Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Lukynx
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm

Brzdy V3S

Příspěvek

Ospravedlnujem sa za svoju neznalost, ale chystam sa vymenit brzdove oblozenia na V3S, a potreboval by som par rad, ako na to, na co si davat pozor, ci si vystacim s normalnym naradim (primerane veľké kladivo :D ) alebo potrebujem aj nejaky ten stahovak. Dakujem za rady 8)
pon lis 16, 2009 3:08 pm

Díťe spětt
Příspěvky: 143
Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
Bydliště: ČB

Příspěvek

Nejětší problém bych viděl v sundání bubnu. ten stahuješ pomocí 3 šroubů a je podstatné je neutrhnout. doporučuji dukladně očistit plochu po které budeš buben stahovat a dukladně prostříkat Wedečkem a ostatní je už hračka.
pon lis 16, 2009 8:32 pm

Lukynx
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm

Příspěvek

No presne o to mi ide... Viem, ze je najväcsi problem dat dolu bubon. Tak dakujem za radu, dufam ze to pôjde hladko :-)
úte lis 17, 2009 12:21 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já pokud sundavám buben poprvé po předchozím majiteli tak nejdříve protáhnu závitníkem díry na stahování. Nejde to sice skrz, jelikož je hned za dírou se závitem příruba kola, ale lepší něco než nic. Takhle stahovací šrouby nestrhnou závit, ale musí se stejně opatrně, třeba buben poklepávat mosaznou paličkou.
Volvo FL 614.
úte lis 17, 2009 1:17 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Vše podstatné už bylo řečeno, jenom bych ještě doporučil mlátit :) pouze na plochu jak se šroubuje disk. Pokud by se poklepávalo dokola na buben, tak může velice pravděpodobně prasknout.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
úte lis 17, 2009 1:22 pm

šachťák
Příspěvky: 262
Registrován: ned srp 09, 2009 3:14 pm

Příspěvek

Prasknout může. Ale, když už jsou stahovací závity stržený, tak musíš mlátit do tý zešikmení plochy. A kdzž jde špatně, tak je nejlepší ho uplně rozmlátit a dát novej. Jinak, další chuťovka je předvrtání děr na nejty v obložení, potřebuješ speciálně nabroušenej vrták. Obložení je tak tenký, že při nejtování časro praskne. No a jestli auto připravuješ na STK, tak dej na předek pakny, který maj nejmenší vůli v oku, nový čepy a vyber nejlepší bubny. Často se totiž stane, že všecny ty vůle způsobí nesouměr, a vyhodí tě. U zadků je to jedno. Ty neměří, protože by jinak museli sundat kardanku, a to se jim nechce.
úte lis 17, 2009 4:47 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Já bych to dneska už nenýtoval.. u nás ve městě máme firmu, která to lepí a ke spokojenosti všech.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
úte lis 17, 2009 4:58 pm

Lukynx
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 27, 2009 6:54 pm

Příspěvek

Dakujem Vam pekne. Tiez mi bolo doporucene mlatit do toho.. Takze budem mlatit s rozumom. A oblozenie uz mam navrtane, "len" ho nanitovat... Pocul som ze to lepia, ale ziadnu firmu som nenasiel :-(
úte lis 17, 2009 6:09 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

K tomu mlácení, osvědčilo se mi použít mosaznou kulatinu ( jako asi majzlík ale bez špičky) a do ní bouchat velkým kladivem. Tak se dá přesně bouchat do té šikmé plochy.
Volvo FL 614.
úte lis 17, 2009 6:51 pm

Fanda Pátek
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
Bydliště: Markvarec

Příspěvek

Zdravím potřebuju poradit praskl mi buben na V3S sehnal jsem jinej ale nepasuje mi tam přes pakny asi o 1mm jak to mam seřídit :think:
pon kvě 13, 2013 7:07 pm

PAVEL
Příspěvky: 479
Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek

tím dlouhým šróbem a nebo pak přesadit klíč -"tu páku" na ose na tom tisícihranu o jeden zub
pon kvě 13, 2013 9:09 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Jj, ten dlouhý šroub býval totál zarezlý. Mechanik vždycky povolil šroub na klíči, majzlíkem odsadil klíč od bubnu, (cca o 1cm), na 1000hran nasadil Blitzky, potáhl klíč o 1 zub a naklepl klíč z5.
Lesu zmar!
pon kvě 13, 2013 9:39 pm

Fanda Pátek
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 17, 2013 11:29 am
Bydliště: Markvarec

Příspěvek

Zdravím co dělat na V3S fouká jen 2
sob kvě 18, 2013 9:04 pm

PAVEL
Příspěvky: 479
Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek

koukni na ty dva hliníkové cumle odfukovač či jak to správně nazvat..je to za kabinou na rámu jestli z dírky neustále neutíká tlak ..pak koukni taky na odkalovač oleje je u spolujezdcova blatníku či není zabordelený...potom dál,,nejlépe díl příručka..
úte kvě 21, 2013 11:25 pm

Alienw6
Příspěvky: 3
Registrován: úte kvě 12, 2015 11:50 pm
Bydliště: Střelice

Příspěvek

Zdarec chlapy potreboval bych poradit jak vyndat cepy co drzi pakny za boha je nemohu videlat je tam uvnitr zavit a proste mi to nejde mohl by mi nekdo nejak pomoct. Diky
Obrázek

Obrázek
pon kvě 25, 2015 9:38 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host