Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
to Kuntik:
no nevím, srovnej dvě fúry, pokud pojedu Brno -Vlašim za 20 Kč/km a na zpátečku přejedu 50 km na nakládku zpět a řidič večer v Brně doma a vydělá, pokud stejné km pojedu na Králíky, tak to do večera do Brna neotočím abych se dostal na nějakou ekonomiku a zkus za tu cestu na králíky navrhnout vícenáklady zákazníkovi 3tis navrh, lépe je mu dát cenu hned bez kontextu ujetých km. Zamozřejmě toto nemůžu kalkulovat na LKW mezinárodku, tam se jede na nájezd km/měs.
no nevím, srovnej dvě fúry, pokud pojedu Brno -Vlašim za 20 Kč/km a na zpátečku přejedu 50 km na nakládku zpět a řidič večer v Brně doma a vydělá, pokud stejné km pojedu na Králíky, tak to do večera do Brna neotočím abych se dostal na nějakou ekonomiku a zkus za tu cestu na králíky navrhnout vícenáklady zákazníkovi 3tis navrh, lépe je mu dát cenu hned bez kontextu ujetých km. Zamozřejmě toto nemůžu kalkulovat na LKW mezinárodku, tam se jede na nájezd km/měs.
jinak
kamarád dělá ve firmě která se neživí dopravou..
Dělají s olejemi..
Zadali jsi poptavku po vozech 7.5 - 12 tun 15-18eur palet ale nutnost hydraulického čela..
stálá prace každý den..cca 300km..
denně cca 5-10zastávek,vesměs po servisech oleje na paletach proto nutnost čela..
zpět pobrat prázdne sudy a ibc..
zadali to dopravcum at navrhnou cenu za kterou to budou jezdit bez dane a bez myta..(myto proplati)
A když jsem slyšel ty ceny.. divim se, že nekdo je ochotny za to jet..a hle najde se asi 50aut cca od 20dopravcu..(jsou tam jak vetší firmy tak i soukromnik třeba s 5auty...
kamarád dělá ve firmě která se neživí dopravou..
Dělají s olejemi..
Zadali jsi poptavku po vozech 7.5 - 12 tun 15-18eur palet ale nutnost hydraulického čela..
stálá prace každý den..cca 300km..
denně cca 5-10zastávek,vesměs po servisech oleje na paletach proto nutnost čela..
zpět pobrat prázdne sudy a ibc..
zadali to dopravcum at navrhnou cenu za kterou to budou jezdit bez dane a bez myta..(myto proplati)
A když jsem slyšel ty ceny.. divim se, že nekdo je ochotny za to jet..a hle najde se asi 50aut cca od 20dopravcu..(jsou tam jak vetší firmy tak i soukromnik třeba s 5auty...
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
tak vybírat rozinky a lízat smetanu můžeš tak možná s jedním autem a to ne ještě moc dlouho, konkurence je neúprosná
pokud někdo nabízí stálou práci na víc aut tak tomu bude odpovídat i cena
tipuju že když ti firma zaměstná víc takových aut s nájezdem 300km denně, tak bude cena kolem 18kč i s mýtem
kalkulace kterou si namyslíš je jedna věc, a to jestli je ochoten vykalkulovanou cenu někdo zaplatit druhá
pokud někdo nabízí stálou práci na víc aut tak tomu bude odpovídat i cena
tipuju že když ti firma zaměstná víc takových aut s nájezdem 300km denně, tak bude cena kolem 18kč i s mýtem
kalkulace kterou si namyslíš je jedna věc, a to jestli je ochoten vykalkulovanou cenu někdo zaplatit druhá
cena cca 13.5-14kč..
to sice jo..
ale když vemu že máš daný nájezd sice 300km, ale s toho máš po dálnici třeba jeden den vše a druhy den nic..
tak jeden den jedes s mytem treba za tech 17-18kč
ale další dny treba jezdiš za 13.5-14kč..
což my prijde utopie..
kdyz vemu naftu,pojistky,ridice.. to se snad musi modlit ze se na aute nic nevysere...
to sice jo..
ale když vemu že máš daný nájezd sice 300km, ale s toho máš po dálnici třeba jeden den vše a druhy den nic..
tak jeden den jedes s mytem treba za tech 17-18kč
ale další dny treba jezdiš za 13.5-14kč..
což my prijde utopie..
kdyz vemu naftu,pojistky,ridice.. to se snad musi modlit ze se na aute nic nevysere...
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
utopie je už je ten rozvoz za 17-18 Kč/km, protože těch 300 km určitě nebude po dálnici (většinou po šuskách, takže těch 300 km v průměru 50-60 km km?? NESMYSL) 10 zastávek
je tak 3-4 hodiny zdržovačka/den. Celé to je ekonomický nesmysl a jestli nějaký dopravce na to dá tuto nabídku, tak udělá líp když ty auta prodá, protože mu kvalitní šoféři z toho stejně utečou.
je tak 3-4 hodiny zdržovačka/den. Celé to je ekonomický nesmysl a jestli nějaký dopravce na to dá tuto nabídku, tak udělá líp když ty auta prodá, protože mu kvalitní šoféři z toho stejně utečou.
základní spediční cena za tahač s návěsem je kolem 25 za kilák včetně mýta za 25tun nákladu
tak kolik by měla být za daleko menší auto s daleko menšími náklady na provoz?
dokud to nepůjde nahoru za tahače tak těžko se spraví ceny za menší auta
ukázka cen z raalu, povětšinou hutní materiály které jsou relativně líp placený, ovšem s nakládkou i vykládkou na x hod zadara
tak kolik by měla být za daleko menší auto s daleko menšími náklady na provoz?
dokud to nepůjde nahoru za tahače tak těžko se spraví ceny za menší auta
ukázka cen z raalu, povětšinou hutní materiály které jsou relativně líp placený, ovšem s nakládkou i vykládkou na x hod zadara
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
to Vašek: dodavatel/odběratel si dohodnou obchod (cenu) včetně dopravy a přenesou část nákladů na dopravce, v podstatě to dopravce obslouží zadarmo a oni to berou jako "status quo".
Už jsem to zažil v jiné oblasti, ale vždycky to vedlo nakonec k tomu, že to někoho položilo, takže nic jiného než vyčkat a nechat to tak a doufat v lepší zítřky, hlavně se toho neúčastnit.
Už jsem to zažil v jiné oblasti, ale vždycky to vedlo nakonec k tomu, že to někoho položilo, takže nic jiného než vyčkat a nechat to tak a doufat v lepší zítřky, hlavně se toho neúčastnit.
ona flotila na dvorku moc toho neodveze. Před půl rokem jsem mluvil s jedním a povídá...no měl jsem deset aut, ted už jen 6, páč s těma 4 nikdo nechtěl jezdit a nedávno mě z těch 6 řidičů 3 odešli do fabriky. A když sem z něj vytáhl jaký má zaměstnanec podmínky u něj a jaké dostali ve fabrice, tak sem mu suše odpověděl.... divíš se? A flek jsem nevzal.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
ano a přesně to se děje i v jiných odvětvích, než by místní usedlíci dělali v JZD za nejistých 12 tis Kč, jdou do tepla za 18 tis Kč do německé fabriky, vždy 10. v měsíci peníze na složenky na účtě.
Ta situace v dopravě je katastrofa a tenhle styl provozu vrak-flotil co jezdí na 60-dní splatnost a pak píši na Raalu že ten jim dluži a ten tolik...tak to až vychcípe, tak se to snad otočí aby se v tom dalo důstojmě podnikat.
Ta situace v dopravě je katastrofa a tenhle styl provozu vrak-flotil co jezdí na 60-dní splatnost a pak píši na Raalu že ten jim dluži a ten tolik...tak to až vychcípe, tak se to snad otočí aby se v tom dalo důstojmě podnikat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů