Stránka 1 z 18

KIROVEC (K-700 a další.)

Napsal: pon bře 05, 2007 6:38 pm
od tatracyber
Tak vzhledem k tomu že se nám to docela rozmohla diskuse o všech možných Kirovcích a rozlezla se do několika vláken, tak odteď to budem házet semka.
Obrázek


nadpis upravil martin_100

Napsal: pon bře 05, 2007 7:28 pm
od rummi
ObrázekObrázek

Napsal: pon bře 05, 2007 7:29 pm
od Bagr
Kolik žere Kirovec na 100 km ? Nebo je to podle motohodin ?

Napsal: pon bře 05, 2007 7:30 pm
od tatracyber
Furt jsem přemejšlel, kterej tahač se používá na tahání těch velkých podvalů a on je to kirovec :)

Napsal: pon bře 05, 2007 7:32 pm
od rummi
tatracyber píše:Furt jsem přemejšlel, kterej tahač se používá na tahání těch velkých podvalů a on je to kirovec :)
Takovýhle věci se daj nafoti jedině v rusku a nikde jinde :lol:

Napsal: pon bře 05, 2007 7:42 pm
od Tom120
Bagr píše:Kolik žere Kirovec na 100 km ? Nebo je to podle motohodin ?
Já bych spíš řek, že to je podle km čtverečních obdělané plochy. (Ale to asi nikde nenajdeš), max. zjistíš spotřebu toho motoru za hodinu. :wink:

Napsal: pon bře 05, 2007 7:44 pm
od tatracyber
No já myslim že při těžký orbě to bude kolem 70ti litrů

Napsal: pon bře 05, 2007 7:53 pm
od rummi
tatracyber píše:No já myslim že při těžký orbě to bude kolem 70ti litrů
A já bych typoval že 60minut za hodinu to taky spapá :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon bře 05, 2007 8:30 pm
od tatracyber
ObrázekObrázekObrázek

Napsal: pon bře 05, 2007 8:37 pm
od tatracyber
Obrázek

Napsal: pon bře 05, 2007 9:12 pm
od Vojta
A jakej to má přesně motor jestli se můžu zeptat??

Napsal: pon bře 05, 2007 9:16 pm
od tatracyber
Vojta píše:A jakej to má přesně motor jestli se můžu zeptat??
motor KRAZ, ale parametry se mi teď nechce hledat

Napsal: pon bře 05, 2007 9:40 pm
od tatracyber
Tahače
Obrázek

Napsal: pon bře 05, 2007 9:57 pm
od vasek
tatracyber píše:
Vojta píše:A jakej to má přesně motor jestli se můžu zeptat??
motor KRAZ, ale parametry se mi teď nechce hledat
Tak na 99% bych řekl že tam jsou motory JAMZ a K 700 a K 700A mají 8vál V přeplňovaný a K 701 má 12vál atmosférák. 8 válec má něco kolem 17l zdvihového objemu a 12 válec má něco kolem 22l. U těch novějších byla možnost dodání i motoru na přání třeba Deutz atd. 8válec jezdíval v mém bývalem zaměstnání (K 700A) a měl docela brutální průjezdnost, zvukový doprovod a spotřebu. Dle slov pamětníků nebyl problém v těžké orbě za 10 - 12 hodin projet obě nádrže ( 2 x 300 l). Trvale hnaná je jen přední náprava a zadní se připojuje dle potřeby, ale většinou se jezdilo s obouma v tahu. Navíc nápravy mají samosvory což je velice užitečná věc. Převodovku moc přesně neznám, ale vím, že tam bylo něco jako silniční a polní skupiny a v každý kvalt se dal dále rozčtvrtit pod tahem bez spojky. K700A má něco kolem 220 koní a zdá se to málo na tak velký motor, ale kdo viděl Kirovce v reálu při práci dá mi za pravdu, že to obluda k nezastavení a síly má dost a dost. Viz níže několik odkazů.
http://kirovets-michi.de.tl/Home.htm
http://www.myvideo.de/watch/685783
http://www.myvideo.de/watch/676714
http://video.google.de/videoplay?docid= ... 6302047281

Napsal: pon bře 05, 2007 10:08 pm
od tatracyber
Aha, takže motor je jamz.

Před časem jsem měl možnost tuhle obludu řídit (200m po poli asi 2km po silnici). Se zvukem je to mazec. S těma kvaltama si nejsem jistej ale je jich tam strašně moc páč mi trvalo půl hodiny než jsem se nějak rozjel. Musím říct že průjezd vesnicií s dvanáctiradličným pluhem byl docela adrenalinovej. Sem se bál že přidám plyn a někomu to zboří chalupu, nebo odfoukne střechu. Kabina neni moc prostorná, protože to byla ta dvouvolantová varianta a já mam 2 metry takže nic moc.