Zdar borci,na jaře jsem vyměnil lijanu za man F2001 26.414 a ted mi to začlo nějak malo tahat do kopcu,turbo je krásně slyšet,ale občas se rozsvítí kontrolka EDC.jednou to už skoro nejelo,chova se to jako když nema naftu,ale všechno je pročištěné i nové filtry,nebo nebere plyn.pedal,už netušíme co stim.jezdim na solo o2tuny přetíženej ale nazpět po prázdnu a spotřebe je kolom 38l, motor běží pěkně,nebere olej ani nekouří. nevíte někdo co stím???
díky. jo a jěště mi nějak začal blbnout retarder,ted mi brzdi až na 3stupen to co na jaře 1stupen,co to? miras31.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
motor netaha
předchladič je ok,ale to turbo skusim,kolik ma mit tlak v tahu. někdy se stane že to vpulce kopce(ne jen v kopce,ale tam se to pozna nejlíp)prostě přestane jet a sem rad že ho vylezu o 3kvalty mín... naftu berem ze Šlapanova tak nevim,ale snad dobrý
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
motor netahá
Zdravim,pokud se rozsvěcuje EDC tak tam bude závada,jež bych na turbu nehledal.1.EDC se rozsvěcuje pokud je podtlak v sání nafty ,bylo by možné že se něco přisává v nádrži k sání.2.je možné že by odcházela řídící tryska motor točí jenom na 2000 ot. místo 2200.3.Další a dost častá závada je potřeba očistit kontakty na řídícím kabelu co de s kabiny k čerpadlu a ještě na 5 míst prostříkat kontaktolem,ještě lepší by bylo kabel vyměnit z nějakého pojízného vraku nebo aspoň skontrolovat kabel když se otevře maska a jek se kabina pohybuje tak bývají nalomené drátky a občas to zlobí.4.Pro jistotu profouknout přívod nafty ,ještě lepší dát jinou hadici dát ji do plnícího hrdla a jet to projet.Prostě vylučovací metodou.Hodně zdaru kdyžtak písni na email.ivanhofman@email.cz.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
intardér
Ohledně intardéru bych skusil cívku vyměnit co je přidělaná na ovl.válci co je na intardéru,to je tak nejčastější.Po 2 letech co nám šel intardér jen na 1 a 2 polohu a nikde si stím nevěděli rady pomohla nakonec výměna tachografu a bylo po problému.
motor netaha
Tak na motor se podivam až později.Včera jsme na kamošovim efku dělali těsnění pod palicí a byl tam zdatnej mechanik,který říkal,že skrze ten intarder mam vyndat převodovkovej filtr a jesi tam jsou špony,tak převodovku okamžitě ven jinak se mi rozskočí a pak je to tak za kilo-kilodvacet... . ale s tim motorem to zatim vypada na ten vstřik nebo ty dratky u masky,pač nafta je ok,ještě to nechám napíchnout na počítač,třeba to něco napoví...dam pak vědět jak jsem dopadl.zatím zdarec
Naposledy upravil(a) Popíno dne sob říj 30, 2010 9:12 pm, celkem upraveno 1 x.
Miras:
Nám se to stalo na F2000 taky,protože máme výfuk hned za kabinou,tak to bylo už slyšet,motor nešel uplně dobře a tak divně flusal a bylo to víc slyšet při jízdě někde v tunelu,nebo tak.Nakonec se muselo do servisu a tam po hledání v el,atd,to byly nakonec vstřiky.Motor běží krásně,je živější a lepší spotřeba.A to EDC nám svítí už asi 4 roky a na nic se nepřišlo.
Nám se to stalo na F2000 taky,protože máme výfuk hned za kabinou,tak to bylo už slyšet,motor nešel uplně dobře a tak divně flusal a bylo to víc slyšet při jízdě někde v tunelu,nebo tak.Nakonec se muselo do servisu a tam po hledání v el,atd,to byly nakonec vstřiky.Motor běží krásně,je živější a lepší spotřeba.A to EDC nám svítí už asi 4 roky a na nic se nepřišlo.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
a co code na předstih? (řízení prvního vstřiku) potom jestě předchladič...v některých typech tam kondenzovala voda ... muselo se to navrtávat a vypouštět
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů