Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Leoš H, Olda

Dwd
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 25, 2011 3:24 pm
Bydliště: Slovensko

Man TGA 480 Problém s vodou

Příspěvek

Dobrý deň.Chcel by som sa poradiť Man Tga 480 r.v 1. 2003 a je tam problém s vodou a tlakovanie chladiaceho systému.Stráca sa aj chladiaca kvapalina.Ja by som len chcel vedieť či to robí hlava alebo tesnenie alebo niečo iné.Ďakujem vopred vaším radám. :)
pát lis 25, 2011 11:08 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 1795
Registrován: úte led 01, 2008 12:18 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Začal bych hlavičkou na komresoru.
pát lis 25, 2011 11:46 pm

Uživatelský avatar
Petr.75
Příspěvky: 822
Registrován: ned črc 09, 2006 2:23 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

EGR ventil by byla další možnost...
pát pro 02, 2011 6:11 pm

Dwd
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 25, 2011 3:24 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Dík :D
pát pro 02, 2011 10:49 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9766
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jak píše Ivan, tím bych začal a hlavně to je nejmenší zlo.
BES - běs
pát pro 02, 2011 11:10 pm

Dwd
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 25, 2011 3:24 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Dík Petr.75 mal si pravdu bol to EGR ventil.Cez EGR ventil sa dostavala voda do sania a plyny do vody. Dík ešte raz :D
sob pro 03, 2011 12:56 am

Uživatelský avatar
Petr.75
Příspěvky: 822
Registrován: ned črc 09, 2006 2:23 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

No náhodou jsem to trefil,nejsem mechanik,ale pár let už s MANy jezdím a tohle je známé bolavé místo :wink: .Zavařit,odpojit a je klid.
sob pro 03, 2011 3:40 pm

Dwd
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 25, 2011 3:24 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

:D
sob pro 03, 2011 10:26 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1273
Registrován: stř pro 29, 2010 7:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

A neni s tim potom problém na emisích?
ned pro 04, 2011 6:41 pm

Uživatelský avatar
Petr.75
Příspěvky: 822
Registrován: ned črc 09, 2006 2:23 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Neslyšel jsem že by někdo tyhle problémy měl.Na bývalé firmě zůstal EGR funkční na jediném,zbytek bylo zaslepených a vyřazených z provozu a bez problémů.Limity na Euro 3 to i bez toho splňovalo s rezervou
ned pro 04, 2011 7:25 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 1795
Registrován: úte led 01, 2008 12:18 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A jak řídící jednotka, žádné chyby to neukazuje ? U Oberajtra za opravenej chtěj 23 tis ,to zaslepení vyjde určitě levnějc.
ned pro 04, 2011 11:12 pm

Uživatelský avatar
Petr.75
Příspěvky: 822
Registrován: ned črc 09, 2006 2:23 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

No takhle,nepsalo to nikdy nic,ale jestli do toho elektrikář dělal nějaký zásah,to Ti nejsem schopen říct,u toho jsem nebyl...
Levněji to rozhodně výjde,někdo dělal záslepku,u nás se to zavařovalo,ale musíš pořádně,aby to bylo vodotěsné...
Mě když odešel tak mi to zničilo motor.Voda jak šla do válců tak za jízdy ji to stíhalo vyhazovat.Po zastavení a následném nastartování dostal motor pecku jak byl válec plný vody a jak jsem s tím otočil tak to ohnulo ojnici.Pozor na to!
ned pro 04, 2011 11:20 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1273
Registrován: stř pro 29, 2010 7:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

S tou řídící jednotkou je to taky fakt...mojí ženské odešel EGR ventil na osobáku Volvu už někdy před rokem,taky ho vypojili v servisu,řekli že je možný s tím jezdit relativně dlouho.Ale rozhodně prý časem vyměnit,právě kvůli tomu že by mohl být problém při měření emisí.Počítač taky hlásí chybu v systému motoru.U velkýho jsem se s tim ještě nesetkal,proto se ptám.
pon pro 05, 2011 12:12 pm

Dwd
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 25, 2011 3:24 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Nazdar, potreboval by som ešte poradiť ten EGR ventil sa vymenil, všetky tesnenia boli menené tak isto aj obidve hlavy boli zrovnavané. Ale je tu problém že tá voda sa furt trati dosť rýchlo cca na 400 km treba dolievať zhruba 2l vody. Bolo to skúšané či voda netečie niekde spod motora ale nie.
pon led 09, 2012 2:31 pm

big nos
Příspěvky: 35
Registrován: čtv pro 29, 2011 7:04 pm
Bydliště: detva

Příspěvek

Ak máš motor D28 tak mohol nastať problém v prsiach motora je tam slabé miesto na tesnení,voda ho prežere. A dalšia možnosť ak máš retardér tam je dalšie miesto
Naposledy upravil(a) big nos dne úte led 10, 2012 6:36 pm, celkem upraveno 1 x.
pon led 09, 2012 5:26 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti