Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
4215 - hodne ich je na slovaci, tu v chebe je jeden,jeden je dlhodobo odstaveny v marianskych laznic, viem o 2 v plzni, niekde zpatky som daval foto
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Hezké video, jsem to guglil a trochu četl, a na bagry.cz si právě stěžovali uživatelé na ten bagr, z toho videa, ale ten strojník to dobře vodil. Jsem si vzpoměl na mé začátky s honem, taky to bylo takové kostrbaté, než u chlapíka co s ním jezdil denně už kolik let. Člověk na to musí koukat s odstupem času.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
oxid dusný
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Je to určitě nějaká tvoje zlepšovací vychytávka
Kam vede druhý konec? Co to přimazává?
Kam vede druhý konec? Co to přimazává?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Jsi hodně blízko, přemýšlej
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Dodělal jsi průtokové mazání vstřikovacího čerpadla podobně jak to mají Ifácké motory? Jinak nevím co na té straně máš ještě zajímavého co by potřebovalo olej z motoru.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
To mazání vstř.č. mají i mladší Zetory. Já se o ty vehikly starám zpravidla jen v zimě, v létě jen hořáky. No dolévat olej do motoru občas zvládnou i Ti co to obsluhují, (i když už dokázali zadřít motor na klice díky absenci oleje na motoru po GO co měl za sebou pouze první výměnu oleje, takže ještě v záběhu) No při údržbách jsem zjistil že vstřikovací čerpadla jsou po roce téměř suchá, a nechtěl jsem ubírat tlak oleje z mazání. na doplnění hladiny stačí pár kapek za minutu, a tohle řešení to splňuje dostatečně. Schválně jsem čerpadlo nechal suché, a po 5x nastartovaném motoru na 20 minut, abych mohl přetáhnou hlavy a udělat ventily na hotovo, se hladina oleje dostala až po kontrolní otvor.
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Já myslím,že je to geniálně jednoduché řešení a to je super.
Jen dotaz,odtok oleje z čerpadla do motoru máš jak řešené? A u tohoto čerpadla máš náplň spojenou s regulátorem? Ty starší typy čerpadel měly dvě náplně mezi sebou oddělené.
Já u těch Ifáckých motorů zase to oběhové mazání odpojoval a předělával to na stálou náplň v čerpadle a to z toho důvodu,že jak začne čerpadlo pouštět naftu,tak se dostává do oleje motoru a to je taky dost nežádoucí. Resp. já nejsem línej si ten olej v čerpadle kontrolovat. Samozřejmě u zaměstnanců a stojů,se kterými každou chvíli jezdí někdo jiný je to zase opačný problém a tu kapotu prostě nikdo nezvedne
Jen dotaz,odtok oleje z čerpadla do motoru máš jak řešené? A u tohoto čerpadla máš náplň spojenou s regulátorem? Ty starší typy čerpadel měly dvě náplně mezi sebou oddělené.
Já u těch Ifáckých motorů zase to oběhové mazání odpojoval a předělával to na stálou náplň v čerpadle a to z toho důvodu,že jak začne čerpadlo pouštět naftu,tak se dostává do oleje motoru a to je taky dost nežádoucí. Resp. já nejsem línej si ten olej v čerpadle kontrolovat. Samozřejmě u zaměstnanců a stojů,se kterými každou chvíli jezdí někdo jiný je to zase opačný problém a tu kapotu prostě nikdo nezvedne
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Přesně, tu kapotu nikdo nezvedne. Přírubku s guferkem jsem v nejvyšším místě provrtal 6mm díru, takže vačka je celá ponořená. Komoru regulátoru jsem neřešil, ta má požadovanou hladinu níž, takže tam bude stále trochu víc, to neuškodí
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Paráda,také velmi dobrý nápad,tohle by asi nevymysleli ani v Zetoru
Ještě by jsi tam měl vymyslet nějaké táhelka,když poklesne nějaká hladina z některých náplní, aby to začalo řidiče mlátit do hlavy nějakou velkou palicí
Ještě by jsi tam měl vymyslet nějaké táhelka,když poklesne nějaká hladina z některých náplní, aby to začalo řidiče mlátit do hlavy nějakou velkou palicí
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Nakladače HON, Detvan, ZTS...
Jelikož kdysi jeden z mých oblíbených strojníků jezdil bez hydraulického oleje tak dlouho, až totálně zadřel celé SPV22 Překopal jsem systémy, a čerpadla řízení mají v nádržích nejkratší sací trubku, Takže když mi šikulové volají že jim nejde točit volantem, poradím jim ať tam hrknou dvacku oleje. Čerpadlo řízení je ze všech agregátů nejlevnější, ale hlavně jim to nedovolí s mašinou jezdit dokud to nedolijí Chladičům jsem dodělal expanzky , přímo do kabiny , takže v pravo do pák je 10l kanystr z ryskou min. a max. hádej, doleje ho někdo?
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů