Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Díťe spětt
Příspěvky: 143
Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
Bydliště: ČB

Příspěvek

Na výletě do Brna.
Obrázek Obrázek
ned dub 24, 2016 8:12 pm

Uživatelský avatar
Nyplzet
Příspěvky: 31
Registrován: stř pro 07, 2011 7:43 pm

Příspěvek

Nádhera. Radost pohledět :thumbud:
ned dub 24, 2016 8:42 pm

MARTIN RN
Příspěvky: 276
Registrován: ned led 10, 2010 12:23 am
Bydliště: turany883-44

Příspěvek

Krasa :) gratulujem . Vyborna praca. :D
PRAGA je PRAGA
čtv dub 28, 2016 9:40 am

Uživatelský avatar
mc.imi
Příspěvky: 359
Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
Bydliště: Žamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

28.06.2014

Obrázek
*** TATRAweb ***
*** DAKAR Competitors ***
*** TATRA a DAKAR ***
sob črc 23, 2016 3:53 pm

Uživatelský avatar
mc.imi
Příspěvky: 359
Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
Bydliště: Žamberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Obrázek Obrázek
*** TATRAweb ***
*** DAKAR Competitors ***
*** TATRA a DAKAR ***
pon zář 19, 2016 7:43 pm

Mirous
Příspěvky: 377
Registrován: sob bře 17, 2007 3:05 pm

Příspěvek

Tahle tu bude asi profláklá :)
Obrázek
pát zář 23, 2016 5:50 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Neměl by někdo víc snímků nebo informací k této hydraulické ruce na S5T? Jedná se o HR 1000?

Obrázek Obrázek

Jinak vkládal jsem to už k Ifařům (tam zazněl původní dotaz), ale vložím to i sem. Tedy fotky dopravníku VUD-3.

Obrázek Obrázek
čtv říj 20, 2016 7:54 pm

Uživatelský avatar
Nyplzet
Příspěvky: 31
Registrován: stř pro 07, 2011 7:43 pm

Příspěvek

Je to sice takové, no amatérské, ale zeptám se :oops: . Neznáte někoho, kdo by za rozumný peníz tak nějak pofackoval motor 912-3. V současné době stím nejde ani hnout (zkoušeli jsme roztah), stál tak 20-30let. Popřípadě jak vážná je to závada. Přiznám se, že jsem motorář samouk a tohle jsem ještě neřešil. Nepotřebuji aby motor byl jako ze škatulky, ale aby to bylo OK. Zároveň zkusím opět vyřknout svou poptávku na pravý trojkový blatník v nějakém přiměřeném stavu. :) Prosím nekamenujte mne. Jsem prostý začátečník :D
sob lis 05, 2016 8:05 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Nyplzet - Len par otazok. S motorom nejde vobec otocit? Skusali ste to len roztiahnut,ci aj klikov? Sumdali ste predtym vstriky,kukli kolko ylacia,co ceradlo,podavacia pumpa na bloku,preliali ste motor petrolejom,nech povolia kruzky? Nebo ste to rovno skusili za tycou?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned lis 06, 2016 12:07 pm

Uživatelský avatar
Nyplzet
Příspěvky: 31
Registrován: stř pro 07, 2011 7:43 pm

Příspěvek

Nafta je až ve tryskách, to nebyl problém, čerpadlo naprázdno nepřipojené taky točí a tlačí. Klikou sme zkusili no ani se to nehlo, tak sme jako největší prasátka zkusili stím trhnout. Ani to nepomohlo. Od té doby je tam nalit petrolej (poradil motorář od železnice) a čekáme a uvidíme příště. Na to už je připravený startér i baterky. :oops:
ned lis 06, 2016 1:09 pm

Pepanak
Příspěvky: 33
Registrován: sob srp 27, 2011 1:41 am
Bydliště: Zachotin

Blok motoru

Příspěvek

Zdravím pánové!Měl bych takovou otázečku na nějaké zkušené motoráře.Stala se mi taková nemilá příhoda(viz foto)A potřebuju to nějak vyřešit-předpokládám,ze oprava bloku je nesmysl,takže bych potřeboval vědět,v čem je rozdíl mezi blokem T912-3(S5T-3 SUPER) a T912 (V3S) Jde mi o to,zda pujdou mé vložky 115mm nandat na blok V3S místo puvodních 110mm a zda by na blok z V3S šel přendat olejový chladič a prsa z S5T s odstředívkou.Blok z V3S bude totiž asi jednodušší a levnější sehnat...Díky za rady a připomínky.
pon lis 07, 2016 10:13 pm

Pepanak
Příspěvky: 33
Registrován: sob srp 27, 2011 1:41 am
Bydliště: Zachotin

Příspěvek

Sem uplně mimo-jak se sem vkládaji fotky?
pon lis 07, 2016 10:16 pm

Pepanak
Příspěvky: 33
Registrován: sob srp 27, 2011 1:41 am
Bydliště: Zachotin

Příspěvek

Obrázek
pon lis 07, 2016 10:34 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Pekna dierka :shock: Ako sa to povedlo?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
úte lis 08, 2016 9:20 am

Pepanak
Příspěvky: 33
Registrován: sob srp 27, 2011 1:41 am
Bydliště: Zachotin

Příspěvek

Asi to byl osud :( Jedu,najednou to trosku zaklepalo,pak síklo,jako kdyz bouchne nějaká hadice a nic.Tak sem v pohodě dojel ještě kilometr domu,zaparkoval a sel zkouknout co se stalo a on kompresor K.O. i s celim motorem.Jeste musim napsat ze posledních pár jízd už nechtěla foukat,ale myslel sem ze to je zase hlavičkou u kompresoru a hlavně nebyl čas nic zkoumat a nevyplatilo se mi to...Takže teď scháním rady ohledně opravy.
úte lis 08, 2016 12:42 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti