02 pm
od kaviscz
Zdravím pánové,
mám možnost koupit TGL 10.180 , Je v tom 4-válec D0834, euro5. Nejezdíte s tím někdo? Zajímá mě spolehlivost motoru, náklady , spotřeba , co můžu čekat že se podělá, na co se mám při koupi podívat apod. Doteď jezdím na DAFu 45 se šestiválcem a nějak se mi do toho 4hrnku nechce...
Děkuji.

Re: MAN TGL

Napsal: ned zář 23, 2018 10:50 am
od Zrzek19.33TBV
Na firmě máme 3x12.240 skříň na 24 palet bez čela. Nosnost 5,2t, spotřeba okolo 20 na 100 na dálkách. Jen ty manévrovací schopnosti jsou horší. Kde se otočí autobus nebo návěs má m problémy. Vstřiky tak 300tkm auta mají jen běžnou údržbu, ale vcelku drží. To 8.180 je něco jinýho věčně řeším nějaký problémy s čidlama na cokoliv. Asi opravdu kus od kusu.

Re: MAN TGL

Napsal: pát dub 05, 2019 10:03 pm
od gonzales

Re: MAN TGL

Napsal: úte črc 16, 2019 7:46 pm
od chameleon
Nyní jezdím s MANem 12.220 - čtyřválec a automat (6ti rychlostní) korba 2,45x8 Na vejšku má auto 4m, takže celkem nářez. Střídám to s druhým co je o 5 let novější a je 6válec, kratší skříň s čelem a 8 manuál. Docela zajímavé sednout z jednoho do druhého... Jezdil jsem před 12 rokama s LIAZ 100, 110, 150 a 300, občas Tatra 148 a 815 a podobné střepy té doby a nyní si chrochtám.....

Re: MAN TGL

Napsal: čtv zář 05, 2019 10:48 pm
od vodic216
Obrázek Obrázek

MAN TGL

Napsal: sob říj 12, 2019 5:12 pm
od shakimb66
kod 3779 Tlak rozdelovace.Unik v dusledku vyrovnani mnozstvi,prilis vysoky
udela to jen po prazdnu,vetsinou z kopce s motorovkou,a nebo obcas po rozjeti po pauze
Kde hledat,co opravit,pripadne vymenit?
dekuji za odpoved

Re: MAN TGL

Napsal: sob říj 12, 2019 8:46 pm
od electro460
1.zkušebně vyměnit davkovaci ventil na čerpadle
2.netěsnost vstřikovaču
3.tlakovy ventil (DBV)
Osobně bych to tipnul na některou trysku ale bez testu vstřikovaču to nejde.

Re: MAN TGL

Napsal: pát pro 06, 2019 8:02 pm
od chameleon
Tak dnes vlajková loď MAN 12.220 prošel bez ztráty kytičky technickou, jen se vyměnila žárovka mlhovky, osvětlení RZ a jedna pouička na boudě.... Vše napohodu.

https://gloriet77.rajce.idnes.cz/Vozovy_park...../

Re: MAN TGL

Napsal: úte led 18, 2022 9:06 pm
od Luďa
Trošku oživým téma.
Mergla mám v servisu, tak sem dostal zanovního MANa jako nahradku.
Rok 2009 (MAN) proti 2016 (MB), manuál vs automat, 700 000 vs 300 000 km 180PS vs 230PS a hlavně celková 8,8 vs 15 tun.
Ale to pohodlí v MANu. Kam se Mergl hrabě. Rozsah a možnosti nastavení. Z MB mě bolej záda a radši nic.

Obrázek
Obrázek. Obrázek. Obrázek

A brzo po ránu
Obrázek. Obrázek. Obrázek. Obrázek. Obrázek. Obrázek. Obrázek