Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

Odpovědět

Za jak dlouho krachnem

Anketa končí za ned led 05, 2014 11:57 pm

za rok
9
35%
za dva
8
31%
za tři
9
35%
 
Celkem hlasů: 26

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

nechcete to přejmenovat na krachovaní v dopravě

Příspěvek

Vzhledem k situaci navrhuji přejmenovat toto téma :lol:
čtv led 10, 2013 11:57 pm

Demolition Man
fandík
Příspěvky: 1067
Registrován: pát led 09, 2009 4:22 pm
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek

No proč by se muselo hned krachovat? I řidič s jedním nákladákem na leasing může obstát...Ale musí to být perfektní manažér....být ten nejlepší a pořád to ukazovat,aby si takového člověka pak ty firmy vytočili sami... :wink:
Pánbůh! Doprovázej mě na cestách a já ti budu vdečný.
pát led 11, 2013 9:23 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

No možná proto že ani ten řidič a super manager v jedné osobě nedokáže dlouhodobě jezdit pod cenu. Pod cenu jezdi vzhledem k neuměrnejm nákladům v ČR každej z nás tak jde jen oto kdo.kdy krachne.Když k tomu přidáš chlapce od policie,celní správy a centra buzerace s pokutama okolo 5O tisic a vejš.Tak jak dlouho to chceš přežít..
pát led 11, 2013 10:17 pm

delivio

TP

Příspěvek

Otázkou je co proti tomu chcete dělat. Neuděláte nic, protože jediné na čem se dopravci shodnete je že víte že jezdíte pod cenou. Komunikujete spolu jen na oko ale jinak se vždy cenově podlezete s heslem pojedu, protože chci přežít a druhý mne nezajímá.

Tak si utahujete jen smyčku a již jste si utáhli a teď nikdo neví, jak z toho ven. jediné co se řeší je sleva na dani s mýtného, ale to je dlouhodobě neudržitelný stav.
Prostě budete krachovat- vyšší dph, palivo,mýta v EU, zpomalení ekonomiky, nízká koupěschopnost, úvaha o intervenci na měnu od NB a levná konkurence.
Jste v pasti svojí vlastním přičiněním a politikou. Ale neklesej na mysli. Stejné je to i u řidičů takové uvažování.
využili toho u vás jen pře-prodávači přeprav.
pát led 11, 2013 11:01 pm

Uživatelský avatar
pavel78
Příspěvky: 1298
Registrován: čtv led 29, 2009 2:06 pm
Bydliště: Budyně nad Ohří

Příspěvek

Ojediněle musím s delivio souhlasit, je to ta reálná a pravdivá strana kapitalismu. Trh je přesycen a udržet se je sakra těžké, konkurence převeliká a vydrží Ti nejsilnější (což jsou ve většíně případu ty větší spol.). Čas nikdo zpět do 90 let nevrátí, proto mi vychází, že pokud chce někdo v dnešní době fungovat ve sféře logistiky musí nabídnout cosi víc, a tady bych viděl prostor na služby nabalující se na logistiku tj.v první řadě skladování, manipulace se zbožím, servisní činnost, náhradní díly, obchod aj. Třeba to je špatný názor nevím, ale myslím si, že čistě s dopravou jako takovou je v dnešní době životnost podstatně kratší.
:hand:
sob led 12, 2013 6:32 am

bimbadriver
Příspěvky: 72
Registrován: pát črc 13, 2012 10:04 pm
Bydliště: v autě a někdy doma

Příspěvek

Co to má společného s kapitalismem? V Holandsku nebo v Německu je prvobytně pospolná společnost??? Tento problém, který se tu řeší má hlavně hodně společného s naší národní povahou, vychcaností a neschopností se na něčem dohodnout.
Každý má právě tolik ješitnosti, kolik mu chybí rozumu.
sob led 12, 2013 9:31 am

Uživatelský avatar
pavel78
Příspěvky: 1298
Registrován: čtv led 29, 2009 2:06 pm
Bydliště: Budyně nad Ohří

Příspěvek

myslel jsem konkurenci na coz mnoho lidi nebylo pripravenych. Byl to jako primer kapitalismus rovna se velika konkurence, nic vic
:hand:
sob led 12, 2013 9:44 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

No všimnul jsem si třeba že všichni ty klíštata okolo jsou natom daleko lepší než dopravce.Servis,bazar,gumař,vrakarna,policajti,centrum buzerace makaj za normální peníze.
sob led 12, 2013 12:06 pm

delivio

TP

Příspěvek

Jdeš už mimo. to jsou služby a činnosti nabalené kolem dopravy, nebo na ni.Řadu z nich nepotřebuje dopravce, nebo si mohl zajistit sám-rozšířit portfolio služeb, ale to se nestalo.Primární problémy dopravců jsou cena přepravy a neplatiči přepravy a je jedno jestli je malý nebo velký.
Jak kdo poskytuje službu a jakou je druhá věc.
sob led 12, 2013 12:40 pm

Ozzizo
Příspěvky: 48
Registrován: úte zář 29, 2009 2:59 pm
Bydliště: na čtyřech perech

Příspěvek

To není jenom problém dopravy. Výrobci a producenti mají svoje ceny za výrobky sešlapané na minimum a v řetězci pohybu zboží výrobce - dopravce -/prodejce,překupnik /- spotřebitel se má dobře možná jen prodejce/překupník. Výrobce je konkurenci tlačen na nejnižší možnou cenu, tak aby ušetřil tak používá méně kvalitní materiály. Když výrobce nemá na rozhazování, tak povětšinou jako první začně šetřit na dopravě. A když jde zakázka přes spedici, tak ta si za svoje nic vezme také desátku, tím je pro dopravce zase o něco méně. Dopravce začně šetřit na dálnicích, opravách, na řidičích, na obnově vozového parku.

Spotřebitel si pak koupí značkový výrobek, který je ve skutečnosti ošizená rozpočtovka a o nonamu ani nemluvě.

Nezmínil jsem praktiky obchodních řetězců, to je kapitola sama pro sebe. Ostatně co jsme chtěli, to máme.
Trh je přesycen nejen dopravci, ale i výrobci, prodejci a kupní síla národa to nespasí.
sob led 12, 2013 2:15 pm

Krocan
Příspěvky: 850
Registrován: pon pro 14, 2009 11:15 am
Bydliště: EU-Kopidlno

Příspěvek

Je to jednoduché.
Jsme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli spotřebitelů ochotni platit za zboží a služby takovou cenu, jakou požadujeme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli výrobců zboží a poskytovatelů služeb za naše zboží a služby?
Kdo z vás se zaručí, že bude od zítřka kupovat rohlíky za 10Kč, kilo hovězího za 1.000Kč, za kilo brambor začne platit stovku a bude dávat u lékaře za destiminutovou návštěvu 5.000Kč, tak ten za mnou může přijít a já mu seženu práci za 50Kč/km. :finish:
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard! :bomb:
ned led 13, 2013 12:52 am

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Opravdu Vás nechci nasrat, ale té taxe 50 se občas přibližuji.Plachtu zásadně netahám!
ned led 13, 2013 11:44 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Ani já už leta plachtu zásadně netahám i když je lepší tahat plachtu za 26kč a jezdit za 30litrů než se motat na krátko v kopcích za 32kč a 53litrů na sto.Dle mě je zakladní problém mýto,mělo by se uzakonit ho v plné palbě učtovat k fakturaci za km,tedy km + mýto.Platit to sám je neunosné a ten kdo mýto zavedl a nasledně předražil musel počítat s krachem oboru nebo s kamionama na okrskách.Ten někdo je stát a jeho vlády at už vláda pravá nebo levá obě zato nesou zodpovědnost.Druhá věc je přemrštěna spotřební dan na phm.Kčemu ta dan je tak drahá když tu nikdo netankuje a stát přijde o miliardy ročně fakt nechapu.
ned led 13, 2013 12:48 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

TP

Příspěvek

mýto k fakturaci neřeší vůbec nic.... pak budeš mít kšefty za 15+mýto a zase si na 20 :roll: problém je v minimálním garantovaném procentuálním zisku, dejme tomu 8-10% po odečtení všech nákladů , tak aby každej mohl kalkulovat s rozvojem, údržbou.obnovou parku a pod... :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned led 13, 2013 2:28 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Jo tak to znam,dva měsíce kamion v jižních Čechach obrat přes 500 tisic a zustalo mě stoho 12tisic tj. 6tisic za měsíc.Jinak řečeno na investici 5OOtisic 12tisic zutane to jsou nějaka 2 procenta no prostě kšeft jak prase.
ned led 13, 2013 2:54 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů