Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
cimba
Příspěvky: 309
Registrován: ned říj 12, 2008 1:15 pm
Bydliště: Bor u Skutče

tAKY MOTOR

Příspěvek

Obrázek
JOJO,TO BUDE EŠTĚ PRÁCE. :?
pát dub 03, 2009 11:40 am

PAVEL
Příspěvky: 479
Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek

To je dobré...to nic není....ale máš tam dynamo i startér a já tam neměl nic -ani regler...a vše pracně sháněl....při tom všem mrkni na trubičku co v ní vede hřídelka na rozdělovač...ráda zkoroduje a teče voda do oleje..(jenom maličká rada) 8)
pát dub 03, 2009 8:02 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Tady je to samej optimista :lol: :lol: Obrázek
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
pát dub 03, 2009 9:07 pm

cimba
Příspěvky: 309
Registrován: ned říj 12, 2008 1:15 pm
Bydliště: Bor u Skutče

Příspěvek

Hm,diessel,ten mám jentak ležet ve stodole.Jinak okolo toho zacpanýho motoru žitovkou,je docela zachovalá erena :lol: ,jen naní není čas,nejdřív sem dělal obecní a díly sháněl 5let,na tuhle se taky těším,ale pros..sem hlavu,byla prasklá,dal sem ji spravit,ale ten hajzl mi ji zašantročil :doh:
sob dub 04, 2009 12:51 am

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Tak jsem dneska zjistil , že mám vstřiky dvou druhů. Je to normální ???Když se podívám na trysku ze spodu , jsou ty jehly co to zavírají dvou rozměrů... :? může to tak být ???
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
ned dub 05, 2009 6:27 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Co bys tak za ten nafťák chtěl ???Teda jestli ho máš navíc.....???Nemáš foto ?
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
ned dub 05, 2009 6:29 pm

Lukáš Erenista Paál

Příspěvek

TO cimba:
Naposledy upravil(a) Lukáš Erenista Paál dne pon kvě 09, 2011 10:47 pm, celkem upraveno 1 x.
ned dub 05, 2009 8:26 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zásadně se musí používat stejné trysky z důvodu úhlu a kužele vstřiku. Taky musí mít nastavený stejný vstřikovací tlak, jinak motor nejde stejnoměrně. Já na Ifě nastavuji tlak mírně nad max. hodnotu a pak mám skvělý chod motoru a bezva emise. S Turbem mám emise pouze 1/10 povolené hodnoty :D .
Volvo FL 614.
ned dub 05, 2009 9:10 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Obrázek Tak jsem si dnes udělal radost , došla mi první část zrenovovaných brzd :lol: :lol:
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
čtv dub 09, 2009 8:02 pm

brekt
Příspěvky: 155
Registrován: pon pro 08, 2008 2:04 pm

Příspěvek

pát dub 10, 2009 10:01 am

cimba
Příspěvky: 309
Registrován: ned říj 12, 2008 1:15 pm
Bydliště: Bor u Skutče

Příspěvek

Jo brzdy toť dylema,u té obecní je děláme rok co rok,moc se sní nejezdí a jak dýl stojí hned se přilepí gumičky a teče a teče :mad: Nevíte nějakou fintu,krom toho tam chodit a prošlapávat je? :idea:
čtv dub 16, 2009 8:40 am

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Fintu známe :wink:
Jsou dvě: Ta první je odzkoušená a funguje. Nechat jak válečky, tak hlavní brzdový válec vyvložkovat nerezí. Při troše hledání bych v případě zájemu dal kontakt na výrobu.
No a pak se dá problém vyřešit používáním červené brzdové kapaliny. Kapalina sehnat jde, bohužel nové gumičky a brzdové hadice už hůře, neboť to co je děláno na žlutou brzdovku nevydrží a guma bobtná.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
čtv dub 16, 2009 11:36 am

Míla
Příspěvky: 143
Registrován: stř lis 29, 2006 3:24 pm

brzdy na RN

Příspěvek

Zdravím, vidím, že se tu rozjela diskuse na téma brzdy, tak se chci zeptat jaké má kdo s tímto zkušenosti. Něco už tu bylo řečeno, ale přesto by mě zajímalo, jak k tomu kdo přistupuje. Jestli si třeba brzdový válec a válečky děláte sami, nebo posíláte někam na repasi. Jestli měníte brzdové trubky (je-li to vůbec třeba). Zkrátka do čeho je dobré se pouštět nebo naopak nepouštět, co se sehnat dá a nedá, případně problém s červenou nebo žlutou kapalinou. Ať vím, co mě čeká :-) Díky.
čtv dub 16, 2009 12:41 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Já to poslal sem :

Petr FIEGR
Svatopluka Čecha 41
466 02 Jablonec nad Nisou
tel.: 483 312 887
Reference na netu jsou dobré , moje zkušenost s jednáním taky na jedničku - hlavní válec a dva zadní válečky 3.000 kč včetně poštovného . Já nechvátám , renovuju si to pro zábavu a podle možností tak chci udělat co se dá pořádně. Nový trubičky , nový hadičky a odborně zrenovovat . Ono vyměnit guničky možná na chvilku stačí , ale myslím si , že to bude jen pro zlost . :lol: :lol: BRZDY JSOU BRZDY . :lol:
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
čtv dub 16, 2009 1:57 pm

cimba
Příspěvky: 309
Registrován: ned říj 12, 2008 1:15 pm
Bydliště: Bor u Skutče

Příspěvek

No,zatím sme "jely" na orig nový díly i gumiček origo mám dost ale nějak došli válečky. :evil: Ještě mám fungl novou pumpu,ale ta drží,kapalinu máme samo žlutou,koukali sme na válečky z avie,liší se minimálně,ale není to origo,tak holt asi ta repase :mad: .jinak v or.příručce píšou,že nedoporučujou stachanovský způsob jízdy brzda plyn,byly slabší už od výroby.tenhle has.special plnej vybavení,je dost těžkej a tak,sem ji loni jednou "prošláp",když mi jeden vůl s osobákem nedal přednost. :crazy:
čtv dub 16, 2009 9:33 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti