Stránka 6 z 10

Napsal: sob bře 12, 2011 8:41 am
od topliner580
jo a s euro trojkou ty dálnice bude platit kdo... :P

Napsal: stř črc 27, 2011 10:10 am
od fahrer
Docela by mě zajímalo, kolik maj povoleno 7,5 a 12tuny. Případně, jak se na to dívaj jejich cajti. Jedu si 90 a každou chvíli, mě taková mrcha poměrně snadno předjede. Tipoval bych, že jezděj i přes 100. :)

topliner580

Napsal: stř črc 27, 2011 10:18 pm
od martin440
taky mám e-3 a po šousce jezdim jen když se to trošku vyplatí furth rozenheim jinak ne.... v noci do 80 ve dne 70-75 jak kde, ve vsi se chovám (snažim se) jako člověk, ne jako hovado z východu....někde i 40 je moc....

Napsal: stř črc 27, 2011 10:32 pm
od topliner580
my jezdíme šouskama kus od Hamburgu, v noci 80-90 ve dne těch 70 ( podle provozu ) v obci jak říkáš ty ;) jinak ty euro3 musej jít za chvíli do kopru si myslim. . . a docela se na to těšim aspoň se začne něco dít s našim dezolátnim vozovim parkem :idea:

Napsal: stř črc 27, 2011 10:52 pm
od martin440
njn nemůžem mít všichni brka v palbě.......pak by to byl na strasse samej frajer a žádnej šofér :D :D

Napsal: sob led 28, 2012 6:23 pm
od TTNandy
:D :D :D Zdar!
No nevím jestli jsou E5 brka,s ním ted jezdím a co bych dal za poctivou E1 nebo E2 neuškrcenou,a bez tý močůvky která mi vždycky dojde když to nejmín potřebuju!!! :D :D :D Správnej náklaďák má hezky hulit!!!
TTN :D

Napsal: úte říj 16, 2012 4:38 pm
od jozin
Ma zkusenost-rok 2010,bundesstrase u Amberg,cas 23H50min-namerena rychlost 87kmh.z kopce.4km mi odecetl jako tolerance,furt to bylo o 23km vice nez je povolena,rekl jen ze to je prilis,do 70km je normal ale pres 80nejede ani nemec.100e a jel jsem dal

Napsal: čtv čer 06, 2013 2:42 pm
od zindy
Ahoj,

měl bych dotaz ohledně zákazu předjíždění. Na A6 respektive na A81 je zákaz předjíždění 6-19 a je tam hranatá cedule 7,5t. Ta hmotnost je celkvá hmotnost, nebo okamžitá hmotnost? Jezdím točky do Švýcar a zpět se vracím s vlekem naloženým na autě. Celková hmotnost je na zpáteční cestě pod 12t podle auta, ale okamžitou hmotností bych se měl motat právě okolo těch 7,5 tuny, nicméně nerad bych si ověřoval svou chybu při placení pokuty za předjíždění. Nejde mi tolik o předjíždění za každou cenu a blokování osobáků, ale spíš abych se nevlekl za někým kdo tam frčí 80 a podobně, když bych nemusel.

díky za info.

Napsal: čtv čer 06, 2013 4:56 pm
od fahrer
Jestli si to dobře pamatuju, tak to byla celková. A většinou se všichni táhli za holanďanem s karavanem. :)

Napsal: pon čer 10, 2013 4:42 pm
od Icewinter
okamzita se ti nikde nebere.. pokud ses prazdnej mas hmotnost provozni, pokud mas na aute jednu paletku a vic uz pocitas celkovou hmotnost.. tak mi to bylo podano od kamarada co nastoupil u celnaku...

Napsal: pon čer 10, 2013 5:10 pm
od fahrer
Celňáka bych jako znalce čehokoliv zrovna nebral. Je ale možné, že protože jsou kongové, tak si to tak vykládají.

Napsal: ned led 19, 2014 10:23 am
od milhaus
Zasslechl jsem, že němečtí policajti kontrolujou jak jsou uložená prkna ( mezi sloupkama ) u plachtových návěsů...Myslím jako že musí být ve třech řadách odspodu...takže klasika 2 dole pak nad nima a pak ještě jedno....Je na tom něco pravdy?? Někdy když spěchám tak je nedávám až nahoru...

Napsal: pát led 24, 2014 10:50 pm
od mtc
Mě kontrolovali jak mám zakurtovaný náklad a prkna je nezajímali.Spíš chtěli kolečka a ještě koukal jak jsou staré kurty ( měl jsem týden staré ) tak vše ok a gute fahrt

Napsal: ned led 26, 2014 11:08 am
od delivio
milhaus

To vše řešli normy VDI 2700 a DIN75410 a jejich části. Normy pro Zajištění nákladu a to jak pro malé auta tak velké.
Mám dojem,že ta norma 75..... je aktuální.Má několik částí

V tvém případě zabránění pohybu proti bočnímu posuvu

Napsal: pát bře 21, 2014 5:17 pm
od Lukáš Mar1k
Zdravím všechny, chtěl bych se zerptat, jak to mají němci s hmotnostma, jezdím na jedno místo, ale někdo mi říká že to počítají na celkovou a někdo mi zase říká na okamžitou, takže mám v tom zmatek. Kdyby byl někdo tedy tak hodný a osvětlil mi to, byl bych vděčný. Díky