Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
majki71
Příspěvky: 10
Registrován: čtv pro 17, 2009 5:50 pm
Bydliště: Bruntál

servis MAN KDH Přerov

Příspěvek

má někdo nějakou zkušenost s tímto servisem? Byl jsem tam s autem asi 7x, přístup nic moc, pošlou vás do buňky mimo auto, ani nevíte zda na něm dělají a co vlastně dělají, provedou např. výměnu 5ks žárovek přestože všechny svítí a palubovka nic nehlásí, pozvou vás na opravu, když jsem tam přijel, řekli, že nemají náhradní díl, že mě pak zavolají, když po víc jak měsíci zavolají a já tam přijel, ptali se co tam chcu, že mi to dělali už před tím, no děs, když jsem tam byl naposledy, auto jsem přistavil na dílnu v 7 ráno, bylo hotové ve 13h, ale nikdo se neobtěžoval mi to říct a kol 14h se vystřídali směny, když jsem se vydal v 17h na dílnu a auto tam nebylo, ptal jsem se mechaniků, nikdo ale nic nevěděl,žádné auto tam prej nebylo, mistr na mne hleděl co vlastně chcu, já tam čekal 10h a totálně na vás serou !!! SERVIS na p... fakt, STK a další servis jsem zařídil jinde a blíž, pokud tam musíte, tak HODNĚ ŠTĚSTÍ.
ned pro 27, 2009 8:02 pm

Bagr
Příspěvky: 2576
Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak zajeď do Zábřeha na Moravě tam to bude určitě lepší i přístup.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
ned pro 27, 2009 9:06 pm

buldozer1
Příspěvky: 36
Registrován: sob bře 01, 2008 10:14 pm

Příspěvek

jak říkáš v přerově to maj úplně v řiti,jednou jsem tam dojel s autem na garančku po 90 tis,a pán za pultem se podíval do servisky a říká jakto že jste nědělali výměnu filtru na hydrodrive po 60 tis. a já v klidu a proč,to se prý musí ,no jenže já tam byl s autem bez předního náhonu,tak mu říkám než někoho budete pérovat tak se mrkněte jaké auto sem vám někdo veze,a on na to já vidím modré čmakalauto a hned si myslím že to má předek ,tak já mu říkám tak nemyslete a fungujte jak máte :) ,