Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Napíš meno do súkromnej správy meno toho servisaka z Detvy
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
ahojte
mam možno divnou otazku:
slo by na bagru dh 113 ktery ma dělené rameno (na foto), vyměnit šponovák na rameni za pístnici? a udělat z toho 3x lamane rameno (funkce na rozvaděči je, dorazí to tam má, rozpojit trubky by také slo ..) neboť to rameno je dost krátké, a při práci to dost vadí ... viděl někdo takovou upravu?
diky za reakci
mam možno divnou otazku:
slo by na bagru dh 113 ktery ma dělené rameno (na foto), vyměnit šponovák na rameni za pístnici? a udělat z toho 3x lamane rameno (funkce na rozvaděči je, dorazí to tam má, rozpojit trubky by také slo ..) neboť to rameno je dost krátké, a při práci to dost vadí ... viděl někdo takovou upravu?
diky za reakci
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Všechno jde když se chce. Nevím ale předpokládám že oka pro čepy mají správný průměr nejen pro táhlo ale i pro pístnici. A když využiješ okruh pro kladivo nevidím problém.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Besttracker - áno ide to, akurát bacha, mazať mazať mazať.... Inak praskne to oko, kde ten čap je, nieje to prispôsobené na časté pohyby.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Kód: Vybrat vše
peter gasparovic
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1734
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
- Hanys
- RC-TRUCKER
- Příspěvky: 467
- Registrován: čtv bře 23, 2006 11:32 pm
- Bydliště: Kósek na sever vod Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Zdravím pánové,
neválí se někomu v rohu sněhové řetězy na HONa? Mám to na stavbě jako na klouzačce a řetězy by se hodily.
Popřípadě i rozměr řetězů, abych věděl podle čeho hledat na netu.
Díky.
neválí se někomu v rohu sněhové řetězy na HONa? Mám to na stavbě jako na klouzačce a řetězy by se hodily.
Popřípadě i rozměr řetězů, abych věděl podle čeho hledat na netu.
Díky.
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Co je tak hledat podle rozměru pneu?:))
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Kup na bazoši jakékoli levné starší řetězy pro náklaďáky, rozřezej je a na ráfky navař úchyty pro ""kocůry"" Účinnost je stejná a nasazování desetina dřiny.
- Hanys
- RC-TRUCKER
- Příspěvky: 467
- Registrován: čtv bře 23, 2006 11:32 pm
- Bydliště: Kósek na sever vod Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Pneu jsou 14-24, ale třeba by pasovaly řetězy ze zetora, což nevím. Někdy jsou na bazoši řetězy vyfocený se svinovacím metrem - šířka x délka - jak z toho určit jestli budou pasovat???
Tady to jde hledat pomocí velikosti pneu, to umím: https://www.jubo.cz/200-snehove-retezy? ... ,1077,1093
Lubossss: máš fotku těch úchytů pro kocůry? Díky. To by stačilo navařit oko z řetězu, třeba, ne?
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
To už si musíš změřit pneu, pokud budeš shánět "neorigo" řetězy. Případně prolíst katalogy řetězů a porovnávat rozměry pneu atd... Jinak čim širší řetěz bude tim kratší musí být a naopak. Jen pokud bude moc úzký může padat. Musíš měřit, zkoušet nebo si poradit jak píše Luboš...
Asi ještě komunistický řetězy pro pneu 16,9-30 jsem po vyhození asi 2-3 příček jezdil na 18,4-26. U druhých když se asi 2 příčky přidaly dalo to na 18,4-34. Ale i tak měl každý řezěz jinou šířku myslím, že lišily o článek. Jestli by to šlo použít u dnešní výroby nevím. Stejně jako řetězy pro 8,25-20 když se prodloužily daly na 9,5-24 ale u toho už těžko říct jak to přesně bylo, občas se řetězy složily z toho co se našlo na půdě.
Jak je na tom dnešní výroba nevím. Mám vyzkoušený jen pewagy pro 11,2-24, po vyhození jedný příčky dají na 9,5-24. To jsem bral jen, že byly za hodně dobrou cenu, jinak bych vzal rovnou pro 9,5-24...
Asi ještě komunistický řetězy pro pneu 16,9-30 jsem po vyhození asi 2-3 příček jezdil na 18,4-26. U druhých když se asi 2 příčky přidaly dalo to na 18,4-34. Ale i tak měl každý řezěz jinou šířku myslím, že lišily o článek. Jestli by to šlo použít u dnešní výroby nevím. Stejně jako řetězy pro 8,25-20 když se prodloužily daly na 9,5-24 ale u toho už těžko říct jak to přesně bylo, občas se řetězy složily z toho co se našlo na půdě.
Jak je na tom dnešní výroba nevím. Mám vyzkoušený jen pewagy pro 11,2-24, po vyhození jedný příčky dají na 9,5-24. To jsem bral jen, že byly za hodně dobrou cenu, jinak bych vzal rovnou pro 9,5-24...
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Zdravim ako vám ide riadenie na verzii 053.2 dá sa vám točiť volantom ľahko na mieste od jedného dorazu po druhý alebo len kusok. Mne keď stojím na mieste sa dajú vytočiť kolesá tak do polovici keď sa kúsok hýbem ide ľahúčko až
na dotazy a čím je vonku chladnejšie ide točit na mieste menej je to normalne ? Olej je nový aj filtre
na dotazy a čím je vonku chladnejšie ide točit na mieste menej je to normalne ? Olej je nový aj filtre
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
un053.2 : Nejčastější závadou řízení je ucpaná dírka/dírky plunžru vestavěného regulátoru čerpadla řízení. Bohužel je to vynález z cca 1950. Najdi ve svém okolí největší kopec a postav se pravým předním kolem z kopce dolů, tím docílíš že hladina olejové nádrže bude níž než čerpadlo, tudíž olej nepoteče na zem ale vrátí se do nádrže. Odpoj obě hadice (drátem je uvaž nahoru, zase steče olej do nádrže).Vyšroubuj čerpadlo ven, utrhni plombovací drát, (záruka skončila před 35ti roky) a ve svěráku rozšroubuj redučák (klíč 30mm. a po těch letech bude závit zatvrdlý, neboj se větší sily). Po vyšroubování víka na Tebe vypadnou dvě pružiny, ta větší možná bude podložená podložkami, při kompletaci vše zachovej. Za pružinami je plunžr, vytáhneš ho kombinačkami. Často vyjede i nátrubek, ten hned vrať a hlavně ho NEOTOČ !!!!!!! Plunžr má tři miniaturní dírky, čistím je nabroušenou špicí z bicykla (je to tvrdá ocel) Po vyčištění zase vše vrať . To že při studeném oleji jde řízení ještě hůř, je v pořádku, je to model 1950. pracovní množství oleje protéká zmíněnými třemi dírkami zbytek čerpaného oleje redučák vrací vývrtem v bloku čerpadla zase na vstup , a studeného oleje bohužel proteče méně. Tohle je nejčastější závada a nenákladná, tak jí začni, pokud to nezabere budeme pokračovat, a budeme pokračovat tak dlouho dokud nebudeš na fleku točit volantem za loukoť jedním prstem.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů