Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
hanher
Příspěvky: 32
Registrován: stř pro 01, 2010 9:50 am
Bydliště: Moravská Třebová

A zase to TGLko...

Příspěvek

Čaute všichni,
omlouvám se, že zakládám nové vlákno, které navazuje na toto: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=7365 , ale můj problém s unikajícím vzduchem se začal hrotit, a pěkně si hraje s mýma nervama :evil:
Nejen to, že vzduch decentně uniká přes ten vysoušeč, ale on začal unikat i přes ventil převodovky (který byl před rokem měněný), ilustrační obrázek je zde: http://jdem.cz/kpyh2
Jsem právě v německu, času mám dost, tak jsem se tomu ventilu podíval na zoubek, a nic, kromě tedy malých, kruhových těsnění, které se ale zdáli OK, nevykazovalo žádné poškození, kudy by mohl vzduch utíkat.
Jakmile vypnu zapalování, najednou se splaší hejno zmijí, auto začne přes ten ventil syčet, a během minuty jsem bez vzduchu, a po nastartování to musím točit, abych tam nahnal vzduch, a vůbec se rozjel.
Malá řada mi jde zařadit málokdy, a když tam vrznu C, tak ho převodovka bere jako čtyřku.
Ten ventil máme již objednaný, ale příjde bůhvíkdy, a já to potřebuju (bohužel) s autem v takovým stavu ještě těch pár dní přežít, a dojet do ČR.

Poradí mi prosím někdo, jestli to jde nějak alespoň provizorně spravit (vercajk téměř od A-Z mám), nebo jestli to nejde.
Předem moc díky za každou pro mě klíčovou radu. :wink: [/url]
úte úno 08, 2011 10:32 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Pokud není nic prasklé tak bych to viděl na ty gumičky.Na Tatře jsme kdysi dělali ,že pod gumičku jsme namotali trochu izolační pásky,gumička zvětšila průměr a na dojetí to stačilo.Ale to asi nepřipadá v úvahu.
stř úno 09, 2011 2:52 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

K čemu tam ten ventil slouží,přehazování malá-velká řada?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř úno 09, 2011 8:22 pm

Uživatelský avatar
koca
Příspěvky: 227
Registrován: úte led 05, 2010 12:41 pm
Bydliště: Krupka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pokud nemáš popraskaný gumičky, tak to může být špinavou vazelínou. Rozeber ho, vyčisti ho a znova namaž vazelínou. Tohle je klasická oprava ventilů bez výměny vnitřku... :D Dej si pozor, ať dáváš těsnění správnou stranou nazpět...
stř úno 09, 2011 9:13 pm

hanher
Příspěvky: 32
Registrován: stř pro 01, 2010 9:50 am
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek

Čau,
tak jsem se úspěšně vrátil, s používáním pouze 4,5,6,7,8, občas tam ale malá ještě skočila.

Pavel 815- jo jo, na přehazování malá velká.

Koca - a kde by tam vazelína byla ? Jsou tam všehovšudy 2 dírky, a elektro přípojka od převodovky.
sob úno 12, 2011 4:43 pm

Uživatelský avatar
koca
Příspěvky: 227
Registrován: úte led 05, 2010 12:41 pm
Bydliště: Krupka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když odšroubuješ z čela to víčko, tak pod ním je pístek, zajištěnej segrovkou. No a ten pístek je lechce mázlej vazelínou. Samozřejmě že každej výrobce používá svojí originální vazelínu, ale pokud čekáš na novej, tak to mázni tím co máš poruce. Bacha na pružinku, aby ti nevyskočila, teda pokud tam je. Z obrázku není patrný co je to přesně za typ...

sorry, přehlídl jsem dvě dirky, tak tam pružinka bude.
sob úno 12, 2011 6:50 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů