Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Leoš H, Olda, Globe

Odpovědět
Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5722
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak auto 20 a vlek 18 palet. Vnitřní výška 2950 či 3000mm (2 polohy střechy). A 19,5ky na všem (soudě z fotek).
pát bře 13, 2015 8:43 am

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 438
Registrován: stř led 24, 2007 11:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Podle toho že to má 10-ti dírové disky si myslím že to budou spíš 22,5 palcová kola.
ned bře 15, 2015 9:18 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já mám osmidírové disky 22,5 i 20 palců :D
Takto vypadaj brzdy po 23 letech provozu a 137 Tkm. Stále chválím Švýcarský armádní servis :D který pečoval o auto naprosto perfektně.
Obrázek

Ještě jedno překvapení na mě čekalo že toto Volvo drželo po 14 dnech tlak vzduchu v obouvu okruzích na 5 barech a nyní po vyjetí během dne není pokles znatelný a tak jsem mohl kontrolovat zadní brzdy bez obav že by pružinové válce komplikovaly život při práci :D Tedy zánovní vetrán s velkou životností :D
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
úte bře 17, 2015 7:34 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Další překvápko, k elektrickýmu oknu splujezdce se přidalo i vyhřívání sedaček. Teda na auto z roku 1992 je to luxus. A když vezmu v úvahu spolehlivost tak předu spokojeností. Ve srovnání se současnou výrobou- viz nové Volva, jsem nadmíru rád za tohoto veterána. :D
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
stř bře 18, 2015 7:03 pm

Uživatelský avatar
poulm
Příspěvky: 794
Registrován: ned lis 21, 2010 11:24 pm
Bydliště: krnov

Příspěvek

V tom novém FLku máš jedno nebo dvoupístový kompresor?
pát bře 20, 2015 9:19 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Mám na druhém Volvu jednopístový stejný jako na prvním s měchy. Dvoupísťáky byly u autobusů a speciálních verzích. V Polsku jsou k mání, ale vzdálenost je vždy velká a tak se nevyplatí pro něj jet. Takže jem u prvního Volva udělal napojení na nafoukání kompresorem z dílny a tím řeším dlouhé foukání. během dne to pak drží celkem vzduch, ale absolutně se to nedá srovnávat s druhým Volvem, to udrží vzduch i 14 dní :D
U druhýho Volva jsem nadšenej servisem ve Švýcarsku, vše je naprosto excelentně ošetřovaný a preventivně měněný. Je to dáno taky ADR verzí kde je bezpečnost na prvním místě.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
pát bře 20, 2015 12:56 pm

ned dub 12, 2015 10:48 am

ML.šak
Příspěvky: 211
Registrován: úte čer 07, 2011 12:17 pm
Bydliště: Nemšova

Příspěvek

tak mam nafasovane do času totok :D
Obrázek Obrázek

Obrázek
Daf XF 105.460
pon zář 07, 2015 8:59 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2164
Registrován: úte úno 22, 2011 4:08 pm
Bydliště: Hanušovce nad Topľou

Příspěvek

tie stare FL10/12, to su teda stroje :D :D
oli oli janko,
v robote mal manko,
bez rozumu bez lásky,
kradol z pumby bandasky
stř zář 09, 2015 2:05 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak po téměř dvou měsících jsem příšel k mému FL 614 a na budících bylo v obou okruzích stále 4 bary tlaku vzduchu. Motor chytnul na druhou otáčku jak kdyby běžel naposled včera. Prostě staré dobré Volvo postavené na službu několika desetiletí :D
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
úte zář 22, 2015 10:22 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Když zde čtu jak se zhoršila spolehlivost Volva tak jsem rád za moje 24 let starý FL 614 které dnes zase prošlo bez problémů STK. Takže nic nebrání jeho provozu do čtvrt století stáří. Prostě excelentní Švédská práce z doby kdy se nešetřilo a hlavní ukazatel byla vysoká spolehlivost a životnost.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
stř říj 07, 2015 11:29 am

JiRaY
Příspěvky: 3018
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Čoveče,co kdybys dal někdy fotku celýho auta a i kabiny,klidně i zevnitř? :wink: Mě by třeba zajímalo jak celý vypadá,zatím tu o něm básníš hezky,ale ještě jsem ho neviděl,a spousta z nás ani tyhle auta nezná,přecijen jsou to veteráni :)
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát lis 20, 2015 1:10 am

sof
Příspěvky: 1797
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

Obrázek
ned lis 22, 2015 7:05 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Fotky mého FL 614 udělám a má nyní zimní ustájení a vyjede ven až na jaře. Je ho škoda tahat do soli, je jako nový a tak proto ta péče.
Tohle Volvo je již skutečný veterán a nedá se to srovnávat s současnou produkcí, ta je více pohodlná, tižší, úspornější. Ale na druhou stranu zase plná elektroniky a omezovačů a od toho mám klid.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
ned lis 22, 2015 7:21 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5066
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Dneska jsem přeparkovával Volvo a i po velice dlouhé době stání v obou okruzích byly 4 bary tlaku a tak se potvrzuje skvělá kvalita těchto již veteránů. Pokud takto drží vzduch 22 let starý auto tak co si více přát.
Zde jsou fotky vnitřku kabiny, je to duch 80 a 90 let, ale vše funguje excelentně :D
Jako koníček a soukromý auto je to skvělé a i dvoutunový hydraulický čelo je dobrá věcička. A doplněno třístupňovým retrdérem je to i dnes super auto.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
sob lis 28, 2015 3:49 pm

Odpovědět

Zpět na „VOLVO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti