Chci se zeptat jestli máte někdo přesné informace ?
Jak těžké může být samostatné, 4-nápravové NA na komunikaci ? Např. vyprošťovák na cestě z ČR do D.
Jestli mám správné info, tak 32t nad 3 nápravy a 40 t nad 4 nápravy. Díky předem za pomoc.
Moderátor: cuisine
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte srp 29, 2006 2:38 pm
- Bydliště: Kopřivnice
V první řadě je směrodatný, co je napsaný v techničáku, a to nesmíš přesáhnout. Nevím teda, jak je to u takový speciální techniky, která má předimenzovaný nápravy, ale je potřeba extra povolení, když přesáhneš celkovou hmotnost přes 40 tun, nebo, když přesáhneš povolený zatížení na nápravu. Pak potřebuješ povolení podle paragrafu 70. Ale to není tak jednoduchý, protože to se vydává na základě protokolu státní zkušebny (TÜV).
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
jj Helčo -co jsem jezdil "kdysi" tak vše co přesahovalo běžný normy -nebo použití + speciální technika musela mít "Váš " TUV
"naše " odtahovky ho asi maj taky -kdyžtak se zeptám...
"naše " odtahovky ho asi maj taky -kdyžtak se zeptám...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů