Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Uživatelský avatar
pragovka
Příspěvky: 200
Registrován: stř pro 16, 2009 8:06 pm

Příspěvek

Hynek :
Opravdu zvláštní názor.
Je vidět , že o Trialu toho asi moc nevíš, ta auta se neničí o moc víc než v běžném provozu, až na vyjímky je životnost na trialu a v provozu dost podobná.
To je úplně stejné, jako když si koupíš auto , nejezdíš s ním a necháš ho v garáži, protože by se mohlo zničit.
Naposledy upravil(a) pragovka dne čtv pro 19, 2013 7:40 pm, celkem upraveno 1 x.
ned pro 08, 2013 10:03 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

O trialu vím dost a považuji ho za kurvení aut a třeba v případě T813 spotřebovávání náhradních dílů, které pak nejsou pro veterány nebo josu díky tomu předražené. Dál bych to tu nepitval, kdyžtak v SZ ať to tu neplevelíme...
ned pro 08, 2013 10:39 am

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

uv 80

Příspěvek

Nechci se vměšovat ale ty myslíš že by se dalo jedno s těch aut odkoupit za rozumné peníze? :shock:
stř pro 18, 2013 8:10 pm

Uživatelský avatar
pragovka
Příspěvky: 200
Registrován: stř pro 16, 2009 8:06 pm

Příspěvek

Šebík :
Čemu říkáš "rozumné peníze"?
A co s tou pragovkou zamýšlíš? Na náhradní díly?
čtv pro 19, 2013 7:34 pm

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

Příspěvek

N za 50 000 se dají sehnat pojízdné bez papírů tak pokud možno levněji, potřebuju to na práce okolo domu žádný velký ježdění aspoň zatím ne. A jestli by šla na díly to nevím mám doma vizu 4x4 motor avia turbo bez tp , ale je to už vrak a momentálně dost rozebraný. na díly by šlo to horší auto když tak. ale jinak by mě stačila přední náprava jenom. ale celýmu vozu za dobrý prachy bych se nebránil když samotná náprava není k sehnání.
čtv pro 19, 2013 7:44 pm

Uživatelský avatar
Aleš 400
Příspěvky: 376
Registrován: sob úno 25, 2012 4:48 pm
Bydliště: Ivančice

Příspěvek

:|
Já zastávám názor, že českých (nebo československých) náklaďáků všech značek, nejenom Pragy, postupně poměrně rychle ubývá, takže cokoliv je lepší než odvoz do kovošrotu nebo rozebrání na díly. Ať už je to trucktrial, ježdění bez TP kolem domu nebo i jenom odstavení na pozemku (pokud to nezavazí). Takže bych si také přál, aby ty tři UV80 z minulé strany někdo koupil. Je jich už málo. :cry:
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
sob pro 21, 2013 5:45 pm

petan f
Příspěvky: 17
Registrován: čtv lis 12, 2009 7:14 am

Příspěvek

Zdravim panove nevite nahodou kam putovaly ty pragovky z udržby silnic hodily by se nahradni dily.
pát led 03, 2014 9:29 pm

Dany
Příspěvky: 531
Registrován: čtv kvě 24, 2007 9:04 pm
Bydliště: Lázně Bělohrad

Příspěvek

To už jsi něco rozbil? :lol: :lol: :lol:
Lepší ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině
ned led 05, 2014 2:13 pm

petan f
Příspěvky: 17
Registrován: čtv lis 12, 2009 7:14 am

Příspěvek

Ne ne všechno funguje naprosto skvěle dost dobry stroj sem znej netčenej ale už ma něco zasebou tak by se hodila ještě jedna kdyby nahodou se něco pokazilo tak je kde brat[/url]
ned led 05, 2014 7:39 pm

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

Příspěvek

Zdravím mám možnost koupit za rozumný peníze nápravu na nějakou pragovku, mělo by to být z nějakě vojenské verze jelikož to má trubky na tlakování agregátů ale není úplně stejná jako na mém rossovi má jiné držáky na pružiny a řízení jinak vypadá podobně ale musí být z podstatně mladšího modelu, nevěděl by někdo jestli jsou ty nápravy záměnné, resp. jesly má stejné uchycení kardanu a stejný prěvodový poměr aby se to potom nehádalo. S těma držákama bych si nějak poradil dyžtak bych je předělal aby to pasovalo, n a nebo jí jenom vykuchat a vnitřek dám do tý svojí ale nevím jesly je to stejný.
Obrázek Obrázek
ned led 12, 2014 11:55 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

To bude z ROSSu VV210 s renaulťáckou kabinou. Moc se jich nevyrobilo.
ned led 12, 2014 4:38 pm

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

Příspěvek

Nj to mě taky napadlo ale má to takovejhle štítek tak nevim.
Obrázek

n jesly to je z tohodle rossu tak to bude mít minimálně jiný kardany myslim
sakra to je situace.
ned led 12, 2014 6:51 pm

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

Příspěvek

N a tady je foto nápravy ross 210 kterou sem našel kdesi na netu a vypadá troch jinak minimálně má jiný uložení pružin.
Obrázek
ned led 12, 2014 6:59 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Pak je to náprava pro Tatru 810 - prototyp měl pragovácké nápravy, ovšem Tatra si vzhledem k jejich nespolehlivosti nakonec vyvinula vlastní. Tak asi možná nějaká zbyla a je na prodej - to výrobní číslo by tomu odpovídalo.
ned led 12, 2014 7:47 pm

Šebík
Příspěvky: 9
Registrován: pon pro 16, 2013 8:35 pm
Bydliště: Jihlávka

Příspěvek

N ledas že by to byla vopravdu jen nějakej zkušební kus páč 810sítka měla kotoučový brzdy.
Nevíš náhodou jesly by se někde dalo zjistit jaký měla tahle převodovka převodový poměr, resp. jesly bude mít stejnej vnitřek jako starý modely???
ned led 12, 2014 8:46 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů