kubislav ne, nakonec Scanii
Safky: nemuzu s tebou uplne souhlasit, skladovka nam byla sice prvotne nabidnuta, ale stacilo jednou rict, ze si predstavujem neco jinyho a uz o ni nepadlo ani pul slova
btw. ta plosina.. .ja byl nejvejs na 52m zebriku ,a uz tam to solidne houpalo, a to je to asi oproti plosine jeste daleko pevnejsi konstrukce.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: čtv srp 05, 2010 10:12 am
- Bydliště: Bánovce n/B
Takže něco pro ty co to v dubnu nestihli nebo nevěděli, 4. a 5.11. je znova v Mnichově MAN Road Show, předběžně ve stejném rozsahu jako na jaře. Stačí se zaregistrovat, odevzdat vyplněný kupón a přijet může každý, počet osob není omezený. Pro fanoušky MANu a fandy náklaďáků to určitě stojí za výlet, není to zas tak daleko
http://www.man-forum.eu/de/Truck_Forum/ ... ermine.jsp
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... _small.pdf
http://www.man-trs.de/
P.S.: Doufám, že když někdo z fóra pojede, tak si vezme foťák a vše nafotí a pak dá na fórum
http://www.man-forum.eu/de/Truck_Forum/ ... ermine.jsp
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... _small.pdf
http://www.man-trs.de/
P.S.: Doufám, že když někdo z fóra pojede, tak si vezme foťák a vše nafotí a pak dá na fórum
Tatra + MAN = Superstroj!
Tak sem dávám přehled předváděcích vozidel, která budou po akci MAN RoadShow v listopadu připravena k prodeji, kdyby měl teda někdo zájem , některé kousky jsou dost zajímavé (tahače s HydroDrive, malé tahače, nadrozměry s 680 koňmi, ...) , většinou v plné palbě ..., ale asi taky za německé ceny
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
http://www.man-forum.eu/datapool/mediap ... screen.pdf
Tatra + MAN = Superstroj!
Výkon motorové brzdy (příplatková 3-stupňová EVBec) je u MANu velmi dobrý u středních otáček motoru (1500 až 2000 ot/min), při vyšších otáčkách je Volvo/Renault motorovka asi silnější. Další výhodou, že pokud řidič podřazuje a je zapnutá motorovka, auto si samo brzdí kolovými brzdami aby se při podřazení nerozjíždělo (umí EBS 5. generace). Zajímavější bude si zkusit na vlastní kůži HydroDrive (hydrostatický pohon přední nápravy), jak se řídí švédská 25-ti metrová souprava a nebo nadrozměr s hmotností 110 tun, který tahá V8 680 koní Všechno co píšu jsem si v dubnu zkusil na vlastní kůži a stálo to za to, samozřejmě byly fronty, nejlépe jet v pátek (bývá méně lidí) a hned prvním autobusem jet na zkušební dráhu, když tam ještě nikdo není, to se člověk nejmíň načeká. Ještě nevím jestli pojedu, zkusím ukecat pár známých, že si uděláme výlet.
P.S.: 1.10. byl den otevřených dveří v MANu v Rousínově a dneska v Čestlicích, nebyli jste někdo, máte fotky? Zajímalo by mě, jestli MAN ČR nebo některý z dealerů MANu budou organizovat zájezd na MAN RoadShow do Mnichova, nebo to zase zazdí jako v dubnu?
P.S.: 1.10. byl den otevřených dveří v MANu v Rousínově a dneska v Čestlicích, nebyli jste někdo, máte fotky? Zajímalo by mě, jestli MAN ČR nebo některý z dealerů MANu budou organizovat zájezd na MAN RoadShow do Mnichova, nebo to zase zazdí jako v dubnu?
Tatra + MAN = Superstroj!
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Hydrodrive jsem si zkousel na MAN in Motion v Ledcicich, takze vim, ze to je bomba...
ale ta motorovka me teda zajima.. kdybys mel moznost srovnat tristupnovou EVBec s uzitim retarderu u jinych aut (konkretne Scania, tam je ten retarder bezchybnej, jezdil jsem s 25 metrem, 60 tun a vsechny kopce spolehlive odbrzdil retarderem)... je to porovnatelny, nebo ne?
ale ta motorovka me teda zajima.. kdybys mel moznost srovnat tristupnovou EVBec s uzitim retarderu u jinych aut (konkretne Scania, tam je ten retarder bezchybnej, jezdil jsem s 25 metrem, 60 tun a vsechny kopce spolehlive odbrzdil retarderem)... je to porovnatelny, nebo ne?
Retardér je silnější než motorovka EVBec (odhadem o 50%?), porovnatelný je Pritardér (vodní retardér Voith integrovaný přímo v chladící soustavě motoru), dokonce u nižších rychlostí (asi do 40 km/h) je silnější než Intardér (hydraulický retardér integrovaný do převodovky ZF). Pro dálkovou dopravu doporučuje MAN ZF Intardér pro stavební auta Pritardér. Výkonově ZF Interdér = Scania retardér (přibližně, přesný brzdný výkon neznám, musel bych to někde najít na netu ).
Tatra + MAN = Superstroj!
- tomaszvolen
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte led 08, 2013 8:25 pm
- Bydliště: Zvolen
Dal som to sem pár foto z akcie kipper show bolo to v pieskovni niekde za prahou. [/url [url=http://postimage.org/image/f8nuz4i21/]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů