Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Jen pro informaci.Splatnosti faktur třeba u skanska je někdy i 100 dní.Nejezdím přez překupníky a pod drbany.Eurovia 70 dní.Vše přímo na danou firmu.Tak neplačte na plachtách a pod.že zrovna tam to stojí za h...o.Skanska největší zloděj na tomto oboru.Ceny jak za krále klacka.Bez GPS nemůžeš fakturovat firma hrůza hnus.Nešel bych nikdy do holportu na nějakou stávku.Jen z důvodu že někteří hladovci dopravci rozjebávaj cenu už takovým jednáním že vozí 45t na 6ti nápravách.Nemůžeš se dostat na normální peníze na 5nápravách.První co bych navrhnul zakázat 6nápav a udělat to jako v D z lomu neodjede přeložené auto.Do nového roku přeji kolegům dopravcům at konečně začnou chcípat jeden po druhém a bude tu konečně klid.Jinej návod na to nemám.Ten česmad rovnou vypálit.Spozdravem Karel
Naposledy upravil(a) Karel334 dne pon pro 19, 2011 6:03 pm, celkem upraveno 1 x.
ještě by mě zajímalo o kolik víc ničí silnici nakladák euro 0 o proti nákladáku euro 5? to je taky pěkně uhozený na hlavu,místo toho aby bylo rozděleno do hmotnostních kategorií,ale né firma kapsch je zlodějská firma a bude oficiálně dál okrádat. proč autobusy platí za kilometr až o 2 kč mín než nákladák a neřešeji se nápravy?
sem nasranej protože platím za 7,5t 3,34kč a autobus podstatně těžší platí 1,34kč?
sem nasranej protože platím za 7,5t 3,34kč a autobus podstatně těžší platí 1,34kč?
2x Nissan atleon 210
.. politika jako taková a ti co jsou v ní to vše je jen odrazem inteligence a laxnosti národa ,stejně jako ve vypočítavosti a morálním úpadku .. nic víc , nic míň .. 22 let se u kormidla střídají jedny a ty samé strany , 22 let se republika rozkrádá a potápí a prostý čech ? zmůže se jen na rozhazování ruk u piva to je krása Já se rozhodně nedivím tomu jak to tu celé jde do řiti , a nebude trvat dlouho a ono to do té řiti opravdu dojde
no já se snažím dálnice objíždět jak to jde,jenže když potřebuju bejt někde rychle tak musim,ale z principu nebudu přispívat těm šmejdům do kapsy,prostě ne.jinak si nechávám mýtné připlácet k ceně za dopravu,ale to každej nedá.cesty do brna jsem zabalil,protože se kodrcat po rozesraný dálnici a tvrdě to platit,to je pro blbce.
jinak jsem jim napsal že jsou zloději a jsou drzý a jak to chtěji dělat dál,sem zvědavej na odpověd
jinak jsem jim napsal že jsou zloději a jsou drzý a jak to chtěji dělat dál,sem zvědavej na odpověd
2x Nissan atleon 210
Taky uplně stejně .. po dalnicich nejezdím už jenom z principu .. podporovat grázly a zloděje .. a když spěchám nebo táhnu těžký tak jedu ale jinak ne .. Trasu Brno-Jihlava zásadně souběžně a dál na prahu sem nejel už tak tři čtvrtě roku . Nebudu si platit 5 kč/km za to abych si milostivě mohl rozjebat auto
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
ono zavést mýto i na jiné silnice než jsou jen dálnici je defakto nejjednodušší způsob jak dostat nákladní dopravu na dálnici a proč.
když dejme tomu bude stát jeden km na silnici první třídy 3,50 kč,tak při ceně 5 kč za jeden km na dálnici se mi oplatí jet po dálnici,protože rozdíl v zaplacení mýta je minimální a úspora nafty po dálnici je markantní.
dnes je to tak,jak je silnice první třídy nespoplatněná šup tam s nákladním vozem protože se to vyplatí i za cenu vyšší spotřeby.
osobně se mi líbí Rakouský model (Durchfahrt verboten) kde jsou spoplatněny dálnice,ale pokud potřebuješ sjet na silnici nižší třídy je ti to povoleno pouze za účelem nakládky či vykládky,žádné takové že si zkrátíš cesty abys ušetřil na mýtě,podle mě mnohem levnější způsob jak ochránit silnice před demolicí nákladními vozy.otázkou je jestli to u nás umožnují zákony.
když dejme tomu bude stát jeden km na silnici první třídy 3,50 kč,tak při ceně 5 kč za jeden km na dálnici se mi oplatí jet po dálnici,protože rozdíl v zaplacení mýta je minimální a úspora nafty po dálnici je markantní.
dnes je to tak,jak je silnice první třídy nespoplatněná šup tam s nákladním vozem protože se to vyplatí i za cenu vyšší spotřeby.
osobně se mi líbí Rakouský model (Durchfahrt verboten) kde jsou spoplatněny dálnice,ale pokud potřebuješ sjet na silnici nižší třídy je ti to povoleno pouze za účelem nakládky či vykládky,žádné takové že si zkrátíš cesty abys ušetřil na mýtě,podle mě mnohem levnější způsob jak ochránit silnice před demolicí nákladními vozy.otázkou je jestli to u nás umožnují zákony.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Ale jo , ale musí taky ty dálnice vypadat když už za ně platím a ne že budu tady za čtvrt roku měnit tlumiče , budu tam věčně poskakovat v koloně a ve finále je úspora ta tam .. Jinak za to co se z jednoho kamionu vybere od mýta přes silniční daň až po spotřebku tak za to se ty silnice můžou dělat nové každého půl roku ,tady je problém úplně někde jinde .. Jinak mýto na okreskách je totální blbost a sprostý kšeft , nic jiného
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
o tom žádná že D a s tím spojené služby by měly jít v jedné lajně.o kvalitě D1 toho bylo nápsáno mraky,díky bohu se to začne příští rok opravovat,a díky bohu PČR nařídila že musí být zachovány všechny pruhy,tak se to snad nebude mooc ucpávat.
o kvalitě stavebních prací nemá smysl diskutovat,dálnice má 40 let a stavěl ji bolševik s technologiemi které s volama tahal Žižka no.
mýto na silnicích nižších tříd,musí být výdělečné.to jest pokrývat nálady na výběr a ještě vydělat na opravy silnic,a to hold musí někdo spočítat jestli se to vyplatí.podle mě krom silnic I třídy to nemá smysl.ale těžko říci.
ono v konečném důsledku budou stejně rozhodovat politici,takže je to nanás koho budeme volit,a jak ti zvolení se pak domluví
o kvalitě stavebních prací nemá smysl diskutovat,dálnice má 40 let a stavěl ji bolševik s technologiemi které s volama tahal Žižka no.
mýto na silnicích nižších tříd,musí být výdělečné.to jest pokrývat nálady na výběr a ještě vydělat na opravy silnic,a to hold musí někdo spočítat jestli se to vyplatí.podle mě krom silnic I třídy to nemá smysl.ale těžko říci.
ono v konečném důsledku budou stejně rozhodovat politici,takže je to nanás koho budeme volit,a jak ti zvolení se pak domluví
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
No opravovat se začne ale mám takový tichý dojem že ta oprava bude opět těžký průser jak už u nás bývá zvykem , takže myslím že než stihnou tu opravu D1 dokončit tak se jim to začne z opačného konca rozpadat Je tu fůra úseků a staveb které šli do kytek po pár letech někdy i měsících a samo pěkně předražené ale tohle je takový národní folkloor už Jinak to mýtné určitě výdělečné bude ale jde o to pro koho takže i když výdělečné celkově bude tak zas až tak výdělečné pro nás jako stát být nemusí ale to už je další národní folkloor No ono " politici " ve finále určitě rozhodovat budou to máš pravdu ale jde o to v čí prospěch , bojím se že pro státní to tradičně nebude
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů