Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

PanTruck
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 03, 2015 10:34 am
Bydliště: Praha 4, chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dopravců je všude jako máku a je to hlavně kvůli nízkým pořizovacím cenám aut. Nicméně, záleží jakej si obchodník.
To, že umíš řídit, ti k podnikání k ničemu není. Potřebuješ hlavně umět obchod, vědět jak sehnat klienty, jak je udržet.
Než začneš, doporučuji si zmapovat konkurenci ve svém okolí, udělat si byznys plán na cca první 3 - 5 let a ono Ti vyjde, zda ano, nebo ne.
SLEPTO.CZ - Specialisté na lepidla a lepící pásky. SK 3M shop
stř dub 08, 2015 11:35 am

vašek
Příspěvky: 1449
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

plánovat můžeš co chceš, realita je jiná. málokdy ti vydrží dobrý kšeft dýl jak dva roky, změna, reorganizace, nebo se ti tam někdo nasere, je to pořád dokola
stř dub 08, 2015 11:42 am

Railmilan
Příspěvky: 25
Registrován: čtv led 17, 2013 9:44 pm
Bydliště: Praha 3

Příspěvek

Nějaký plán na víc než 2 roky se dá v dopravě vymyslet těžko (respektive vymyslet se dá, ale stejně se všechno za tu dobu dost změní). Nejdůležitější je podle mě odpovědět si na otázku, co se mi stane, když se všechno pokazí za měsíc, půlrok, rok (a jestli to vůbec přežiju).
1x Peugeot Boxer 3.0, 177 HP, r. v. 2015, 1x Iveco Daily 35S15, r. v. 2004, 2x Iveco Daily 35C13, r. v. 2002 + občas nějaký přívěs
Stěhování Pavelka
stř dub 08, 2015 9:12 pm

tomis
Příspěvky: 57
Registrován: ned črc 27, 2008 9:14 am

Hansov

Příspěvek

Napsal jsi to výstižně..je to přesně tak, jak píšeš..
čtv dub 09, 2015 7:27 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

cituji poslední příspěvek :
Jinak je mi jasné, že přes Raal takový samotný je to boj se uživit, natož něco vydělat...myslím si, že měsíc, dva by byly hodně težké, ale zase je to o tom, udělat si dobré jméno, být spolehlivý a při troše štěstí se člověk někdy uchytí nastálo. Mam třeba nabídku na stálo s Tranzitem za 14kč/km ... což podle mě taky není špatné, ale osobně bych radči jako první vůz pořídil něco většího...


z mojí zkušenosti můžu říct že můžeš být ochotný ,slušný atd a dělat první poslední ale pokud někdo příjde že to pojede laciněji jede on a je uplně jedno jak moc si pro tu nebo tamtu firmu udělal :D :D ..na druhou stranu jak máš byt na každého slušný a usměvavý když kamkoliv přijedeš tak většina skladníků brblá že tě musí skládat....za 2 roky ti usměv sleze sám ani nevíš jak :D.. raal je kapitola sama pro sebe... jezdí se tam za ty nejmenší ceny... a někdy ani to ne a na placení do 100km obousměrně zapomeň i když jedeš 50km platí všichni jednu cestu a ještě se diví.... volal sem na stovky jízd a do 10 ti solidních lidí bych napočítal....jinak samej překup...
čtv črc 02, 2015 8:21 am

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tranzit za 14kč, není o čem přemýšlet, to je krásná cena.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
čtv črc 02, 2015 9:50 am

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jo je to krásná cena, ale nájezd km? 50,100,400? Ono to není vždy jen o ceně za km.
čtv črc 02, 2015 10:21 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

...
Naposledy upravil(a) pučanges dne čtv říj 08, 2015 10:10 am, celkem upraveno 1 x.
pon říj 05, 2015 9:11 am

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Od Berouna bych ti sehnal kontakt.
pon říj 05, 2015 8:39 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3408
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

refresh

Příspěvek

rok je téměř za námi od doby co jste se tady kolegové podělili o své ne příliš optimistické zkušenosti a jelikož chci po novém roce také začít (12 t valník), zajímalo by mně
jak se vám v tomto roce 2015 dařilo, jestli se ručička na pomyslném parometru spokojenosti pohnula od ledna nahoru či dolu:-) Díky za názory.
pon pro 07, 2015 5:53 pm

Railmilan
Příspěvky: 25
Registrován: čtv led 17, 2013 9:44 pm
Bydliště: Praha 3

Příspěvek

pro DriverBrno:
Tenhle rok jsem přežil, ale jinak nic extra. Na všech 3 dodávkách jsem postupně udělal generálku motoru a spoustu dalších věcí a pak jsem se v srpnu naštval a vzal na leasing úplně novou plachtu. A příští rok ukáže, jestli to byl dobrý nápad...
1x Peugeot Boxer 3.0, 177 HP, r. v. 2015, 1x Iveco Daily 35S15, r. v. 2004, 2x Iveco Daily 35C13, r. v. 2002 + občas nějaký přívěs
Stěhování Pavelka
pon pro 07, 2015 8:33 pm

vašek
Příspěvky: 1449
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

tak kdo si nenechal snížit ceny kvůli levné naftě A UDRŽEL SI PRÁCI, tak si po letech mohl konečně troškul polepit šrámy a jizvy z dob minulých.....
pon pro 07, 2015 8:36 pm

Venca R
Příspěvky: 1976
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Příspěvek

pokud za to měl koho posadit...
pon pro 07, 2015 8:46 pm

yovanny
Příspěvky: 62
Registrován: úte čer 18, 2013 9:05 pm
Bydliště: Most

Venca R

Příspěvek

DA, DA, DA
úte pro 08, 2015 9:59 pm

charontrpin
Příspěvky: 13
Registrován: úte led 17, 2012 9:52 pm
Bydliště: trpin

Příspěvek

Zdravim. přátelé.
Odvahu začít jezdit na sebe sem našel v dubnu 2010, kdy pár kamarádu slibovalo dobrou praci na dodavku,takže vyřídit vše potřebne a s velkym nadšenim hurá do toho.
Auto na dvorku ( WV lt 35 maxi plechovka) a prace nikde,tak manželka k raalu a jedem. Nejdřiv čechy pak sk, pl, narazové nl. to sem začal poznávat jak užasné na hovno sou špedice.O práci v kole sem si mohl nechat zdát a pokud byla tak za penize kdy se nevyplatilo ani nastartovat. na 1250 užitečnou sem mohl rovnou zapomenout ,nezbylo než jit s davem takže 1.7 až 2.0 t,mnohokrat se stalo že nalozily i 2.8 a s užasem klepali na čelo proč chci odložit když ten předemnou to odvezl.To pak nezbylo než najit nejbližší kovošrot a s listkem v ruce nekomprimisne trvat na svem (přece si nezničim auto) ale vždy sem byl za vola ja.( myslim,že toto je dodnes problem vétšiny dodavkaru) Po tomto střetu s realitou a vystřizlivěni z iluzi sem zkoušel všelijake voloviny jak se dostat k firmam na přímo jenže o culika s jednim autem nebyl zajem tak šup zpatky na spedice,držet hubu a krok a hadat se jen v momente kdy to smrdělo velkym prušvihem.Po všem tom blazneni,stresu a bezesnych nocich z nezaplacenych faktur po dvou letech prodáno s vědomim že dodavku nikdy vic. Co čert nechtel ozvala se firma zda nechci k nim jen je třeba klasicka 7.5ka nejlepe s vlekem ( vozi se objemovka) takže vše od začatku znovu a lepe. Z firmy se vyklubal celkem solidni chlebodarce,sem u ni třetim rokem a s občasnym odskocenim si jinam kdyz zrovna nemaji tolik prace sem spokojeny.
Co bych poradil? ZKUS TO, už jen proto aby ses nemusel v dalšich letech užirat myšlenkou chtěl sem ale bal sem se, jen je k tomu nezbytne nutné přistupovat s rozumem a kouskem pokory.
moje zkušenosti:
1) Pokud nemaš kontakty ani zkušenosti z dob minulych vystřihej se uvěru.
Krasna věc ktera lame vaz i zkušenym natož tobe,většinou nevydrzis u jednoho_ s jidlem roste chut a co koupiš za hotove byt bys vyhodil po chvily do srotu ( nebo s prodelkem prodal) zajisti ti čisty stul pro dalsi start,ne exekutora před domem
2)Vždy musi byt alespon dva, ty za volantem,nejlepe tvoje zena u počitače a najmuta akreditovana učetni,
Manželky většiny z nas umi učty jaksi poskladat a roznest po uřadech( jedou podle nejzakladnejsiho modu a ten stoji daně) tak samo osoba přivydělavajici si timto při práaci (zde už bez roznašky) profi učetni je draha ale s kalkulačkou v ruce zjistiš že ti ušetři dvojnasobek toho co stoji.
3) Snaz se vyhnout spedici,jak na stalé vytěžovani tak osbam co nabizeji narazove vytěžovani ( hledaji vratky pokud maš vlastni expory) maji vlastni pravidla a vetšinou se snaži vytvořit si zavislého otroka ktery nechcipne ale kousnout tě nenechaji,Dostavaš pouze jejich objednavky ze kterych jim platiš 7-10 procen a k puvodni objednavce se nedostanes,takže tě drbou ze dvou stran. pokud to alespon trochu jde manželka je pro toto ideal. Model sam si jezdim,sam si hledam je naprosty pruser, od nakladky po vykladku ztratiš pravě ten čas ktery je potřebny k prohrabani nabidek,nemluvě o čiste hlavě a neustalem telefonovani.
4) volba auta pro VKD: 12 az 18 t celkova s těžkym vlekem. cim menši užitna hmotnost tim vic klesa šance na slušnou praci o vratkach nemluvě a klasika navěs je vzhledem k nabyzenym cenam za dopravu skoro prodelečny.
pripadne doplneni priste
Rika se,ze male deti,blazni a filozofove mluvi pravdu. Proto deti bijeme, blazny zavirame a filozofy nechapeme.
čtv pro 10, 2015 1:50 am

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů