Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
DriverBrno
A co Tě vlastně živí? Doprava to (pokud zde nelžeš) být nemůže. Za tu práci, kterou jsi odjel (dle svého popisu) za celý rok, bych vyžil z tržby tak maximálně čtvrt roku a naftu bych si musil krást a dlužit financům všechny daně.
A ještě by mne zajímalo, jak se to může člověku přihodit, že o své vůli působí v prostředí, které se mu tak ukrutně nelíbí, zřejmě ho ani neživí a zároveň o tom působení napíše, že ho baví?
A ještě by mne zajímalo, jak se to může člověku přihodit, že o své vůli působí v prostředí, které se mu tak ukrutně nelíbí, zřejmě ho ani neživí a zároveň o tom působení napíše, že ho baví?
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
Krocan, no vidíš jak blbě to děláš, ale nevěš hlavu nejsi sám:) Já jsem nikde nepsal že nejsou zakázky, práce je dost ale pro blbce. Nebudu se k tomu už dál vyjadřovat nemá to smysl.
Re: vsuvka k RALLu
Je pravda ze prsce je hodne. Ale kazdej by to nejradsi zadarmo, kazdej tlaci cenu dolu, ze se to pomalu nevyplati brat ani jako zpatecku domu. Kolikrat stojis celej den na nakladce, pak popojedes 250km a celej den na vykladce. A kdyz se trochu ozves, tak te jeste sparej, ze priste uz ti praci nedaj. Dobra prace proste neni. Tu si kazdej drzi. Pak jsou specialni prepravy - zelezo. To nechapu, ze to za ty prachy jeste nekdo vozi. To se fakt jezdi jen za naklady
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
normálně si dávám výplatu, ale další příjmy tady zveřejňovat nehodlám, jinak nechci, aby to vyznělo že si ztěžuji, prostě jen konstatuji to co už hodně lidí ví, že v autodopravě je to samej osel, jinak by to nebylo taková žebrota, ostatně jde to vidět na těch autech co na vnitru jezdí. Já od toho neuteču, ale určitě to nebudu dělat 20 let a určitě něco vymyslím, jak se co nejmíň nadřít a jezdit s nadšením, ale zapadnout mezi vás nechci.
Nenadřít se
Tak až najdeš obor, ve kterém Ti zákazník bude platit za to, že se nenadřeš, tak dej vědět. Co tak pozoruju, tak máš vlohy k diskusím na fóru. I tím se tedy dá nakonec živit, ale příliš nevěřím tomu, že to může být nějaké terno.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: vsuvka k RALLu
Tak v tom případě je to samý osel i třeba v potravinářství, marže tam jsou na podobné úrovni jako v dopravě. Pokud chceš dělat v oboru, kde není hlavní kritérium cena, dělej třeba právníka, programátora, nebo plastického chirurga
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
těch oborů je více, ale musel bys tomu dát větší přidanou hodnotu a mít nějaké větší "know how" než točit volantem.
Re: vsuvka k RALLu
vsichni furt opovrhujou dopravou..
jen pockej jeste chvili tak ti ten obchod bude na h..o kdyz ti zbozi to nikdo nedoveze.. a know how ti nepomuze
jen pockej jeste chvili tak ti ten obchod bude na h..o kdyz ti zbozi to nikdo nedoveze.. a know how ti nepomuze
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
neopovrhuji auto dopravou, jen se kriticky vyjadřuji o lidech co působí v autodopravě, kteří ztratili sebereflexi a považují bídu za status quo. Nezavrhuji ani Raal, je to dobrý systém a jel jsem z tama přepravy za mnohem více a ty samé věci jezdí jiní jako stabilku za náklady a chrochtají blahem jak mají jistou práci. Mimochodem ve velkoobchodě nemají všude nízké marže, ale pokud zase někdo vozí Kaufland furt dokolečka jako idiot návěsem za 24 Kč/km, tak to vyhodnotí že to tak má být a je to správné.
Re: vsuvka k RALLu
Jirka V. Nezkoušel ses nastálo domluvit s nějakou dopravní firmou? Kámoš tak začínal před asi 3 lety s jedním autem. Teď jich má asi 5. Říkal, že to funguje.
Já osobně bojuju hlavně se svojí operativností, s jedním autem zkrátka nikdy nejsem ve správný čas na správném místě. Už asi 5 týdnů po sobě jsem musel odmítnout moc pěkně zaplacený import na přímo, protože jsem tam prostě byl v jiný den. Místo toho jsem pak třeba hledal na Raalu... Zatím bohužel nemám odhodlání někoho zaměstnat
Já osobně bojuju hlavně se svojí operativností, s jedním autem zkrátka nikdy nejsem ve správný čas na správném místě. Už asi 5 týdnů po sobě jsem musel odmítnout moc pěkně zaplacený import na přímo, protože jsem tam prostě byl v jiný den. Místo toho jsem pak třeba hledal na Raalu... Zatím bohužel nemám odhodlání někoho zaměstnat
Re: vsuvka k RALLu
I stálá v kole placená práce se dá jezdit za peníze a aby tě to bavilo. Jinak bych dělal něco jiného, třeba automechanika, nebo svářeče...nebo taxikáře na letišti
Re: vsuvka k RALLu
Ve většině odvětví je minimální marže. Ale ty podniky jsou už nějak zaběhlý, mají finance, dlouhodobý majetek, cash flow, zaměstnance, praxi. Prostě už je nejspíše pozdě začínat od nuly. Jedině, že by si chytil super kšeft, kterej ted jezdí někdo jinej.
Jinak zatim žádná doprava si mě nevzala pod sebe. Ted přes zimu není moc práce, tak maj sotva na svoje auta. Myslím, že ted pár let to zas půjde trošku dolů. Vrchol už byl, lidi a firmy auta na operativní leasingy vracej po tisících, takže je všeho moc.
Rok, dva a my mikro podnikatelé skončíme. (já v létě vracim díky bohu auto)
Jinak zatim žádná doprava si mě nevzala pod sebe. Ted přes zimu není moc práce, tak maj sotva na svoje auta. Myslím, že ted pár let to zas půjde trošku dolů. Vrchol už byl, lidi a firmy auta na operativní leasingy vracej po tisících, takže je všeho moc.
Rok, dva a my mikro podnikatelé skončíme. (já v létě vracim díky bohu auto)
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
hlavně nesrovnávat marži na zboží a přidanou hodnotu ve službě jako je autodporava. V ceně zboží kde je sice malá marže je už ale logistika zakalkulována
a rozhodně v ní bude i více jak 30 kč /km, takže když to deflačně odjedeš za 20 Kč/km, tak někdo bere 10 Kč/km. Marže na zboží jim zústáva stejná, ty bereš provozák na další rok
aniž bys musel, bereš další auto abys rozpustil náklady do více aut za předpokladu, že uděláš větší obrat, ale zase za ořezanou cenu na jednotku. Takhle funguje hodně firem
v začarovaném kruhu než se položí úplně. V memontě kdy firma platí třeba 14dní až měsíc po spl. je na nejlepší cestě do úpadku, ale nic ji nebrání křivit trh, klidně i roky.
a rozhodně v ní bude i více jak 30 kč /km, takže když to deflačně odjedeš za 20 Kč/km, tak někdo bere 10 Kč/km. Marže na zboží jim zústáva stejná, ty bereš provozák na další rok
aniž bys musel, bereš další auto abys rozpustil náklady do více aut za předpokladu, že uděláš větší obrat, ale zase za ořezanou cenu na jednotku. Takhle funguje hodně firem
v začarovaném kruhu než se položí úplně. V memontě kdy firma platí třeba 14dní až měsíc po spl. je na nejlepší cestě do úpadku, ale nic ji nebrání křivit trh, klidně i roky.
Re: vsuvka k RALLu
tržní ekonomika, zbytečný mudrovat, proč by zvyšovali ceny když se to odveze
až bude málo aut a dopravců tak se zvýší ceny, ale to zas dopravci přikoupí techniku a půjde to zase dolů, a tak pořád dokola
až bude málo aut a dopravců tak se zvýší ceny, ale to zas dopravci přikoupí techniku a půjde to zase dolů, a tak pořád dokola
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů