Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
petrW. :nesmysli a bludy píšeš ty!je me to jedno už sem teda psat nebudu!takhle nam privezl borec uhli tak sem se ho ptal vsecko me to ukazoval v papirech takže to asi nesmysl nebude!nevím proč by tam nemohl naložit 37,70 tun a nikdo nikomu neradi jen tady píšu co vím !!nepsal bych tady kraviny kdybych to nevidel u nej na papire!černy na bílím!!nevím co tady placaš že by to mohlo nekomu uškodit !uvedl sem pravdivej příklad a když te to sere tak nereaguj!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak já se taky přidám Jezdil jsem s třiosym MANem a za tím tříosej železnej PANAV. Maximální dovolená hmotnost soupravy byla 48 tun a když jsem nasypal těsně pod 32t, vešel jsem se do celkový, tekže prázdný to mělo nějakejch 16t. S celohliníkovim navěsem odhaduju prázdnou soupravu tak na 12-13t. Ale ruku na srdce, kdo z uhlířů v noci nakládá tonáž?
BES - běs
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jsem to spravně pochopil tak se tu kdosi ptal jaký je to mít skl. návěs. Ty mu tady radíš jak je to super, tak mu taky napis celou pravdu, ne jenom jedna pani povildala. Osobně znám lidi co vozí 50 tun nákladu na navěsu, to není problém, nebo 36 tun balený na osmikole, to taky není problém. Ale docela mi vadí, když nepíšeš celou pravdu. Realita je ale uplně jiná. Právě kvuli takovým jako je tvuj kamarad to stojí za to za co to dneska stojí. Zkurvit práci umí každehj. Potom když seš slušnej a děláš co máš a jak máš se potýkáš s velkejma problémama. To jsem měl na mysli a věř že to nejsou bludy, to je proste fakt. Pak někam přijedeš na nakládku a musíš narvat auto doplnejch a seš rád že máš práci. To nemluvim o termínech atd. Zkurvit cenu neni problem, problem je to ustat. Doufam že se někdy dožiju doby kdy za váhu nákladu bude zodpovídat i odesílatel přepravy, to potom takoví střelci zapláčou. Dobře jim tak. Jestli je toto blud tak sorry ale nechapeš co chci říct a opravdu nevíš co píšeš.
Taky znám člověka, kterej když najede naloženej na váhu, tak pod 60t má jen výjmečně (s 6ti osou soupravou)...prázdnej váží kolem 20t...a dlouhodobá spotřeba se mu pohybuje mezi 50-55l/100km...jezdí hlavně uhlí a jen v noci, aby nemusel plachtovat, to by stejně přes tu čepici ani nešlo...se divím, že ho to baví...ale prachy měl dobrý...dnes jen nadává...
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak ať nadává sám na sebe já znám jednoho kterej nevijede když sou v radotíně celníci, protože se mu to nevyplatí jet s povolenou váhou. Kdyby tam tak chtěli stát furt. To když ještě byli váhy ve Kbelích tak dokonce jedna firma pro kterou jsem jezdil ( a byl jsem blbec co nechtěl překládát) mi posílala na nakládku nakladač s váhou abych to nepřeložil. To byla najednou změna. A ty kšefty co se před tím nevyplatili, když si nevezl 25 na osmikolce a nešlo s tím nic udělat , se najednou jezdili s 16 tunama a šlo to. Takle se naně musí.
...to je přesně ten případ...jak ho zastavějí, tak to jde vždy do správního řízení...jednou čekal snad půl dne, než odjedou celňáci...mě by to za ty nervy nestálo...a to se na to uhlí třeba v Ledvicích čekali dny...to se snad zlepšilo, nevím...jezdil pro spedici a posílali ho jen tam, kam se jejich návěsy nedostali a on se soupravou mizerně...
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
petrW. : Prosímtě napis me jakou pravdu ti mam napsat?nevím co tím vubec myslíš! je to proste tak že dnes jezdí skoro každej přeloženej se sklopkou tady po vnitru!to už skurvil nekdo dřív a prostě kdo to nechce jezdit at to nejezdí!je to prostě tak nic stím nenaděláš!nema cenu se rozčilovat!každej se na tom snaží vydelat co nejvíce a tak to je a bude!
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jj ja se nerozciluju jenom me zarazilo jak si mu to napsal . Je to v poho super prachy. Tak to neni a muze se dostat docela do problemu. Několikrat ho zvazej a je to. Spis bych to napsal že prace je takova za tolik kc a tolik km ten to ma takhle ale bohuzel ti to nevychází na vahu musis prekládat atd. Jinak nic ve zlem je to jenom debata. Ono na to taky jednou dojde a nemusi to dlouho trvat.
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
Jo to ste mu to dali to je fakt. já teda vim o autodopravě hodně málo ale to co tady mlel ten borec a ještě si otvíral hubu bylo dost trapbý. já sem byl minulej tejden se sklopkou dvakrát v něměcku. Pšenice dle tonáže obilí taky brambor se tam vešlo akorád po okraj na tonáž ale uhlí jsme narvali co to šlo. vysvětlil mi že u uhlí na to kašlou a že ještě hůř se tonáž překračuje u kaméní z lomu. at jsi každej říká co chce ale v rámci slušnosti a je to forum co člověk to názor může bejt.
Taky sem chtěl říci že někdy se porušit musí. vezli jsme brambory a museli jsme stát kůli kalamitě. Samozdřejmě jsme museli porušit AETR jinak to nešlo. Kdyby smne měli celou noc stát tak ty brambory můžem odvést rovnou na hnůj. Nebyl to ale příkaz od šéfa. To Zemědělské družstvo stím bylo smířené ale prostě morálka je někdy víc jak zákon.
Taky sem chtěl říci že někdy se porušit musí. vezli jsme brambory a museli jsme stát kůli kalamitě. Samozdřejmě jsme museli porušit AETR jinak to nešlo. Kdyby smne měli celou noc stát tak ty brambory můžem odvést rovnou na hnůj. Nebyl to ale příkaz od šéfa. To Zemědělské družstvo stím bylo smířené ale prostě morálka je někdy víc jak zákon.
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: sob zář 09, 2006 10:36 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 53 hostů