Čaute všichni,
omlouvám se, že zakládám nové vlákno, které navazuje na toto: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=7365 , ale můj problém s unikajícím vzduchem se začal hrotit, a pěkně si hraje s mýma nervama
Nejen to, že vzduch decentně uniká přes ten vysoušeč, ale on začal unikat i přes ventil převodovky (který byl před rokem měněný), ilustrační obrázek je zde: http://jdem.cz/kpyh2
Jsem právě v německu, času mám dost, tak jsem se tomu ventilu podíval na zoubek, a nic, kromě tedy malých, kruhových těsnění, které se ale zdáli OK, nevykazovalo žádné poškození, kudy by mohl vzduch utíkat.
Jakmile vypnu zapalování, najednou se splaší hejno zmijí, auto začne přes ten ventil syčet, a během minuty jsem bez vzduchu, a po nastartování to musím točit, abych tam nahnal vzduch, a vůbec se rozjel.
Malá řada mi jde zařadit málokdy, a když tam vrznu C, tak ho převodovka bere jako čtyřku.
Ten ventil máme již objednaný, ale příjde bůhvíkdy, a já to potřebuju (bohužel) s autem v takovým stavu ještě těch pár dní přežít, a dojet do ČR.
Poradí mi prosím někdo, jestli to jde nějak alespoň provizorně spravit (vercajk téměř od A-Z mám), nebo jestli to nejde.
Předem moc díky za každou pro mě klíčovou radu. [/url]
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Když odšroubuješ z čela to víčko, tak pod ním je pístek, zajištěnej segrovkou. No a ten pístek je lechce mázlej vazelínou. Samozřejmě že každej výrobce používá svojí originální vazelínu, ale pokud čekáš na novej, tak to mázni tím co máš poruce. Bacha na pružinku, aby ti nevyskočila, teda pokud tam je. Z obrázku není patrný co je to přesně za typ...
sorry, přehlídl jsem dvě dirky, tak tam pružinka bude.
sorry, přehlídl jsem dvě dirky, tak tam pružinka bude.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů