Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Nákup nových vozu u firmy TSR Czech Republic http://www.tsrcr.cz/aktuality/rozsireni ... eho-parku/
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
- Matthew \8/
- buchta
- Příspěvky: 1427
- Registrován: sob led 30, 2010 12:10 am
- Bydliště: Cheb
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned lis 29, 2009 12:26 pm
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zdravím vsechny od Volva
Včera jsem přivezl toto Volvo FL 614 z Německa a na své stáří je naprosto perfektní a první registrace byla v červnu 1993, ale rok výroby je 1991. Takže klasika bez elektroniky a se 154 Kw.
Volvo má hydraulické čelo na 1,5 tuny, kouli na vlek 2,8 tuny, zadek na měchách, korba je 4,3 x 2,45 m a boční stahovačky. Celková váha je snížená ze 14 tun na 11999 kg. Na své stáří je kabina i po půl milionu km zcela bez koroze a co je překvapivé uvnitř nic neklepe a nedrnčí za jízdy a je tam překvapivě ticho. Bylo to asi tenkrát nadčasově kvalitní auto.
Mám prosbu zda někdo nemá návod k obsluze na FL 1990 - 1995 nebo i mladší abych mohl udělat plánovanou údržbu. Taky schéma elektriky a pojistek bych uvítal, zatím těžím ze znalostí, ale to stojí dost času. Díky
Včera jsem přivezl toto Volvo FL 614 z Německa a na své stáří je naprosto perfektní a první registrace byla v červnu 1993, ale rok výroby je 1991. Takže klasika bez elektroniky a se 154 Kw.
Volvo má hydraulické čelo na 1,5 tuny, kouli na vlek 2,8 tuny, zadek na měchách, korba je 4,3 x 2,45 m a boční stahovačky. Celková váha je snížená ze 14 tun na 11999 kg. Na své stáří je kabina i po půl milionu km zcela bez koroze a co je překvapivé uvnitř nic neklepe a nedrnčí za jízdy a je tam překvapivě ticho. Bylo to asi tenkrát nadčasově kvalitní auto.
Mám prosbu zda někdo nemá návod k obsluze na FL 1990 - 1995 nebo i mladší abych mohl udělat plánovanou údržbu. Taky schéma elektriky a pojistek bych uvítal, zatím těžím ze znalostí, ale to stojí dost času. Díky
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ano je to tak, nevycházel jsem z údivu v jaký je kondici po dvacetileté službě . Když si vezmu co se tenkrát vyrábělo u nás a v jaké kvalitě tak je to zcela nesrovnatelný. Story z jeho převozu je v chlívku IFA. Původně totož měl jeho motor jít do Ify, ale jestli projde dovozovou STK tak bude žít dále, je totiž nadmíru šikovný a pragmaticky pod 12 tunama , ačkoliv je to čtráctituna.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Tak dělám veký servis na motoru Volvo Fl 614 a zde je vidět jak se během 50 sec. dá vyčistit totálně znečištěný ventilový prostor od černého oleje jako uhel. Protože nebylo možné seřídit ventily bez zamazání nářadí i rukou tak jsem vyvinul technologii jak ten bordel blezkurychle odstranit. Bylo to pomocí Perchloru stříkaného pod tlakem a rozprášený omýval celý prostor který jsem ohraničil igelitem aby nebyl rostřik bordelu do okolí. Všechno steklo motorem do vany a odtud pak výpustným otvorem do nádoby. Takto propláchnu i celý vnitřek motoru speciální tryskou a bude jako novej pro další půlmilionu km Stejnou technologii jsem použil na W50 a tam je stále čirý olej i po dost kilometrech.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů