KIROVEC (K-700 a další.)
Napsal: pon bře 05, 2007 6:38 pm
Diskuzní fórum pro truckery a fandy náklaďáků
https://truck-forum.cz/forum/
Takovýhle věci se daj nafoti jedině v rusku a nikde jindetatracyber píše:Furt jsem přemejšlel, kterej tahač se používá na tahání těch velkých podvalů a on je to kirovec
Já bych spíš řek, že to je podle km čtverečních obdělané plochy. (Ale to asi nikde nenajdeš), max. zjistíš spotřebu toho motoru za hodinu.Bagr píše:Kolik žere Kirovec na 100 km ? Nebo je to podle motohodin ?
A já bych typoval že 60minut za hodinu to taky spapátatracyber píše:No já myslim že při těžký orbě to bude kolem 70ti litrů
motor KRAZ, ale parametry se mi teď nechce hledatVojta píše:A jakej to má přesně motor jestli se můžu zeptat??
Tak na 99% bych řekl že tam jsou motory JAMZ a K 700 a K 700A mají 8vál V přeplňovaný a K 701 má 12vál atmosférák. 8 válec má něco kolem 17l zdvihového objemu a 12 válec má něco kolem 22l. U těch novějších byla možnost dodání i motoru na přání třeba Deutz atd. 8válec jezdíval v mém bývalem zaměstnání (K 700A) a měl docela brutální průjezdnost, zvukový doprovod a spotřebu. Dle slov pamětníků nebyl problém v těžké orbě za 10 - 12 hodin projet obě nádrže ( 2 x 300 l). Trvale hnaná je jen přední náprava a zadní se připojuje dle potřeby, ale většinou se jezdilo s obouma v tahu. Navíc nápravy mají samosvory což je velice užitečná věc. Převodovku moc přesně neznám, ale vím, že tam bylo něco jako silniční a polní skupiny a v každý kvalt se dal dále rozčtvrtit pod tahem bez spojky. K700A má něco kolem 220 koní a zdá se to málo na tak velký motor, ale kdo viděl Kirovce v reálu při práci dá mi za pravdu, že to obluda k nezastavení a síly má dost a dost. Viz níže několik odkazů.tatracyber píše:motor KRAZ, ale parametry se mi teď nechce hledatVojta píše:A jakej to má přesně motor jestli se můžu zeptat??