Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

to tonny:
však to je přesně to o čem mluvím -firmy zajímá cena za km, to je to co mně celkem nezajímá... boužel vždy se najde někdo kdo neumí počítat
pon led 02, 2017 11:35 pm

kuntík
Příspěvky: 986
Registrován: pát črc 17, 2009 3:11 am
Bydliště: JM

Příspěvek

Já si myslím, že cena za km musí zajímat každého. Páč největší náklady vznikají, když vozidlo jede(aktivní náklady) a pak je jen otázkou, zda v té ceně za km jsou započítány pasivní náklady, či jsou kalkulovány samostatně.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
úte led 03, 2017 9:04 am

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

to Kuntik:
no nevím, srovnej dvě fúry, pokud pojedu Brno -Vlašim za 20 Kč/km a na zpátečku přejedu 50 km na nakládku zpět a řidič večer v Brně doma a vydělá, pokud stejné km pojedu na Králíky, tak to do večera do Brna neotočím abych se dostal na nějakou ekonomiku a zkus za tu cestu na králíky navrhnout vícenáklady zákazníkovi 3tis navrh, lépe je mu dát cenu hned bez kontextu ujetých km. Zamozřejmě toto nemůžu kalkulovat na LKW mezinárodku, tam se jede na nájezd km/měs.
úte led 03, 2017 1:32 pm

tonyy
Příspěvky: 330
Registrován: pon dub 26, 2010 6:42 pm
Bydliště: jizni morava

Příspěvek

jinak

kamarád dělá ve firmě která se neživí dopravou..
Dělají s olejemi..

Zadali jsi poptavku po vozech 7.5 - 12 tun 15-18eur palet ale nutnost hydraulického čela..
stálá prace každý den..cca 300km..
denně cca 5-10zastávek,vesměs po servisech oleje na paletach proto nutnost čela..
zpět pobrat prázdne sudy a ibc..

zadali to dopravcum at navrhnou cenu za kterou to budou jezdit bez dane a bez myta..(myto proplati)

A když jsem slyšel ty ceny.. divim se, že nekdo je ochotny za to jet..a hle najde se asi 50aut cca od 20dopravcu..(jsou tam jak vetší firmy tak i soukromnik třeba s 5auty...
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo

daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
úte led 03, 2017 4:54 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

tak vybírat rozinky a lízat smetanu můžeš tak možná s jedním autem a to ne ještě moc dlouho, konkurence je neúprosná

pokud někdo nabízí stálou práci na víc aut tak tomu bude odpovídat i cena

tipuju že když ti firma zaměstná víc takových aut s nájezdem 300km denně, tak bude cena kolem 18kč i s mýtem



kalkulace kterou si namyslíš je jedna věc, a to jestli je ochoten vykalkulovanou cenu někdo zaplatit druhá
úte led 03, 2017 5:04 pm

tonyy
Příspěvky: 330
Registrován: pon dub 26, 2010 6:42 pm
Bydliště: jizni morava

Příspěvek

cena cca 13.5-14kč..

to sice jo..
ale když vemu že máš daný nájezd sice 300km, ale s toho máš po dálnici třeba jeden den vše a druhy den nic..
tak jeden den jedes s mytem treba za tech 17-18kč
ale další dny treba jezdiš za 13.5-14kč..

což my prijde utopie..
kdyz vemu naftu,pojistky,ridice.. to se snad musi modlit ze se na aute nic nevysere...
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo

daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
úte led 03, 2017 6:20 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

utopie je už je ten rozvoz za 17-18 Kč/km, protože těch 300 km určitě nebude po dálnici (většinou po šuskách, takže těch 300 km v průměru 50-60 km km?? NESMYSL) 10 zastávek
je tak 3-4 hodiny zdržovačka/den. Celé to je ekonomický nesmysl a jestli nějaký dopravce na to dá tuto nabídku, tak udělá líp když ty auta prodá, protože mu kvalitní šoféři z toho stejně utečou.
úte led 03, 2017 7:19 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

to není utopie ale realita která funguje už hodně dlouho
úte led 03, 2017 8:12 pm

vojta0202
Příspěvky: 124
Registrován: pát bře 06, 2015 10:07 pm
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To mi neříkejte, že je někdo schopen za takové ceny jezdit. To to dělají jen proto, že je to baví? To mi připadá, jako kdyby ani takový dopravce nechtěl vydělat :)
úte led 03, 2017 8:18 pm

tonyy
Příspěvky: 330
Registrován: pon dub 26, 2010 6:42 pm
Bydliště: jizni morava

Příspěvek

vasek

bohuzel mas pravdu

vojta
podle vseho absolutni vetsina je toho schopna...
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo

daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
úte led 03, 2017 8:24 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

základní spediční cena za tahač s návěsem je kolem 25 za kilák včetně mýta za 25tun nákladu

tak kolik by měla být za daleko menší auto s daleko menšími náklady na provoz?

dokud to nepůjde nahoru za tahače tak těžko se spraví ceny za menší auta
Obrázek



ukázka cen z raalu, povětšinou hutní materiály které jsou relativně líp placený, ovšem s nakládkou i vykládkou na x hod zadara
úte led 03, 2017 8:42 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

to Vašek: dodavatel/odběratel si dohodnou obchod (cenu) včetně dopravy a přenesou část nákladů na dopravce, v podstatě to dopravce obslouží zadarmo a oni to berou jako "status quo".
Už jsem to zažil v jiné oblasti, ale vždycky to vedlo nakonec k tomu, že to někoho položilo, takže nic jiného než vyčkat a nechat to tak a doufat v lepší zítřky, hlavně se toho neúčastnit.
úte led 03, 2017 10:47 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

lepší zítřky přijdou pouze pokud bude na trhu víc práce než jsou dopravci schopni pokrýt, a to asi nikdy nebude, protože když je to i na chvíli jen trochu lepší, tak hned každý rozšiřuje flotilu :D
stř led 04, 2017 4:41 pm

kuntík
Příspěvky: 986
Registrován: pát črc 17, 2009 3:11 am
Bydliště: JM

Příspěvek

ona flotila na dvorku moc toho neodveze. Před půl rokem jsem mluvil s jedním a povídá...no měl jsem deset aut, ted už jen 6, páč s těma 4 nikdo nechtěl jezdit a nedávno mě z těch 6 řidičů 3 odešli do fabriky. A když sem z něj vytáhl jaký má zaměstnanec podmínky u něj a jaké dostali ve fabrice, tak sem mu suše odpověděl.... divíš se? A flek jsem nevzal. :lol:
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
stř led 04, 2017 5:03 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

ano a přesně to se děje i v jiných odvětvích, než by místní usedlíci dělali v JZD za nejistých 12 tis Kč, jdou do tepla za 18 tis Kč do německé fabriky, vždy 10. v měsíci peníze na složenky na účtě.
Ta situace v dopravě je katastrofa a tenhle styl provozu vrak-flotil co jezdí na 60-dní splatnost a pak píši na Raalu že ten jim dluži a ten tolik...tak to až vychcípe, tak se to snad otočí aby se v tom dalo důstojmě podnikat.
stř led 04, 2017 5:43 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů