Mýtné v Německu, tipy na truckstopy, pravidla apod.

Moderátor: cuisine

Odpovědět
andrnemik
Příspěvky: 4
Registrován: pon led 02, 2012 11:24 am

Wi-fi do auta

Příspěvek

Ahoj, máte někdo zkušenosti s Wi-fi do kamionu? Jezdím po Německu a v tomto ohledu jsem úplně laik, ale chtěl bych se na ntb nebo tabletu připojovat k internetu. Co všechno k tomu potřebuju, od jakého poskytovatele je to nejlepší a jak se to pohybuje cenově? Vyplatí se to vůbec a bude to fungovat v zahraničí?
sob led 30, 2016 6:56 pm

Tinky_linky
Příspěvky: 186
Registrován: pát lis 19, 2010 5:19 pm
Bydliště: CB

Příspěvek

aldi simka tusim za 13e na mesic a 5G dat nebo 2e a 1G dat na 24hodin nic lepsiho tam myslim nemaj
Mercedes Actros 1848
Audi A6 3.0TDi
Suzuki GsxR 1000
ned led 31, 2016 12:17 pm

bihouz

Příspěvek

Co se týká netu tak, aldi je nejlevnější. Jsou WiFi modemy např. od vodafonu , ale za nesmysl...
čtv bře 03, 2016 8:36 pm

Uživatelský avatar
mischicka
Příspěvky: 665
Registrován: ned črc 04, 2010 12:46 pm
Bydliště: různě

Příspěvek

Jen technická, asi nemyslíš WiFi, prt. přes WiFi se připojuješ doma k nějakému routeru na vzdálenosti v řádech metrů, max. desítek metrů, ale jde Ti o klasické mobilní datové připojení, nejlépe německé, prt. na českém bys zbytečně platil za datový roaming.
pát bře 04, 2016 10:53 am

bihouz

Příspěvek

Myslím WiFi modem , který běží přes mobilní data.
pát bře 04, 2016 1:24 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

mám aldi i orange přes usb kabel do noťase, pokud potřebuju přehodit modem přehodim jen kabel do druhýho modemu obojí mi běží přes " aldi appku " wifi mám v telefonu a zněj do compu jen na cz , pokud někdo jezdí jen dvě země např. ideal je tel na dvě simky a z telefonu přes wifi do compu , s wifi modemem zkušenosti nemám , ale bude to fungovat asi stejně jako z telefonu ... kolik stojí nevim nepátral sem :wink: