Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
miras31
Příspěvky: 8
Registrován: ned říj 17, 2010 6:33 pm
Bydliště: Petrovice

motor netaha

Příspěvek

Zdar borci,na jaře jsem vyměnil lijanu za man F2001 26.414 a ted mi to začlo nějak malo tahat do kopcu,turbo je krásně slyšet,ale občas se rozsvítí kontrolka EDC.jednou to už skoro nejelo,chova se to jako když nema naftu,ale všechno je pročištěné i nové filtry,nebo nebere plyn.pedal,už netušíme co stim.jezdim na solo o2tuny přetíženej ale nazpět po prázdnu a spotřebe je kolom 38l, motor běží pěkně,nebere olej ani nekouří. nevíte někdo co stím???
díky. jo a jěště mi nějak začal blbnout retarder,ted mi brzdi až na 3stupen to co na jaře 1stupen,co to? miras31. :cry:
pon říj 18, 2010 10:02 am

Uživatelský avatar
pavel78
Příspěvky: 1298
Registrován: čtv led 29, 2009 2:06 pm
Bydliště: Budyně nad Ohří

Příspěvek

to turbo by bylo dobrý změřit v tahu kolik dává, uvidíš. a natlakovat předchladič, jestli není někde prasklej... (podívat se na vstřiky, seřídit ventily...) a netankovat u JZĎáků ty jejich červený zázraky :lol:
zlom vaz :wink:
:hand:
pon říj 18, 2010 12:41 pm

miras31
Příspěvky: 8
Registrován: ned říj 17, 2010 6:33 pm
Bydliště: Petrovice

motor netaha

Příspěvek

předchladič je ok,ale to turbo skusim,kolik ma mit tlak v tahu. někdy se stane že to vpulce kopce(ne jen v kopce,ale tam se to pozna nejlíp)prostě přestane jet a sem rad že ho vylezu o 3kvalty mín... :think: :think: :think: naftu berem ze Šlapanova tak nevim,ale snad dobrý :?:
úte říj 19, 2010 8:52 am

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

motor netahá

Příspěvek

Zdravim,pokud se rozsvěcuje EDC tak tam bude závada,jež bych na turbu nehledal.1.EDC se rozsvěcuje pokud je podtlak v sání nafty ,bylo by možné že se něco přisává v nádrži k sání.2.je možné že by odcházela řídící tryska motor točí jenom na 2000 ot. místo 2200.3.Další a dost častá závada je potřeba očistit kontakty na řídícím kabelu co de s kabiny k čerpadlu a ještě na 5 míst prostříkat kontaktolem,ještě lepší by bylo kabel vyměnit z nějakého pojízného vraku nebo aspoň skontrolovat kabel když se otevře maska a jek se kabina pohybuje tak bývají nalomené drátky a občas to zlobí.4.Pro jistotu profouknout přívod nafty ,ještě lepší dát jinou hadici dát ji do plnícího hrdla a jet to projet.Prostě vylučovací metodou.Hodně zdaru kdyžtak písni na email.ivanhofman@email.cz.
úte říj 19, 2010 11:19 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

intardér

Příspěvek

Ohledně intardéru bych skusil cívku vyměnit co je přidělaná na ovl.válci co je na intardéru,to je tak nejčastější.Po 2 letech co nám šel intardér jen na 1 a 2 polohu a nikde si stím nevěděli rady pomohla nakonec výměna tachografu a bylo po problému.
úte říj 19, 2010 11:24 pm

miras31
Příspěvky: 8
Registrován: ned říj 17, 2010 6:33 pm
Bydliště: Petrovice

motor netaha

Příspěvek

Tak na motor se podivam až později.Včera jsme na kamošovim efku dělali těsnění pod palicí a byl tam zdatnej mechanik,který říkal,že skrze ten intarder mam vyndat převodovkovej filtr a jesi tam jsou špony,tak převodovku okamžitě ven jinak se mi rozskočí a pak je to tak za kilo-kilodvacet... :shock: . ale s tim motorem to zatim vypada na ten vstřik nebo ty dratky u masky,pač nafta je ok,ještě to nechám napíchnout na počítač,třeba to něco napoví...dam pak vědět jak jsem dopadl.zatím zdarec
sob říj 23, 2010 8:27 am

Popíno
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 30, 2009 9:56 pm
Bydliště: chrudim

Příspěvek

:cry:
Naposledy upravil(a) Popíno dne sob říj 30, 2010 9:12 pm, celkem upraveno 1 x.
Caterpillar-Man-Tatra-Takeuchi

http://honzapos.rajce.idnes.cz/ www.auta-bagry.cz
sob říj 30, 2010 9:09 pm

Popíno
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 30, 2009 9:56 pm
Bydliště: chrudim

Příspěvek

Miras:
Nám se to stalo na F2000 taky,protože máme výfuk hned za kabinou,tak to bylo už slyšet,motor nešel uplně dobře a tak divně flusal a bylo to víc slyšet při jízdě někde v tunelu,nebo tak.Nakonec se muselo do servisu a tam po hledání v el,atd,to byly nakonec vstřiky.Motor běží krásně,je živější a lepší spotřeba.A to EDC nám svítí už asi 4 roky a na nic se nepřišlo.
Caterpillar-Man-Tatra-Takeuchi

http://honzapos.rajce.idnes.cz/ www.auta-bagry.cz
sob říj 30, 2010 9:11 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

a co code na předstih? (řízení prvního vstřiku) potom jestě předchladič...v některých typech tam kondenzovala voda ... muselo se to navrtávat a vypouštět
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob říj 30, 2010 9:14 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 18 hostů