Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Po 18letech praxe s malou dopravou ti řeknu todle.Práci jenom na přmo,placenou v celejch kolečkách,takže,bud kontejner,sklápěčka,walkingfloor,nebo jinej special.Zapomen na spedice,to je něco jako sprosté slovo,ty co platěj tak tak málo že jeto sotva na režii,ty co neplatěj a veř těch je většina tě dostanou na dno jedna dvě.Pak ti ještě zbejvaj exporty mimo eu,jako Balkán Rusko atd.Tam se dá za export naučtovat napřímo fabrice hodně a pak jet zpět spedici co platí za pakatel a díky tomu drahému expotu se dostaneš na jakous takous cenu.
Ja dnes ale už nejezdim ani todle.Počítej na jeden kamion na den 10tisíc rezervu krát 40 pracovních dní na naftu myto než ti dojdou po 60 dnech zpět peníze.Osobně za mě dnes bych do toho znovu nešel a možna jsem měl před lety podnikat v něčem jiném.
Ja dnes ale už nejezdim ani todle.Počítej na jeden kamion na den 10tisíc rezervu krát 40 pracovních dní na naftu myto než ti dojdou po 60 dnech zpět peníze.Osobně za mě dnes bych do toho znovu nešel a možna jsem měl před lety podnikat v něčem jiném.
Pokavaď máš stavební firmu tak nejlepší co můžeš udělat je když si pořídíš nějaký kontoš se solidní nosností ale ne zas něco velikého a k tomu nějaký šikovný bagřík a šikovného chlapa k tomu .. Určitě máš kontakty z oboru ,takže to určo uživíš a myslím si že hodně dobře podle toho co pozoruju po známých .Efektivita práce o proti kamionu je úplně někde jinde a co je neposlední hodně velká výhoda že můžeš jezdit i hodně bez papíru takže ofiko příjmy zas až tak bolavé být nemusí , teda aspon pozoruju že to tak většina má šanci praktikovat šílené dnešní splatnosti automaticky většinou odpadají též takže zas až takovou rezervu na provoz taky na to netřeba
rozhodně ne
Jestli máš fungující firmu, tak se na nějakou autodopravu vykašli. Dnes je normální splatnost faktury 60-90 dní. Pokud narazíš na spolehlivou firmu tak ti zaplatí, ale uvědom si že někoho neustále 60-90 dnů sponzoruješ, protože tu naftu u benzínky musíš zaplatit ihned. Ceny jsou katastrofální. Autodoprava jako taková je totálně v prd.. Já v ní podnikám čtyři roky a neustále přemýšlím jak z toho ven.
ať se práší za kočárem
Skus se nejdřív podíval po práci, zjisti si kolik a za kolik jsi si jí schopen sehnat a podle toho ti vyjde jestli se to vyplatí nebo ne. Hodně záleží jestli půjdeš cestou lesingu- auto za hotový, řidič- budu si jezdit sám, děláš ve stavebnictví tak bych obešel stavební firmy, živnostníky a skusil jim nabídnout dovoz materiálu, děláš po lidech zkus jim nabídnout stěhování, kamarád se tet takhle chytil u chlapa co tahá z D použitý nábytek, placeno na ruku, tady ti těžko někdo poradí jestli se ti to vyplatí. Já dělám na sebe patnáctým rokem a řeknu ti "jde to, ALE dře to" bohužel čím dál víc. Hodně záleží co od toho očekáváš, na zbohatnutí to není. Bohužel hodně lidí si nejdřív veme auto na leasing bez zajištěné práce a potom jedou vše za jakýchkoliv podmínek a kurví ještě víc to co je už dost nakurvené, pár jich mám i v okolí.
Roade na tamdem som tiez pocul ze radsej nie, ako prives,
Petr ja by som ti skusil poradit nejake mensie auto na kontajnery,najlepsie s H rukou,k tomu este nejaky bagrik a mozes mat zemne a vykopove prace+ odvos sypkeho materialu a paletoveho materialu + nakladka a vykladka HR.Nevyhody si myslim ze bude trochu viac kontajnerov ako jeden, poznam jedneho dopravcu co ma cca 20kontajnerov a cez sezonu je mu malo.Druha vec musis mat na to vsetko miesto.
Petr ja by som ti skusil poradit nejake mensie auto na kontajnery,najlepsie s H rukou,k tomu este nejaky bagrik a mozes mat zemne a vykopove prace+ odvos sypkeho materialu a paletoveho materialu + nakladka a vykladka HR.Nevyhody si myslim ze bude trochu viac kontajnerov ako jeden, poznam jedneho dopravcu co ma cca 20kontajnerov a cez sezonu je mu malo.Druha vec musis mat na to vsetko miesto.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů