Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
nechcete to přejmenovat na krachovaní v dopravě
Vzhledem k situaci navrhuji přejmenovat toto téma
-
- fandík
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát led 09, 2009 4:22 pm
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
No možná proto že ani ten řidič a super manager v jedné osobě nedokáže dlouhodobě jezdit pod cenu. Pod cenu jezdi vzhledem k neuměrnejm nákladům v ČR každej z nás tak jde jen oto kdo.kdy krachne.Když k tomu přidáš chlapce od policie,celní správy a centra buzerace s pokutama okolo 5O tisic a vejš.Tak jak dlouho to chceš přežít..
TP
Otázkou je co proti tomu chcete dělat. Neuděláte nic, protože jediné na čem se dopravci shodnete je že víte že jezdíte pod cenou. Komunikujete spolu jen na oko ale jinak se vždy cenově podlezete s heslem pojedu, protože chci přežít a druhý mne nezajímá.
Tak si utahujete jen smyčku a již jste si utáhli a teď nikdo neví, jak z toho ven. jediné co se řeší je sleva na dani s mýtného, ale to je dlouhodobě neudržitelný stav.
Prostě budete krachovat- vyšší dph, palivo,mýta v EU, zpomalení ekonomiky, nízká koupěschopnost, úvaha o intervenci na měnu od NB a levná konkurence.
Jste v pasti svojí vlastním přičiněním a politikou. Ale neklesej na mysli. Stejné je to i u řidičů takové uvažování.
využili toho u vás jen pře-prodávači přeprav.
Tak si utahujete jen smyčku a již jste si utáhli a teď nikdo neví, jak z toho ven. jediné co se řeší je sleva na dani s mýtného, ale to je dlouhodobě neudržitelný stav.
Prostě budete krachovat- vyšší dph, palivo,mýta v EU, zpomalení ekonomiky, nízká koupěschopnost, úvaha o intervenci na měnu od NB a levná konkurence.
Jste v pasti svojí vlastním přičiněním a politikou. Ale neklesej na mysli. Stejné je to i u řidičů takové uvažování.
využili toho u vás jen pře-prodávači přeprav.
Ojediněle musím s delivio souhlasit, je to ta reálná a pravdivá strana kapitalismu. Trh je přesycen a udržet se je sakra těžké, konkurence převeliká a vydrží Ti nejsilnější (což jsou ve většíně případu ty větší spol.). Čas nikdo zpět do 90 let nevrátí, proto mi vychází, že pokud chce někdo v dnešní době fungovat ve sféře logistiky musí nabídnout cosi víc, a tady bych viděl prostor na služby nabalující se na logistiku tj.v první řadě skladování, manipulace se zbožím, servisní činnost, náhradní díly, obchod aj. Třeba to je špatný názor nevím, ale myslím si, že čistě s dopravou jako takovou je v dnešní době životnost podstatně kratší.
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: pát črc 13, 2012 10:04 pm
- Bydliště: v autě a někdy doma
TP
Jdeš už mimo. to jsou služby a činnosti nabalené kolem dopravy, nebo na ni.Řadu z nich nepotřebuje dopravce, nebo si mohl zajistit sám-rozšířit portfolio služeb, ale to se nestalo.Primární problémy dopravců jsou cena přepravy a neplatiči přepravy a je jedno jestli je malý nebo velký.
Jak kdo poskytuje službu a jakou je druhá věc.
Jak kdo poskytuje službu a jakou je druhá věc.
To není jenom problém dopravy. Výrobci a producenti mají svoje ceny za výrobky sešlapané na minimum a v řetězci pohybu zboží výrobce - dopravce -/prodejce,překupnik /- spotřebitel se má dobře možná jen prodejce/překupník. Výrobce je konkurenci tlačen na nejnižší možnou cenu, tak aby ušetřil tak používá méně kvalitní materiály. Když výrobce nemá na rozhazování, tak povětšinou jako první začně šetřit na dopravě. A když jde zakázka přes spedici, tak ta si za svoje nic vezme také desátku, tím je pro dopravce zase o něco méně. Dopravce začně šetřit na dálnicích, opravách, na řidičích, na obnově vozového parku.
Spotřebitel si pak koupí značkový výrobek, který je ve skutečnosti ošizená rozpočtovka a o nonamu ani nemluvě.
Nezmínil jsem praktiky obchodních řetězců, to je kapitola sama pro sebe. Ostatně co jsme chtěli, to máme.
Trh je přesycen nejen dopravci, ale i výrobci, prodejci a kupní síla národa to nespasí.
Spotřebitel si pak koupí značkový výrobek, který je ve skutečnosti ošizená rozpočtovka a o nonamu ani nemluvě.
Nezmínil jsem praktiky obchodních řetězců, to je kapitola sama pro sebe. Ostatně co jsme chtěli, to máme.
Trh je přesycen nejen dopravci, ale i výrobci, prodejci a kupní síla národa to nespasí.
Je to jednoduché.
Jsme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli spotřebitelů ochotni platit za zboží a služby takovou cenu, jakou požadujeme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli výrobců zboží a poskytovatelů služeb za naše zboží a služby?
Kdo z vás se zaručí, že bude od zítřka kupovat rohlíky za 10Kč, kilo hovězího za 1.000Kč, za kilo brambor začne platit stovku a bude dávat u lékaře za destiminutovou návštěvu 5.000Kč, tak ten za mnou může přijít a já mu seženu práci za 50Kč/km.
Jsme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli spotřebitelů ochotni platit za zboží a služby takovou cenu, jakou požadujeme my všichni dohromady a každý z nás zvlášť v roli výrobců zboží a poskytovatelů služeb za naše zboží a služby?
Kdo z vás se zaručí, že bude od zítřka kupovat rohlíky za 10Kč, kilo hovězího za 1.000Kč, za kilo brambor začne platit stovku a bude dávat u lékaře za destiminutovou návštěvu 5.000Kč, tak ten za mnou může přijít a já mu seženu práci za 50Kč/km.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Ani já už leta plachtu zásadně netahám i když je lepší tahat plachtu za 26kč a jezdit za 30litrů než se motat na krátko v kopcích za 32kč a 53litrů na sto.Dle mě je zakladní problém mýto,mělo by se uzakonit ho v plné palbě učtovat k fakturaci za km,tedy km + mýto.Platit to sám je neunosné a ten kdo mýto zavedl a nasledně předražil musel počítat s krachem oboru nebo s kamionama na okrskách.Ten někdo je stát a jeho vlády at už vláda pravá nebo levá obě zato nesou zodpovědnost.Druhá věc je přemrštěna spotřební dan na phm.Kčemu ta dan je tak drahá když tu nikdo netankuje a stát přijde o miliardy ročně fakt nechapu.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
TP
mýto k fakturaci neřeší vůbec nic.... pak budeš mít kšefty za 15+mýto a zase si na 20 problém je v minimálním garantovaném procentuálním zisku, dejme tomu 8-10% po odečtení všech nákladů , tak aby každej mohl kalkulovat s rozvojem, údržbou.obnovou parku a pod...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů