Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Záhada vst.čerpadlo
Potřebuji poradit jedná se o Man F2000,stala se taká věc zavolal šofér z Opavy,že mu v kopci zdech motor,když jsme tam přijeli a vše zkontrolovali na nic jsme nepřišli,co se tyče nafty ta jde až do vst. čerpadla,ale z vst.čerpadla už nic,koukali jsme i na čidla na setrvaku ty jsou též ok,kabeláž též a tak se chcu zeptat jestli se to už někomu nestalo...,
Nejsem žádnej čerpadlář, ale první co bych zkontroloval je stopventil kterej ti uzavírá přívod nafty v čerpadle, když ho vytočíš tak je tam takový pérko a to může bejt prasklý, stačí když se tam dá nějaký podobný z propisky, a nebo může bejt ten stopventil spatnej, měl by cvaknout při otočení klíčkem, když ne tak zkuste na nej vytáhnout proud od jinad abyste vedeli estli je to ventil nebo kabel. Jestli ste tohle nezkoušeli tak to zkuste, ale možná je to v něčem jiným.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
a co eletrika? funguje "el,. převod" z pedálu do čerpadla? napíchli jste to (myslim jednotku) pak tam taky bylo "stop" táhlo neni seklý vevnitř?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Dnes přišlo vst.čerpadlo z opravy a nic je pořádku,všichni tu píšete že tam je někde stop ventil,ale nikde jsem ho nenašel,co se týče nož.plynu tak ten i kdyby byl vadnej tak se nic neděje motor normálně najede,kdyby bylo vadné čidla na setrváku tak sice motor nechytne ale měl by snahu a hádalo by se to,myslím si že to bude někde kostra uvidíme zítra to budem montovat,pak vám napíšu .
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Zdar borci,mam F2001 26.418 a začlo to nějak malo tahat do kopcu,turbo je krásně slyšet,ale občas se rozsvítí kontrolka EDC.jednou to už skoro nejelo,chova se to jako když nema naftu,ale všechno je pročištěné i nové filtry,už netušíme co stim. motor běží pěkně,nebere olej ani nekouří. poradte někdo.díky miras31
dočasná ztráta výkonu
zdravím řeším LEčko 4x4 za jízdy bez nákladu dojde k náhlému poklesu výkonu rozsvícení kontrolky EDC, na pedál nereaguje, po pár vteřinách se auto rozjede na plno,filtry i odkalovač vyměněné, znovu nastavený předvstřik v MAN servisu, kabeláž prohlédnutá,trubky i sání zkontrolované
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
řídící vstřik (pokud je to starší motor) nedává srávný údaje a mimo jiné ...naruší se předvstřik(občas řechtá jako kr... a občas nic -jalovina)-jde to do nouzáku... muže to být a taky nemusí
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tak je to pak uplně bez elektroniky ??? nebo má eletriku jen na plyn?? jestli to má už elektronickej převod na plyn tak to muže dělat jak pedál (špatnej potenciometr) nebo jít po drátech štekry-kabely-pak ovládání i přímo v čerpadle na dálku těžko radit
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů