Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

V3S - Převodovka S5T + rozvodovka V3S (pasuje to?)

Příspěvek

Minule jsem dostal pojeb za tému tak tohle tu snad není... :D

S5T měla řazení půlených rychlostí vzduchem a za jízdy že? Kdybych z převodovky z S5 odmontoval rozvodovku a přidal k tomu rozvodovku z V3S ? Teoreticky bych získal V3S s půlkama. Občas by se v kopci hodily a teoreticky by to mohlo jít ale nemužu sehnat nákresy převodovek a též nemam zatim možnost někde okouknout převodovku z S5tky.

Jaký máte nato názor vy?
pon srp 29, 2011 9:29 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Kuba, to neřeš. Jezdil jsem s V3S, a z 3 jsem řadil na redukovanu 4ku. Chce to vychytat ty př. stupně.
Lesu zmar!
pon srp 29, 2011 10:04 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Viděl jsi někdy ty převodovky vedle sebe , jak vypadají ?? Nereálné - podle mě . Jinak jde řadit terénní a silniční za jízdy . Terénní 2 , 3 , 4 , potom přeřadit s dvojím vyšlápnutím spojky silnici , následně vyřadit 4 dát meziplyn a 3 , pak 4 a máš z toho 5 ti kvalt ............ A obráceně to jde taky .......
pon srp 29, 2011 10:12 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To jsem vyřešil u Ify W50, ale je to drahá sranda a konstrukčně náročná. Na Pragovce je to nereálné. Snad s jiným motorem a převodovku z moderního auta. Jenže to by neprošlo STK a tak je nejlepší koupit jiné auto co to má z výroby.
Volvo FL 614.
pon srp 29, 2011 10:42 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Kruji já jsem se teď smál když jsem to četl... když si jen vzpomenu jak mi ta páka málem utrhne ruku když dávám z redukovaný dva na normální, to dám dvakrát spojku a stejně si to nedá říct, mužeš mi prosimtě napsat správnej postup, jak tam dostat třeba ze 4 redukovanou 4 a pak už bych nemněl mít problem tam dostat ani velká 3. To bych chtěl umět :)
pon srp 29, 2011 10:46 pm

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

heheh, s timhle taky bojuju a to mam V3S-M6
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
úte srp 30, 2011 2:18 am

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já bych to tolik neřešil ......... A prodejem a koupí něčeho jiného - už vůbec ne . Nechat tak ...... Jede to ? Jede . Stačí ? Musí stačit.
úte srp 30, 2011 9:20 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ono je to dnešní uspěchanou dobou. Pokud jede někdo pomalu tak ostatní nadávají, houkaj a kdoví co a nikdo nebere ohledy na tyto veterány. Pravda já mojí Ifu převychoval, ale stejně ze čtyř válců zázrak neudělám. Hold se musíme smířit s tím jak to jede a nekoukat na ostaní.
Do chlívku IFA dám info k mojí mezinárodní známosti mojeho auta.
Volvo FL 614.
úte srp 30, 2011 10:38 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Prodej auta nepřichází v úvahu kvuli dostupnosti dílů na V3S a celkově terení průjezdností... já chci takzvaně "hodně muziky za málo peněz".
Je potřeba se rychleji točit, víc odvozíš, konfortnější práce s tim je, tam kde se plazíš za 2 bys mohl jet za malá 3 a hned jedeš trochu rychleji... čas jsou peníze... :D
Též jako mi tam chybí někde 5 rychlost... musim říct že mam auto docela v pohodě, jen trochu škube volant a na 4 s nim jedu 50Km/h a myslim že v pohodě by to utáhla i 5 (když jedu po prázdnu). Kdyby se našla taková převodovka tak do 80000Kč bych ji koupil, ale to je scifi..
stř srp 31, 2011 8:56 am

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Tak si kup M6, je to rychlejší, pohodlnější a na rozdíl M2, jsou na to i díly, než li přestavovat klasickou vejtřasku.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř srp 31, 2011 3:47 pm

mara1113
Příspěvky: 278
Registrován: pon srp 25, 2008 9:35 pm

Příspěvek

...jjj,pravda...:-)
stř srp 31, 2011 4:22 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

kolik času denně ušetříš , když kopec místo 2 pojedeš malá 3 ???? :lol:

z kurvy pannu neuděláš . Dej tam z M2 motor a převod a budeš jezdit jak pašák .... :wink:
stř srp 31, 2011 8:26 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

kuba-THX, sorry. Já zapomněl že jsem jezdil s kladovkou se závozníkem. Když se blížil dlouhý kopec,a věděl jsem, že ho 3 nevytáhne, tak závozník vzal za šajtru, já za páku redukcí a na můj pokyn jsme jedním vrzem, s meziplynem zařadili z normální 3 na redukovanou 4. Sám to asi nezvládneš.
Lesu zmar!
čtv zář 01, 2011 8:05 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti